Hamowania
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Hamowania
Kurczę, 450 kuni to mało? Dla mnie to super! Jak w końcu dostanę swojego patataja, to go dam na hamownię! Może też będzie coś w prezencie od wujka Sama? 

- swiadeka
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 676
- Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
- Model: GT Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bordowy i białe pasy
Re: Hamowania
To całkiem duży zapas mocy w stosunku do danych technicznych. A sprawdzałeś na hamowni obciążeniowej czy inercyjnej?Pik_us pisze:Jeśli pytasz o wersje mojego GT to EU
Arek
Re: Hamowania
Obciążeniowej dokładnie tu http://www.chiptuning-lodz.pl/hamownia-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- swiadeka
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 676
- Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
- Model: GT Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bordowy i białe pasy
Re: Hamowania
To całkiem miarodajny wynik. Fajnie, że tak go zestroili, ale za chwilę i tak mocy będzie małoPik_us pisze:Obciążeniowej dokładnie tu http://www.chiptuning-lodz.pl/hamownia-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Arek
-
- Forumowicz
- Posty: 116
- Rejestracja: 2012-02-14, 22:10
- Model: 2016 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: Hamowania
To bardzo ciekawa sytuacja jest... Wersja US ma dokladnie 441KM i 550NM a dla wersji EU dane techniczne mowia 421km i 530nm. wniosek jest taki ze, wersja europejska ma dokladnie to samo co wersja US, Ford po prostu zanizyl dane.
To dobra wiadomosc 


- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: Hamowania
no i fajnie, ale najbardziej wiarygodne wyniki otrzymuje się na hamowniach silnikowych 

- swiadeka
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 676
- Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
- Model: GT Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: bordowy i białe pasy
Re: Hamowania
Pewnie wgrali oprogramowanie VWJohnyHDH pisze:To bardzo ciekawa sytuacja jest... Wersja US ma dokladnie 441KM i 550NM a dla wersji EU dane techniczne mowia 421km i 530nm. wniosek jest taki ze, wersja europejska ma dokladnie to samo co wersja US, Ford po prostu zanizyl dane.To dobra wiadomosc

Arek
-
- Forumowicz
- Posty: 116
- Rejestracja: 2012-02-14, 22:10
- Model: 2016 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: Hamowania
swiadeka pisze:Pewnie wgrali oprogramowanie VWJohnyHDH pisze:To bardzo ciekawa sytuacja jest... Wersja US ma dokladnie 441KM i 550NM a dla wersji EU dane techniczne mowia 421km i 530nm. wniosek jest taki ze, wersja europejska ma dokladnie to samo co wersja US, Ford po prostu zanizyl dane.To dobra wiadomosc
Co by normy CO2 spełniał w europie


- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: Hamowania
raczej chodzi o normy pomiaru mocy w USA i Europie, bo silnik jest ten sam. Chyba, że czegoś nie wiem
Ten sam silnik będzie według SAE (USA) od kilku do kilkunastu koni mocniejszy niż według DIN (Europa)

- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
Re: Hamowania
Jest odwrotnie, wersja US ma 435 koni norma SAE, to jest inaczej 435 x 1,0142 t Din-PS (KM) = 441 "naszych" koni mechanicznych, tak naprawdę lepiej porównywać rwhp, temat hamowni już był wałkowany viewtopic.php?f=27&t=618" onclick="window.open(this.href);return false;B0kiem pisze:raczej chodzi o normy pomiaru mocy w USA i Europie, bo silnik jest ten sam. Chyba, że czegoś nie wiemTen sam silnik będzie według SAE (USA) od kilku do kilkunastu koni mocniejszy niż według DIN (Europa)