[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-18, 19:44

Wygłuszenie podłogi 3 godziny mojej krwawicy by odciążyć kolegów
Andrzejowi by to zajęło 40 min nie jestem w stanie powiedzieć czy dzięki temu coś przyśpieszyłem czy jak by to zrobił ANDRZEJ BLACHARZ nie było by szybciej bo bym się tam nie kręcił :oczami:
Załączniki
2.jpg
2.jpg (99.07 KiB) Przejrzano 4254 razy
1.jpg
Ostatnio zmieniony 2015-04-21, 10:15 przez Przemek64, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-18, 19:47

Dach i dokończony tył (stan z godziny 15:00)
Załączniki
IMG_1746.JPG


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-18, 19:55

Silnik przed podłączeniem reszty osprzętu i montażem skrzyni biegów a około 23:00 planowane odpalenie
A potem kosmetyka czyli wymiana śrub mocujących błotniki i inne :ok:
Załączniki
IMG_1745.JPG


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-18, 20:04

Maska wczoraj lakierowana jeszcze przed polerowaniem (czy jest potrzeba? :super: )
Na spodzie maski nareszcie nie ma znienawidzonego baranka :ok:
Załączniki
IMG_1748.JPG
IMG_1750.JPG


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: conver67 » 2015-04-19, 11:11

Przemo rewelacja,oby tak dalej,just 5 days :ok: :piwo:



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-20, 12:03

Zakładam przednie okienka wyglądają super ale niestety nie da się ich lepiej spasować niż poprzednie
Załączniki
okienka.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-20, 12:11

Wczoraj silnik odpalił Próbnie jeszcze bez chłodnicy ale jest ok
Cała sobota i niedziel od rana do 22:00 pracuje Lakiernik, blacharz, Mechanik jednocześnie i oczywiście ja się tam pałętam tyle ile mi pozwolą :szok:
Na dzień dzisiejszy zostały jedne drzwi i cały przód a także emblematy a potem próby :super:
Załączniki
wnętrze.jpg
wnętrze wygląda całkiem całkiem lecz po zlocie małe poprawki będą
polerka.jpg
Pracują wszyscy razem (kruca bomba mało casu)
5.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: marcinp » 2015-04-20, 13:21

Przemek, Ty na prawdę zdążysz. :ok: Zazwyczaj jak się czyta posty i ktoś robi coś na termin to później - jest wpis "nie zdążyłem" nie będzie mnie na zlocie (mój pokój będzie wolny :( )
Gdzie znalazłeś mechaników, którzy pracują całymi weekendami?


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-20, 13:56

marcinp pisze:Przemek, Ty na prawdę zdążysz. :ok: Zazwyczaj jak się czyta posty i ktoś robi coś na termin to później - jest wpis "nie zdążyłem" nie będzie mnie na zlocie (mój pokój będzie wolny :( )
Gdzie znalazłeś mechaników, którzy pracują całymi weekendami?
Moi mechanicy to nie obca firma której coś zlecam tylko koledzy którzy pracują lub pracowali razem ze mną w salonie i serwisie KIA i Citroen w Słupsku a teraz KRZYSIEK ma swój warsztat. Traktują to bardziej jako przysługę koleżeńską.
A od mojego BOSA Jeden dostał wolne na FINISZ :super: (obiecali że pojawią się na zlocie w sobotę) :super:
Pełen szacun dla KRZYŚKA MECHANIKA, ANDRZEJA BLACHARZA I KRYSTKIANA LAKIERNIKA którzy nie chodzą tylko biegają bo "KRUCA BOMBA MAŁO CASU"
Ostatnio zmieniony 2015-04-20, 15:37 przez Przemek64, łącznie zmieniany 2 razy.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: CzyTyTez » 2015-04-20, 15:00

ten post powinien zobaczyć każdy blacharz, lakiernik, mechanik, który nie ma casu ;)

Nie do uwierzenia, a jednak da się!!
Gratuluję!!



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-20, 17:15

Tak na potwierdzenie tępa prac zdjęcie z 16:00
Drzwi w komplecie złożone i część tej pięknej mordki :hyhy:
Załączniki
Morda.JPG


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Pavulon_ » 2015-04-20, 19:01

:super: :super:

Wspaniale widzieć coś takiego!



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: stang232 » 2015-04-20, 20:11

tempo pracy jak w ,,poturbowanych".
Chętnie się przyjrzę bliżej temu conv na zlocie


Obrazek

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: pieron » 2015-04-21, 08:54

Witam tempo imponujace , .pzdr bardzo ladnie wygladaja.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-21, 09:43

Było zbyt pięknie i wszystko szło sprawnie ale zawsze musi coś wyjść :zawstydzony:
Okazało się że chłodnica jest dziurawa jak postała miesiąc bez płynu to się rozszczelniła :dobani:
Moi koledzy jak widać na zdjęciu Krzysiek wymontowuje chłodnice a Andrzej montuje w tym samym czasie podstawę akumulatora i klakson bo po co tracić czas.
Chłodnica oddana dzisiaj rano do regeneracji będzie na 13:00 i dzisiaj planujemy pierwszą jazdę próbną.
wczoraj wieczorem została założona przednia maska i spasowana co trochę trwało ale jest ok
Załączniki
DEMONTAŻ CHŁODNICY.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”