[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-29, 21:39

6t07t pisze:Tutaj jest ładnie pokazana zabudowa i elementy dla gaźnika 2V z wczesnym układem sterowania.
Jest amortyzatorek ;) oraz sprężyna z uchwytem mocującym.
http://hurtle.com/cars/mustang/fixes/carb/PB160020.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Zwróć uwagę na dźwigniowy układ sterowania do kick-down-em skrzyni.
Później była stosowana linka bezpośrednio od pedału gazu.
Dźwigniowy układ sterowania do kick-down-em skrzyni mam :ok: ktoś kto zmienił gaźnik na szczęście go zostawił :hurra:
Co widać częściowo na zdjęciu aktualnego gaźnika. Dzięki temu jest bardzo prosto ustawić, przy jak mocno wciśniętym gazie skrzynia ma redukować (proste jak konstrukcja cepa :super: )
Ten amortyzatorek mam nadzieje że tak jak rozmawialiśmy wysłałeś i może znalazłeś mocowania do sprężyny i sprężynę :zakrecony:
Jeśli nie to damy radę i dorobimy a amortyzatorem odnowimy :ok:
Jestem w blokach startowych do tej zmiany bo chciałbym dowiedzieć się co się zmieni i jak to będzie pracować :idiota:
Załączniki
image.jpg
image.jpg (19.65 KiB) Przejrzano 5467 razy


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-05-03, 15:44

Wczoraj wzięliśmy się za zmianę kolektora z gaźnikiem. Podczas wymiany napotkaliśmy na niespodziewane przeszkody:
- króciec wodny doprowadzający wodę do nagrzewnicy w poprzednim kolektorze ma gwint o dużo większej średnicy;
- czujnik temperatury także ma większą średnicę niż ten w oryginalnym kolektorze, który ma być założony;
- nowy (stary) gaźnik ma ssanie automatyczne i nie wiemy jak ma być podłączone.
IMG_1808.JPG
po zdjęciu gaźnika
IMG_1810.JPG
po zdjęciu kolektora
IMG_1810.JPG (97.54 KiB) Przejrzano 5416 razy
IMG_1813.JPG
mniejszy otwór w nowym kolektorze doprowadzenia wody do nagrzewnicy
IMG_0265.JPG
na kolektorze widać jaki kiedyś był króciec i taki mi jest potrzebny
IMG_0265.JPG (43.81 KiB) Przejrzano 5416 razy
IMG_1816.JPG
co to jest motyla noga?
POMOCY :help:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: ERTE » 2015-05-03, 17:14

jeśli 3/8" to potrzebujesz taki krócieć
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... /p/HW1635/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-05-03, 18:05

ERTE pisze:jeśli 3/8" to potrzebujesz taki krócieć
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... /p/HW1635/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzięki za link właśnie o to chodzi ale mam za mało czasu i szukam czegoś na miejscu. :/
Potrzebny mi jeszcze jest przewód plastikowy ciśnieniowy do dachu składanego może ktoś ma?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: pieron » 2015-05-03, 20:04

Przemek64 pisze:Wczoraj wzięliśmy się za zmianę kolektora z gaźnikiem. Podczas wymiany napotkaliśmy na niespodziewane przeszkody:
- króciec wodny doprowadzający wodę do nagrzewnicy w poprzednim kolektorze ma gwint o dużo większej średnicy;
- czujnik temperatury także ma większą średnicę niż ten w oryginalnym kolektorze, który ma być założony;
- nowy (stary) gaźnik ma ssanie automatyczne i nie wiemy jak ma być podłączone.
IMG_1808.JPG
IMG_1810.JPG
IMG_1813.JPG
IMG_0265.JPG
IMG_1816.JPG
POMOCY :help:

Ssanie fabryczne bylo polaczone od kolektora wydechowego do gaznika rurka metalowa oryginalne kolektory mialy zazwyczaj mocno skorodowane otwory (taki zestaw kosztuje okolo 35$) ,mozna wygodniej zalozyc ssanie elektryczne koszt do 2bbl jakies 30$ i podlaczasz tylko plusa



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-05-03, 20:32

pieron pisze:
Przemek64 pisze:Wczoraj wzięliśmy się za zmianę kolektora z gaźnikiem. Podczas wymiany napotkaliśmy na niespodziewane przeszkody:
- króciec wodny doprowadzający wodę do nagrzewnicy w poprzednim kolektorze ma gwint o dużo większej średnicy;
- czujnik temperatury także ma większą średnicę niż ten w oryginalnym kolektorze, który ma być założony;
- nowy (stary) gaźnik ma ssanie automatyczne i nie wiemy jak ma być podłączone.
IMG_1808.JPG
IMG_1810.JPG
IMG_1813.JPG
IMG_0265.JPG
IMG_1816.JPG
POMOCY :help:

