Zakup Mustang IV gen. prośba o ocenę
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
Re: Zakup Mustang IV gen. prośba o ocenę
postanowiłem podłączyć się pod temat, jako że rozważam zakup mustanga IV gen.
Co sądzicie o tym egzemplarzu, http://olx.pl/oferta/ford-mustang-ford- ... 36cf2c5dfdcena wydaje się dość przystępna, z opisu wynika że poza kilkoma mankamentami, głównie do zrobienia jest lakier i blacharka.
Mam jeszcze kilka pytań do posiadaczy IV, jakiego spalania powinienem się spodziewać po tym aucie? jak mustangowe silniki znoszą LPG? (tak, wiem ze to profanacja, ale przy obecnych cenach niewątpliwie jest to alternatywa dla PB) Jakie są przybliżone koszty instalacji LPG?
Auto miałoby mi służyć do jazdy na co dzień (głównie praca <=>dom ok. 5km weekendy wypad za miasto 200-300km).
Co sądzicie o tym egzemplarzu, http://olx.pl/oferta/ford-mustang-ford- ... 36cf2c5dfdcena wydaje się dość przystępna, z opisu wynika że poza kilkoma mankamentami, głównie do zrobienia jest lakier i blacharka.
Mam jeszcze kilka pytań do posiadaczy IV, jakiego spalania powinienem się spodziewać po tym aucie? jak mustangowe silniki znoszą LPG? (tak, wiem ze to profanacja, ale przy obecnych cenach niewątpliwie jest to alternatywa dla PB) Jakie są przybliżone koszty instalacji LPG?
Auto miałoby mi służyć do jazdy na co dzień (głównie praca <=>dom ok. 5km weekendy wypad za miasto 200-300km).
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Zakup Mustang IV gen. prośba o ocenę
to mustang kolegi z forum Jakuba, opis zgadza się z rzeczywistością, auto nie jest idealne co dokładnie opisuje.
Na gazie powinien palić z 13,5 litra w trasie i 15-16 w miesicie - mnie plusy gazu przy przebiegu 8-10tys niestety nie zasłaniają minusów, czyli utraty bagażnika na rzecz butli i małego zamulenia. Ale twoja wola,jak chcesz to zakładaj LPG ja w V6 miałem i silnik go bez problemów znosił, musiałem jedynie wymieniać swiece co 10tys.
Na gazie powinien palić z 13,5 litra w trasie i 15-16 w miesicie - mnie plusy gazu przy przebiegu 8-10tys niestety nie zasłaniają minusów, czyli utraty bagażnika na rzecz butli i małego zamulenia. Ale twoja wola,jak chcesz to zakładaj LPG ja w V6 miałem i silnik go bez problemów znosił, musiałem jedynie wymieniać swiece co 10tys.

