[anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Post autor: anbr64 » 2015-05-25, 22:36

Radek66 pisze:
anbr64 pisze:Pewnie ujawnię tajemnicę której wszyscy nie wiedzieć czemu strzegą jak żrenicy w oku - to podsumowanie kosztów końcowych.
1)Zakup+transport+odprawa na białe tablice+dostawa pod dom 15.000pln
2)Transport do warsztatu+piasek +epoksyd 5.850pln
3)Cześci blacharskie I mechaniczne - 45.000 pln
4)blacharka - 20.000 pln
5)silnik + skrzynia 15.000 pln
6)lakier 15.000 pln
&)chrom, poler, ocynk 10.ooo pln
9)wyposażenie wnętrza, dach, koła części 25.000 pln
10)rózne części chromowe, elektryczne I mechaniczne 5.000 pln
11)montaż elektryki 2.500 pln
12)regeneracja częći +montaż mechaniczny 8.500 pln
13)montaż wyposażenia wnętrza wykończenie 5.000 pln
14) koszty rózne, poprawki 5.500 pln
To tak z grubsza wygląda. silnik po kapitalce na bezołowiowej
Pozdrawiam
Czesc

Andrzej masakra, ceny z kosmosu.

pozdr.
A co ja teraz biedny mogę? Pozostaje z tym żyć I do przodu.
Radek, wszyskiego dobrego I dzięki za dotychczasową pomoc. Ten mail to ostrzeżenie dla innych.
Pozdrawiam Andrzej


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Post autor: anbr64 » 2015-05-25, 23:08

nie ma sprawy.
Pomijam fakt ze dalej poprawiasz aby jezdzic

pozdrawiam
Radek a tak poza wszystkim - masz może maskę silnika do 68 z otworami na kierunki ? Jeżeli mojej nie uda się spasować (po fakcie bo juz po lakierze) no to nic innego mi nie pozostaje.


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Post autor: Przemek64 » 2015-05-25, 23:31

Ja miałem to szczęście że za ostatnią małą renowacje którą pewnie wszyscy widzieli przed złotem jaka była walka "Kruca bomba mało casu" zapłaciłem po koleżeńsku :ok:
W sumie 7 + części które zbierałem od dawna (same przednie uchylne okienka które kupiłem nowe całe 3600)
Reszty nie pamiętam ale odkąd go kupiłem moja pompa podała 50 z czego na 9 dałem się pociągnąć podczas zakupu (moment zakupu wiadomo PODJARANY) Rzepecki Auto :dobani:
Do tego 100 zakup z którego jestem zadowolony bo tak jak wcześniej pisałem Rzepecki Auto zrobił super że znalazł klienta który wpompował 270 a sprzedał po 10 latach i 8000 mil przebiegu za 100 z przyczyn innych :wstyd:

Tu właśnie mamy odpowiedż dlaczego tak mało jest w Polsce I Generacji w bardzo dobrym stanie (perełek)
Za to co wkładamy w dziadziusia kupujemy 2 nowe z salonu :papa:
Moim zdaniem i tak warto :super: :super: :super: :super: :super: :super:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Post autor: anbr64 » 2015-06-16, 09:18

No I była okazja aby przetestować konia. wspaniały zlot w Ustce I wyniki. Przejechane 735 mil. To X 1,6 daje jakieś 1176km. Wyjechaliśmy do Ustki S7 a wracaliśmy A1/A2. Prędkość przelotowa po autostradach średnio 70 Mph. Zużycie paliwa - 175 litrów. Daje to średnie spalanie w okolicach 14,8l/100km.
Chyba całkiem przyzwoicie. Poza pompą wspomagania układu kierowniczego która zaczęła hałasować nic sie nie działo. Po zlocie w Toruniu wymieniłem regulator napięcia. Z mechanicznego na elektroniczny. To przez niego straciłem nowe aku. Teraz jeszcze czeka na wymianę nowy zestaw naprawczy pompy I ........... kolejny zlot!


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Post autor: anbr64 » 2015-06-16, 13:57

Cały czas się coś dzieje. Tak wygląda komora silnika po małym upgrade :
Nowe pokrywy zaworów, tunel I 6 łopatowy wentylator
20150606_124729 (2).jpg
20150606_124739.jpg


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Post autor: Przemek64 » 2015-06-16, 14:09

Andrzej a jak jechaliśmy pierwszy przejazd przez Ustkę to skoczyła temperatura bo u mnie znacznie :/ ?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Post autor: anbr64 » 2015-06-16, 14:54

Przemek, u mnie max wychylenie do połowy wskaznika. Temperatura skoczyła mi dopiero na ognisku po nalewkach Eli I Ani.!!!!


