Wydech

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-10-10, 13:00

[quote:1adef10b9e="Radek"]A tu stock-owe GT:
Dźwięk jest ale gulgoty ni ma :(Peace :)[/quote:1adef10b9e]

Kurna bo to "jakiś kochający inaczej" gazu dodawał, u mnie gulgocze (wali :rotfl: ) po zdjęciu nogi z gazu, aż mi się w Jeepie alarm odpalił :D


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2008-10-10, 13:04

Soundclip of a Ford Mustang GT 2005 S197.
Stock exhaust V.S. Mac Boom tube and K&N Coldair intake. Everything else is stock.

" onclick="window.open(this.href);return false;

Mistrz '68 Fastback:
" onclick="window.open(this.href);return false;


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-10-10, 13:19

[quote:3e60063fa9="Radek"]Soundclip of a Ford Mustang GT 2005 S197. [/quote:3e60063fa9]
Nagram swojego i zapodam :P


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-10-10, 13:40

[quote:c26bab2d74="Radek"]Ja mam V6 3.8... Na moje oko/ucho chodzi głosniej od nowego GT V8. Może się mylę... [/quote:c26bab2d74] to dobrze że nie jest głośny ,powyżej 3500 obrotów jak dla mnie i tak jest za głośno ,jadąc 1-2 h ..........męczy :/ Dlatego jak na razie żadnych zmian w wydechu i żadnych stożków - być może zmienię zdanie jak posłucham aut chłopaków z forum ale na razie jest gitara :cwaniak: Prawidłowo zrobiony wydech powinien bulgotać do 3 tyś a potem normalnie - kolega w Cougarze ma fajnie zrobiony wydech mongoose ( czy jakoś tak :zdziwko: ) , na niskich obrotach ładnie bulgocze a powyżej 3 jest ciszej ......... chyba że szykujesz auto na wyścigi - w kasku już tak nie słychać walenia :rotfl:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2008-10-10, 13:49

Właśnie mój jak odpale to fajnie gra - wskakuje na 1500obr, po paru sek/parunastu sek (mówię o zimnym) spada na 800 i jest cicho. Jadąc do pracy/w trasie jadę ok 1800-2100 obr, czasem 2400obr (160km/h) i nie słychać NIC. Zero buczenia nic. ale na redukcji i pedale w podłodzę, mam wrażenie że siedzę na wydechu i nie mam żadnego wygłuszenia.... wiem wiem mustang prawie nie ma wygłuszenia. :rotfl:

I ta by mi pasowało. cicho na 1800-2500obr, a gulgot od 3tys.

Co innego w bmw kombi 520i jakie mam tam jadę w trasie na 3500 obr.. 130/140km/h i nawet czasem 4 tys obr... tam wydech powinien pracować jak pisałeś, do 3 tys głośno. ;)

Alfatech, Ile masz obr przy 140-150-16km/h u siebie?


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-10-10, 13:59

[quote:58db944e12="Radek"]Alfatech, Ile masz obr przy 140-150-16km/h u siebie? [/quote:58db944e12] przy 3 tyś jest 150 Km/h - prędkość z GPS ,przy 3500 - około 170 km/h.
Mnie najbardziej podoba się sound przy 1200 - 2500 obrotów :)


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Thomeck
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2008-08-05, 21:08
Model: 05 GT Premium Manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Redfire
Lokalizacja:: Śląsk
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: Thomeck » 2008-10-12, 02:40

http://pl.youtube.com/view_play_list?p=F442238452767F20" onclick="window.open(this.href);return false; Tu zebrałem "trochę" dźwięków :) 80% To stangi, głownie V8 ale V6 też kilka jest. Miłego słuchania :hyhy:


Pozdrawiam,
Tomek

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2008-10-12, 11:10

kuczko taki patent na jednym katalizatorze to nic dobrego, silnik do ostanie w..... najlepiej by było drugi wywalić jak da rade.

A to mocja propozycja na V6 tak jak lubię :rotfl: i robię zawsze czyli wydech cały bez niczego zero katów, wydechu czyste rury [url:11cyz9p7][/url:11cyz9p7]

Np. w pumci mam fajny końcowy tłumik z wkładem wyciszającym który jest zbliżony do serii i tak już głośnym a bez wyciszenia sama rozkosz słyszana z 10 km :cwaniak:

Po za tym każdy seryjne auto zwłaszcza tego typu jest słabo wygłuszony... wystarczy mocne wygłuszyć i można szaleć jak ja bez wydechu


Obrazek

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2008-11-04, 13:36

A ten?
Przypomina prawidziwe Muscle z lat 60tych:
" onclick="window.open(this.href);return false;


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Thomeck
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2008-08-05, 21:08
Model: 05 GT Premium Manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Redfire
Lokalizacja:: Śląsk
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: Thomeck » 2008-11-04, 15:18

2005+ też mogą brzmiec pięknie oldschoolowo ;) Wystarczą nowe wałki rozrządu, np. Ford Racing "Hot Rod Cams" dostępne od lutego. Do tego nie trzeba wymieniać sprężyn popychaczy :)

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam,
Tomek

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2008-11-04, 15:54

Ten to masakra

" onclick="window.open(this.href);return false;

ten też

" onclick="window.open(this.href);return false;

a to....

" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2008-11-04, 17:59

[quote:3d6245e753="Thomeck"]2005+ też mogą brzmiec pięknie oldschoolowo Wystarczą nowe wałki rozrządu, np. Ford Racing "Hot Rod Cams" dostępne od lutego. Do tego nie trzeba wymieniać sprężyn popychaczy

" onclick="window.open(this.href);return false; [/quote:3d6245e753]


Ten rządzi. Najlepszy dźwięk jaki słyszałem w nowożytnym amerykańskim samochodzie. Ciekawe jak na wysokich.


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2008-11-06, 17:30

Dzisiaj przy okazji założenia nowych felg, zainstalowałem sobie Borla Performance Cat-Back Exhaust System. Teraz to jest to :). REWELACJA!


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2008-11-06, 20:36

A czy w środku nie jest za głośno - same tłumiki końcowe czy cos wiecej ??
czy podasz z kad kupowałeś i ile cie wyniosła ta zmiana??



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2008-11-06, 22:38

Otworzyłem nowy temat co by już nie mieszać...
Niestety mam problem z dodaniem załączników - zdjęcia w formacie jpg kartonu z wydechem i rysunku technicznego od dołączonej instrukcji:


http://mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?p=2962#2962" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”