Re: Zakup Mustang IV gen. prośba o ocenę
LPG to na razie taki luźny pomysł, Rozumiem że 15 letnie nie będzie w stanie idealnym. Z tego co napisał właściciel to w zasadzie poza EGR i sondą lambda to kosmetyka, blacharka i lakier nie musi być zrobiona od razu. Bardziej interesuje mnie pakiet startowy wydatki które nie powinny mnie zaskoczyć po zakupie auta.
- piotruu
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-10-24, 10:59
- Model: 2003 New Edge
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Konin
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Zakup Mustang IV gen. prośba o ocenę
Ja mogę napisać na swoim przykładzie.
Spalanie: 14/15 miasto i 13l trasa (z jazdą do 120km) ogólnie V6 chyba nie lubią dużych prędkości bo na autostradzie przy prędkości 150km/h i tak spalił mi 15l.
Na dzień dobry warto wymienić płyny i oleje jeśli nie masz pewności co do daty wymiany przez aktualnego właściciela czyli:
1.olej silnika (ja wlewam 5W30) ale w tym przypadku widzę, że jest spory przebieg więc może już być zalany 10W40 więc bym przy tym pozostał + filtr (dostaniesz w większości sklepów motoryzacyjnych za ok.25zł)
2.olej skrzyni biegów - nieco droższa sprawa bo wchodzi bodajże 8,8L + filtr, ale z tego co wyczytałem w ogłoszeniu to właściciel się tym zajął
3.olej w tylnym moście jeśli nie ma wycieków ani niepokojących dźwięków możesz jeździć (u mnie przepuszczał uszczelniacz od strony wałka ataku więc przy jego wymianie wymieniłem od razu olej weszło 1,6L)
4.hamulce - przed kupnem auta ustaw dźwignię biegów w poz.N i sprawdź czy można bez większych problemów przepchnąć auto. W tym modelu często zapiekają się przednie tłoczki jeśli koła nie kręcą się swobodnie to czeka cię regeneracja zacisków (spuszczenie płynu z układu i rozkręcenie hamulców na czynniki pierwsze, żeby je oczyścić). Auto nie dysponuje jakąś ogromną mocą ale musi hamować sprawnie. Oczywistą sprawą jest stan klocków i tarcz (klocki tył ok.120zł, przód min.140zł)
5.jeśli myślisz o LPG to tak jak pisze stang232 podstawa to wymiana świec chyba, że były niedawno wymieniane. Sam koszt montażu instalacji średniej klasy do V6 to kwota rzędu 3000-3500zł.
6.możesz pokusić się jeszcze o wymianę filtra powietrza jeśli jest już zabrudzony cena od 45zł
7.w tym konkretnym egzemplarzu widzę, że raczej tylne lampy nie są przerobione więc prawdopodobnie masz czerwone kierunkowskazy (upierdliwy policjant lub diagnosta może się do tego doczepić).
Spalanie: 14/15 miasto i 13l trasa (z jazdą do 120km) ogólnie V6 chyba nie lubią dużych prędkości bo na autostradzie przy prędkości 150km/h i tak spalił mi 15l.
Na dzień dobry warto wymienić płyny i oleje jeśli nie masz pewności co do daty wymiany przez aktualnego właściciela czyli:
1.olej silnika (ja wlewam 5W30) ale w tym przypadku widzę, że jest spory przebieg więc może już być zalany 10W40 więc bym przy tym pozostał + filtr (dostaniesz w większości sklepów motoryzacyjnych za ok.25zł)
2.olej skrzyni biegów - nieco droższa sprawa bo wchodzi bodajże 8,8L + filtr, ale z tego co wyczytałem w ogłoszeniu to właściciel się tym zajął

3.olej w tylnym moście jeśli nie ma wycieków ani niepokojących dźwięków możesz jeździć (u mnie przepuszczał uszczelniacz od strony wałka ataku więc przy jego wymianie wymieniłem od razu olej weszło 1,6L)
4.hamulce - przed kupnem auta ustaw dźwignię biegów w poz.N i sprawdź czy można bez większych problemów przepchnąć auto. W tym modelu często zapiekają się przednie tłoczki jeśli koła nie kręcą się swobodnie to czeka cię regeneracja zacisków (spuszczenie płynu z układu i rozkręcenie hamulców na czynniki pierwsze, żeby je oczyścić). Auto nie dysponuje jakąś ogromną mocą ale musi hamować sprawnie. Oczywistą sprawą jest stan klocków i tarcz (klocki tył ok.120zł, przód min.140zł)
5.jeśli myślisz o LPG to tak jak pisze stang232 podstawa to wymiana świec chyba, że były niedawno wymieniane. Sam koszt montażu instalacji średniej klasy do V6 to kwota rzędu 3000-3500zł.
6.możesz pokusić się jeszcze o wymianę filtra powietrza jeśli jest już zabrudzony cena od 45zł
7.w tym konkretnym egzemplarzu widzę, że raczej tylne lampy nie są przerobione więc prawdopodobnie masz czerwone kierunkowskazy (upierdliwy policjant lub diagnosta może się do tego doczepić).
Pozdrawiam
Piotrek MELO
Piotrek MELO
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2011-03-17, 19:31
- Silnik: V6 3.8
Re: Zakup Mustang IV gen. prośba o ocenę
Cześć kolego. Może mój Cię zainteresuje. Kolega Alexander25 może o nim powiedzieć więcej. 12 tyś bez negocjacji.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/4cd0187eff390a46" onclick="window.open(this.href);return false;
Więcej info na priv.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/4cd0187eff390a46" onclick="window.open(this.href);return false;
Więcej info na priv.
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: Zakup Mustang IV gen. prośba o ocenę
Witam może mój przypadnie do gustu, oferta w dziale sprzedam 

Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;