PODKRĘCENIE MUSTANGA GT
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-07-18, 21:57
- Model: 2014 GT Track Pack
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
PODKRĘCENIE MUSTANGA GT
Witajcie,
słyszałem, że w łatwy dość niedrogi sposób można podkręcić osiągi fabrycznego gt track pack do blisko 500 koni.
czy ktoś z małopolski może to zrobić, bądź podać szczegółowe info na ten temat?
słyszałem, że w łatwy dość niedrogi sposób można podkręcić osiągi fabrycznego gt track pack do blisko 500 koni.
czy ktoś z małopolski może to zrobić, bądź podać szczegółowe info na ten temat?
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1627
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT
Ze stockowego silnika chcesz wyciągnąć niemal 2x tyle mocy. Tanio. Po pierwsze "tanio" jest względne bo rzeczywiste koszty przy wyciąganiu +200KM w porównaniu z jakimś japońskim V-Teciem może wyjść "tanio". Po drugie "tanio" nie znaczy też "dobrze" chyba, że oszczędzasz na robociźnie i robisz sam. Najtaniej możesz kupić kompresor, powiedzmy, że masz spawarkę. Przerabiasz dolot, montujesz mocny kompresor i voila. Ile taka konstrukcja wytrzyma? Może się nawet rozpaść zaraz po odpaleniu. Chyba, że rzreczywiście "Tanio" to dla Ciebie wydatek ponad 10k zł
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT
jakie 2x?Rezor pisze:Ze stockowego silnika chcesz wyciągnąć niemal 2x tyle mocy. Tanio. Po pierwsze "tanio" jest względne bo rzeczywiste koszty przy wyciąganiu +200KM w porównaniu z jakimś japońskim V-Teciem może wyjść "tanio". Po drugie "tanio" nie znaczy też "dobrze" chyba, że oszczędzasz na robociźnie i robisz sam. Najtaniej możesz kupić kompresor, powiedzmy, że masz spawarkę. Przerabiasz dolot, montujesz mocny kompresor i voila. Ile taka konstrukcja wytrzyma? Może się nawet rozpaść zaraz po odpaleniu. Chyba, że rzreczywiście "Tanio" to dla Ciebie wydatek ponad 10k zł
fabrycznie ma ponad 400 koni....
w boss 302 444,
mysle ze samym programem mozna celowac w okolice 450, zmieniajac przepustnice, wydech dolot kolo 460, zmieniajac walki sadze ze da sie z coyot'a wycisnac 550 kucy ale to juz spore dlubanie.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT
Same tlumiki po za dzwiekiem nie daja zupelnie nic,tu trzeba kolektory, programator kupisz w usa z dolotem, moze na progrram tez do pawla pod opole jechackoby pisze:W takim razie gdzie szukać kogoś z programem? Wydechy mam roush'a.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1627
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT
Wydechy też swoją robotę robią. Ale nie na stockowym silniku. Dolot i program to podstawa. Potem zaczyna się litania. Np sportowe walki. Żeby silnik wytrzymał to warto zregenerować głowice i wymienić uszczelke. Nie wiadomo jak zawory. Kolejna w kolejce jest skrzynia, sprzęgło i dyfer. No i diabła trzeba jakoś utrzymać i zatrzymać. Amen
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- MaciekW
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 493
- Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
- Model: MY 2014 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: black
- Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT
Kolego, ale o czym Ty mówisz...?Rezor pisze:Wydechy też swoją robotę robią. Ale nie na stockowym silniku. Dolot i program to podstawa. Potem zaczyna się litania. Np sportowe walki. Żeby silnik wytrzymał to warto zregenerować głowice i wymienić uszczelke. Nie wiadomo jak zawory. Kolejna w kolejce jest skrzynia, sprzęgło i dyfer. No i diabła trzeba jakoś utrzymać i zatrzymać. Amen
Kto będzie regenerował głowice w nowym samochodzie i po co?
Trzymajmy się tematu - tutaj mowa o podkręceniu 5.0 z 2014 roku.
Jak napisał Lamina - jest pewna kolejność. Pogadaj z Caniggią i wszystkiego się dowiesz - widząc, co on potrafi wycisnąć z 4.6 bez doładowania jestem przekonany, że spokojnie przeskoczy 500 KM w Coyote. Tylko jedna uwaga - nie rób nic tanio, tylko dobrze... Chyba nie po to kupowałeś w zasadzie nowy samochód za określone pieniądze, by go zepsuć przeróbkami - nie warto!
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT
sam wydech NIE DAJE NIC jesli nie jest zrobiony porządek z kolektorem i katalizatorami, skrzynia spokojnie wytrzyma, sprzeglo tez o dyfrze nie wspomne,Rezor pisze:Wydechy też swoją robotę robią. Ale nie na stockowym silniku. Dolot i program to podstawa. Potem zaczyna się litania. Np sportowe walki. Żeby silnik wytrzymał to warto zregenerować głowice i wymienić uszczelke. Nie wiadomo jak zawory. Kolejna w kolejce jest skrzynia, sprzęgło i dyfer. No i diabła trzeba jakoś utrzymać i zatrzymać. Amen
x-pipe podniesie moc w górze, ale obniży moment w dole obrotów.
na spokojnie zacznij od programu u Pawła, potem zmien dolot i przepustnice, sporo da zmiana kolektora dolotowego na fordracing lub ten z boss'a 302 (podobne konstrukcje)
po tym wszystkim dopiero kolektory wydechowe i katalizatory o wiekszej wydajnosci (lub ich usuniecie)
wałki w tym silniku zbyt wiele nie dadza i ciezko bedzie to oprogramowac, ten silnik ma zmienne fazy rozrządu więc niejako wałki się "zmieniaja" i to mozna wlasnei programem uzyskac.
coyote rozwiercone do 5,2 osiąga w nowym gt350 529 koni, zatem biorac poprawke na rezerwe seryjnego samochodu..... to bez rozwiercania powinno sie udac osiagnac podobna moc.
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 62
- Rejestracja: 2015-02-24, 20:06
- Model: GT Premium
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Błękitny
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1627
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT
Przecież napisałem, że sam wydech na stocku nic nie dalamina pisze: sam wydech NIE DAJE NIC jesli nie jest zrobiony porządek z kolektorem i katalizatorami


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: PODKRĘCENIE MUSTANGA GT
Sam wydech zależy od auta, czasem da, czasem nie. Program w 5.0 podnosi moc o 20-35 koni (takie ja mam rezultaty), z dolotem +20-30 koni następnych, plus ze 20 na dolocie bossa, 20 mogą dodać long tube, z 10 przepustnica. Doloty do 5.0 mam aktualnie 2 jakbyś chciał.