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Post autor: anbr64 » 2015-07-03, 17:05

Witam wszystkich. Po przejechaniu 1500 mil zaczął huczeć tylny most. Diagnoza jedna - łozyska do wymiany. Namierzyłem zestaw w ROCK AUTO do 68. Komplet stozkowych łożysk oporowych wraz z uszczelniaczami za 150USD z przesyłką. Może ma ktoś w kraju taki komplet? Chętnie odkupię!


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Post autor: simontlc » 2015-07-03, 18:05

Ja na przod znalazłem w polsce i to timkena,więc może poszukać w sklepie z łożyskami


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Post autor: anbr64 » 2015-07-04, 14:05

simontlc pisze:Ja na przod znalazłem w polsce i to timkena,więc może poszukać w sklepie z łożyskami
Za dużo tego. To 4 łozyska + uszczelki, siemeringi. Lepiej chyba kupić komplet I liczyć na to, że wszystko pasuje.


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Post autor: CzyTyTez » 2015-07-06, 19:05

u mnie były też timkeny wymienione na... timkeny, które nawiasem mówiąc robione są i dostępne w Polsce ;]



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Post autor: anbr64 » 2015-07-06, 19:41

Tak, masz rację. Zarówno SKF jak I Timken mają swoje fabryki w Polsce. Ba, nawet koledzy z firmy w której pracuję od lat sprzedają im narzędzia służące do : szlifowania bieżni łożysk, kulek, wałków tocznych czy też wałków rozrządu. Jest tylko jeden problem - ja nie mam ani miejsca ani czasu aby rozebrać most, wyjąć łozyska, sprawdzić numery I poszukać. Pobiegać jeszcze za uszczelniaczami I poczekać jak coś brakuje. Zarabiam znacznie więcej będąc w pracy niż szukając brakujących rzeczy. To sie nazywa EKONOMIA. Jeżli masz czas - to szukaj. Sam bym tak robił gdyby doba miała zamiast 24 - 36 godzin. Ale nie ma a plany I ciśnienie w pracy robi swoje. Muszę dać zarobić innym aby zarabiać samemu. Dlatego zamawiam zestawy dedykowane I wkurza mnie, ze coś nie pasuje. Bo ktoś ukradł mi czas który jest dla mnie bezcenny przez głupia uszczelkę za 2 USD.
Pozdrawiam :zly:


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Post autor: Przemek64 » 2015-07-06, 19:51

anbr64 pisze:Tak, masz rację. Zarówno SKF jak I Timken mają swoje fabryki w Polsce. Ba, nawet koledzy z firmy w której pracuję od lat sprzedają im narzędzia służące do : szlifowania bieżni łożysk, kulek, wałków tocznych czy też wałków rozrządu. Jest tylko jeden problem - ja nie mam ani miejsca ani czasu aby rozebrać most, wyjąć łozyska, sprawdzić numery I poszukać. Pobiegać jeszcze za uszczelniaczami I poczekać jak coś brakuje. Zarabiam znacznie więcej będąc w pracy niż szukając brakujących rzeczy. To sie nazywa EKONOMIA. Jeżli masz czas - to szukaj. Sam bym tak robił gdyby doba miała zamiast 24 - 36 godzin. Ale nie ma a plany I ciśnienie w pracy robi swoje. Muszę dać zarobić innym aby zarabiać samemu. Dlatego zamawiam zestawy dedykowane I wkurza mnie, ze coś nie pasuje. Bo ktoś ukradł mi czas który jest dla mnie bezcenny przez głupia uszczelkę za 2 USD.
Pozdrawiam :zly:
Muślimy w ten sam sposób
Daj zarobić innym a potem zarabiaj na nich


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Post autor: CzyTyTez » 2015-07-06, 20:21

podpisuje się pod powyższym, jeżeli chodzi o łożyska mój były mechanik znalazł łożyska sobie sam, więc może wstawić auto do zaufanego warsztatu, dać im wolną rękę, a dopiero gdy stwierdzą że nie zrobią czegoś sami szukać samemu dalej...
osobiście często korzystam z pomocy doradców Summita lub CJ (choć przyznam że sami się często mylą i sprawdzam większość rzeczy dwa razy, bo nawet przedstawiciel ze Scott Draka potrafi się pomylić) - tak, straciłem dziesiątki, a może już setki godzin na szukaniu właściwych części, porównaniach, ale ja akurat lubię to, zwłaszcza że jest to niestety jedyna rzecz którą robię dobrze przy remoncie swojego rumaka ;)



komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: [anbr64] odbudowa Convertible 68 Tahoe Turquoise

Post autor: komin » 2015-08-02, 22:28

moj budrzet jest podobny.... tylko bez tej jedynki z przodu :wstyd:


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”