

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
Chyba nie czytałeś do końca to co napisałembkapust pisze:może będzie to dla niektórych szokiem, ale Mustang był, jest i będzie masowym samochodem.
Z tym, że jest to porównanie miedzypokoleniowych odczuć społecznych z kulturą... Dla każdego dziadka wnuczek będzie gówniarzem co to o życiu nic nie wie. My piszemy o samochodzie i jak wspomniałem: czasem jak coś jest fajne ewoluuje w złą stronę byleby się sprzedało. Jeśli mustang ma ewoluować tak jak gatunek promowany przez Paktofonikę w taki gang albani, albo Bohemian Rhapsody w wykonaniu Queen w to co odpierdzialał niejaki Kanye West to ja dziękuję i postojębkapust pisze:Interesuje się historią, niedawno robiłem sobie prasówkę z okresu II RP - nawet nie wiecie ile się naczytałem jak to wszystko teraz schodzi na psy, a młodzież to zwłaszcza, najgłupsza od lat))
[/quote][/quote]B0kiem pisze:to nawet nie chodzi o Europę, mustang od lat dostawał baty od camaro (największego rywala w tym segmencie) jeśli chodzi o wyniki sprzedaży, było coraz gorzej a teraz triumfuje, bez obaw - Ameryka już pokochała nowego mustanga![]()
Mój podobno jeszcze nie dopłynął - dziś IVORY ARROW wpływa do niemieckiego portu, na pokładzie są Mustangi - zobaczymy czy w systemie wskoczy zmiana statustu. Jeśli tak to znaczy, że mój był na pokładzie.celibad pisze:dobra ... koniec pitoleniajakie macie info od swoich dealerów ? kiedy będą auta ? Bo im bliżej terminu to ciśnienie wzrasta a po ostatnim MR2015 i Bednarach to prawie siega krytycznej wartości
Ja chce mojego KONIKA !!!!!!!!!!!!!
Eurasian Highway już płynie do Europy, powinien być 9go siepnia w Belgii w Zeebrugge a potem do Bremerhaven tak jak IVORY ARROW (o którym pisze bkapust) który już stoi w Bremerhaven.zalasz pisze:Ja mam info ze moj zostanie zaladowany na Eurasian Highway i bedzie 12 sierpnia w Bremerhaven.
Nie jestem pracownikiem Forda, ale raczej mozesz zapomniec. Jak gadalem ostatio z gosciem w salonie to mowil, ze oni nie moga montowac niczego co nie ma homologacji. Wiec, nawet naklejki by nie mogli pacnac jak by tego nie miala. I tu gdybam, ale chyba taki kompresor wlasnie homologacji nie mastanglex pisze:A teraz zmieniając temat. Chciałbym zamówić supercharger od Rousha zaprojektowany razem z Ford Racing, auto będzie miało 627 koni
W USA montaż takiego kompresora nie powoduje utraty gwarancji. Jak to będzie w Polsce? Czy jakiś pracownik Forda mógłby się wypowiedzieć?
W moim odczuciu tak bym tego nie nazwałstanglex pisze:Wydaje mi się, że mamy tu syndrom nowego Windowsa
Niestety kiszka to jest 3 i 4 generacja Mustanga. Moim zdaniem najgorzej wyglądające Mustangi jakie kiedykolwiek powstały, nie wiem, ale jak dla mnie to Mustang miał jakiś upadek w tych generacjach. Dopiero 5 generacja zaczęła sensownie wyglądać i wracać do łask, tutaj trzeba przyznać, że SN197 jest OK. Chociaż moim zdaniem dopiero lifting sprawił, że wygląda jeszcze lepiej (tj. 2010+).Rezor pisze:W moim odczuciu tak bym tego nie nazwałJa raczej mam obawy, że kiszka zastąpi legendę bo będzie na to popyt (takie "trudne sprawy" amerykańskiej motoryzacji
)