Ssanie fabryczne bylo polaczone od kolektora wydechowego do gaznika rurka metalowa oryginalne kolektory mialy zazwyczaj mocno skorodowane otwory (taki zestaw kosztuje okolo 35$), mozna wygodniej zalozyc ssanie elektryczne koszt do 2bbl jakies 30$ i podlaczasz tylko plusa
to co jest u mnie i co mogę zrobić na wczoraj z tym zestawem co mam?
Gdyby tak było to spaliny wychodziłyby koło gaźnika i miałbym niezły bigos w kabinie bo samo wyprowadzenie odmy nie do gaźnika tylko do starej odmy idącej w powietrze to powoduje a spaliny od samego początku są gorące dlatego zastanawiam się czy w ogóle to ma być gdzieś podłączone
Ostatnio zmieniony 2015-05-03, 20:42 przez Przemek64, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: pieron » 2015-05-03, 20:38

na szybko niech ktos ci dorobi rurke i polacz z kolektorem chyba ze ktos z forum bedzie mial luzne ssanie elektryczne (mniej roboty z montazem)



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: 6t07t » 2015-05-04, 13:53

do ssania nie są podłączone spaliny z kolektora wydechowego...
To powietrze, ogrzane od kolektora wydechowego steruje ssaniem.
Powietrze jest zasysane podciśnieniem przez gaźnik.
Obrazek
Tutaj widać układ rurek:
http://www.allfordmustangs.com/forums/a ... wk5512.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak wygląda zestaw:
http://www.cjponyparts.com/choke-tube-s ... /MUK1001O/" onclick="window.open(this.href);return false;


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: pieron » 2015-05-04, 15:57

Zapodaj sobie elektryczne ssanie bedzie prosciej i szybciej pzdr.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-05-04, 21:38

pieron pisze:Zapodaj sobie elektryczne ssanie bedzie prosciej i szybciej pzdr.
Staram wrócić do orginałów ale dzięki jak się nie uda to tak zrobię


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: pieron » 2015-05-04, 22:50

Przemek64 pisze:
pieron pisze:Zapodaj sobie elektryczne ssanie bedzie prosciej i szybciej pzdr.
Staram wrócić do orginałów ale dzięki jak się nie uda to tak zrobię

nie wiem czy dokonca ma to sens z tym powrotem do oryginalu,musialbys bardzo duzo pozmieniac pod maska a ssania to nie widac i to elektryczne moze bedzie lepsze,pozdrawiam.



pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: pieron » 2015-05-05, 08:17

Witam zle napisalem ze nie ma sensu z powrotem do oryginalu,poprostu ssanie elektryczne jest bardzo wygodne i praktyczne i jest elementem ktory nikt nie zauwazy ze jest nie oryginalny jezeli dookola sa czesci ktore daleko odbiegaja od fabryki,to ssanie mozesz kupic na ebay i przyjdzie ci do domu w tydzien z doswiadczenia wiem ze dorobienie czegos u nas w kraju moze zajac dluzszy czas,ja oddalem boczne szyby do polerowania dwa tygodnie temu a wczoraj sie dowiedzialem ze pan ktory to wykonuje wyjechal za granice i bedzie za tydzien.pzdr.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-05-05, 08:36

pieron pisze:Witam zle napisalem ze nie ma sensu z powrotem do oryginalu,poprostu ssanie elektryczne jest bardzo wygodne i praktyczne i jest elementem ktory nikt nie zauwazy ze jest nie oryginalny jezeli dookola sa czesci ktore daleko odbiegaja od fabryki,to ssanie mozesz kupic na ebay i przyjdzie ci do domu w tydzien z doswiadczenia wiem ze dorobienie czegos u nas w kraju moze zajac dluzszy czas,ja oddalem boczne szyby do polerowania dwa tygodnie temu a wczoraj sie dowiedzialem ze pan ktory to wykonuje wyjechal za granice i bedzie za tydzien.pzdr.
Wszystko stopniowo bez pośpiechu trzeba sobie rozkładać w czasie zmiany wtedy będzie ciągle coś co cieszy jak zrobię wszystko za jednym razem to radość będzie tylko dzisiaj a tak zawsze coś można zrobić i nie czuje tego tak mocno kieszeń.
W tym roku był plan na małą renowacje króla się powiększyła nieco i jest na zmianę kolektora i gaźnika a za rok znowu będzie coś do zrobienia ;)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: pieron » 2015-05-05, 08:44

I tak tzrymac pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-05-09, 11:40

Po zaciągnięciu języka u mądrzejszych i załatwieniu brakujących elementów zacząłem składać kolektor i gaźnik do kupy.
Jako ciekawostkę powiem że króciec wodny którego mi brakowało dobrałem w sklepie hydraulicznym :ok: a system podgrzewania ssania zrobiłem z przewodów hamulcowych :hurra:
Składałem wszystko we wtorek a dzisiaj mam zamiar założyć oryginalne części które szanowni koledzy z forum mieli w swoich zasobach (6t07t) :padam:
20150509-092146-IMG_0002.jpg
króciec hydrauliczny
20150509-092142-IMG_0001.jpg
kolektor na swoim miejscu
20150509-092148-IMG_0003.jpg
gaźnik na miejscu


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”