Zima dla mojego konika to okres odpoczynku w stajni, dlatego też nie potrzebowałem "zimówek". Ale ten sezon może być inny. Niewykluczone, że zmuszony będę do sporadycznych przejazdów zimowych-pod warunkiem, że jeśli spadnie śnieg, uda mi się "przebić" z garażu na "cywilizowaną " gminną drogę. Stąd pytanie: ktoś , coś może powiedzieć o takim wynalazku? : http://www.oponeo.pl/dane-opony/zeetex- ... l#97461091" onclick="window.open(this.href);return false;
Cena nokautująca, tylko jak to się zachowuje? Auto: S197; GT ; deko po tuningu bliżej mu do mocy 5,0. Wykorzystanie tak jak wspominałem -sporadyczne , max 1000 km w całym sezonie. Jakieś opinie?
Opony Zeetex Z-ice
Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Opony Zeetex Z-ice
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Re: Opony Zeetex Z-ice
A ja powiem przewrotnie, mam założony jeden komplet na Touaregu W12 gdzie mam pod maska 450 koni i drugi komplet na Pontiacu i na prawdę bardzo dobrze mi sie jeździ, co prawda nie zimówki ale letnie tej firmy, większość opinii to chyba jakies hejty albo nie wiem co. Ładne parę lat temu ściagałem z USA opony Nexen, wszyscy sie smiali, ze chińczyki, zobacz po ile teraz chodzą... A te sponsorowane testy to można sobie w ... włożyć. Tutaj może nie sponsorowane artykułyempi1955 pisze:Zima dla mojego konika to okres odpoczynku w stajni, dlatego też nie potrzebowałem "zimówek". Ale ten sezon może być inny. Niewykluczone, że zmuszony będę do sporadycznych przejazdów zimowych-pod warunkiem, że jeśli spadnie śnieg, uda mi się "przebić" z garażu na "cywilizowaną " gminną drogę. Stąd pytanie: ktoś , coś może powiedzieć o takim wynalazku? : http://www.oponeo.pl/dane-opony/zeetex- ... l#97461091" onclick="window.open(this.href);return false;
Cena nokautująca, tylko jak to się zachowuje? Auto: S197; GT ; deko po tuningu bliżej mu do mocy 5,0. Wykorzystanie tak jak wspominałem -sporadyczne , max 1000 km w całym sezonie. Jakieś opinie?
http://superauto24.se.pl/porady/chinski ... 52535.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://mojafirma.infor.pl/moto/opony/op ... marek.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeszcze raz powtórzę, zimówek nie mam ale mam letnie ZEETEX'y i niech mi ktoś udowodni, że auto trzyma się gorzej lub hamuje od innych opon, tym bardziej, że zmieniałem w jednym aucie z Michelina, a drugim Dunlopa
Aha poczytaj te pseudo naklejki co ta wielka Unia teraz wymyśliła żeby dawać na nowe opony, np droga hamowania albo głośność albo spalanie, pic na wodę fotomontaż, tam jest wszedzie napisane, że może ale nie musi, że np w spalaniu między najsłabszą a najlepszą normą MOŻE być DO pół litra większego spalania itd.
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Opony Zeetex Z-ice
Mały 1973 - opinie w necie są nawet dosyć dobre, chociaż trochę cicho jak to sie zachowuje na "typowej" w PL zimowej drodze (przetarta ze śniegu i posypana piaskiem). Na naklejki nie patrzę bo z doświadczenia wiem że często mijają się z prawdą jak np. spełnianie norm czystości spalin diesli VW . Nawet jak będzie tragicznie nieekonomiczna to przeżyję przy tych planowanych przebiegach, a głośnością wydechu konia na FR500 z pewnością nie przebije. Chodzi mi raczej o to aby przejechać sprawnie i rozsądnie z pkt A do B bez obowiązkowej jazdy figurowej "bez trzymanki". 

Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs