
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/n ... jfyc#fp=as" onclick="window.open(this.href);return false;
Xirmat pisze:Ja sprawdziłem po VIN'ie na stronce forda i mam wezwanie do zmiany poduszki, której środek pirotechniczny zmienia swoje właściwości w mocno wilgotnym środowisku.
Jutro będę rozmawiał z ASO Ford w Bydgoszczy. Jak mnie zleją będę próbował w Ford Polska.
Jak zaczniemy z wielu stron może coś da się zrobić. Kukiz i Stonoga pokazali, że coś w tym kraju można zdziałać![]()
Xirmat
http://www.explorerfanklub.org.pl/forum ... we&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;Xirmat pisze:Dealer z Bydgoszczy sprawdził system i stwierdził - brak akcji serwisowej. Pozostaje pukać do Ford Polska. Im wiecej nas tym większe szanse na powodzenie. Znamy jakieś przypadki akcji serwisowych samochodó z USA, które były honorowane w Europie/Polsce?
Xirmat
Z doświadczeń innych użytkowników aut z USA w PL, części sprowadzane są przez Forda z USA lub z magazynów w DE na EU. Wraz z dokumentacją i procedurą realizacji akcji serwisowej.Rezor pisze:Z tego wynika, że u mnie wymianie podlega maska?Mają w takim razie sprowadzić ją ze stanów czy jak?