Mustang 2015 cena w Polsce
Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
- addrian
- Forumowicz
- Posty: 283
- Rejestracja: 2015-04-11, 08:07
- Model: EB 2015
- Kolor: Competition orange
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
2 tygodnie temu w PGD ford w Krakowie bo w innych salonach nie mogłem znaleźć
358 PS 542 NM
04/2015 Zamówienie
10/2015 Odbiór
MRT AXLE BACK EXHAUST KIT
INTERCOOLER WAGNER
HD CUSTOMS TUNE
04/2015 Zamówienie
10/2015 Odbiór
MRT AXLE BACK EXHAUST KIT
INTERCOOLER WAGNER
HD CUSTOMS TUNE
- TPS
- Forumowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
- Model: 2008 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
- Lokalizacja:: Ućć
- Kontakt:
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Jak to co? ECO!amisz pisze:Na pewno narażę się niektórym zwolennikom ....no własnie czego?
Mam pytanie:
Co kieruje ludźmi którzy kupują MUSCLE CAR z silnikiem ECO ??

"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"
- bkapust
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-07-05, 11:34
- Model: S550 GT Premium
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ruby red
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Kupują pony caramisz pisze:Na pewno narażę się niektórym zwolennikom ....no własnie czego?
Mam pytanie:
Co kieruje ludźmi którzy kupują MUSCLE CAR z silnikiem ECO ??

A już całkiem serio - obiektywnie ecoboost z mocą ponad 300 KM to jest dobry silnik, moc i tak sporo większa niż ktokolwiek wykorzysta na ulicy / w normalnym ruchu. Jeśli sobie wyciągniemy przed nawias to, że jest to Mustang (bo dla nas może mieć to znaczenie, a dla wielu ludzi nie ma) to mamy po prostu fajne coupe z doskonałym silnikiem. Kiedyś była dwudrzwiowa Sierrra, czterodrzwiowy Mondziak ST... Inne marki miały takie samochody jak 406 Coupe, Volvo T5, Laguna Coupe. Ford Europa obecnie ma Mustanga Ecoboost. I myślę, że tak trzeba traktować to auto.
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
To dokładnie tak jak z LPG, co kieruje takimi ludźmi?amisz pisze:Na pewno narażę się niektórym zwolennikom ....no własnie czego?
Mam pytanie:
Co kieruje ludźmi którzy kupują MUSCLE CAR z silnikiem ECO ??
Tak na serio - dla mnie ten silnik jest jak najbardziej OK, chociaż sam bym go nie wziął, ale wg. strony ford.com, MPG wględem V6 i V8 jest znacząco wyższe, więc moc jest i w teorii mało pali jak się normalnie jeździ

Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Nie wiem, możliwe, kiedyś miałem podobną dyskusję ze znajomym i doszliśmy do podobnych wnioskówamisz pisze:albo dieslowcami.3lite pisze:
To dokładnie tak jak z LPG, co kieruje takimi ludźmi?
brak pieniędzy na paliwo i chęć pokazania się przed sąsiadem ??


- Gabriel
- Forumowicz
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-04-23, 13:15
- Model: GT Premium
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Bordowy z biołymi paskami
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Mi by sie wydalo dziwne, ze stac kogos na wydanie min. 150tys zl na auto (bo mowimy o nowkach) a nie stac go na paliwo.3lite pisze:
Chociaż trzeba pamiętać też, że ktoś może chcieć stanga, ale nie stać go na utrzymanie (paliwo) i szuka po prostu oszczędności w silniku.

Inna sprawa, ze z tego co ja znalazlem w necie, to jakiejs kosmicznej roznicy w spalaniu tam nie ma. Ale moze ktos ma konkretniejsze dane co do spalania?
No i JESLI dobrze pamietam, Rick chyba cos marudzil na te silnik i ich awaryjnosc. Ale tu moze zle pamietam. W kazdym razie, silnik 2.3 ktory ma ponad 300KM chyba bedzie drozszy w serwisowaniu niz takie 5.0 w razie "W".
- addrian
- Forumowicz
- Posty: 283
- Rejestracja: 2015-04-11, 08:07
- Model: EB 2015
- Kolor: Competition orange
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Może to mną kieruje że zawsze miałem samochody z silnikiem diesla nie większym niż 2L , nie chciałem od razu wskakiwać na 5.0 poza tym kupiłem to auto bo musiałem sobie narobić kosztów w firmie, 300 km jak dla mnie to i tak dużo zwłaszcza że będe nim większość czasu w Warszawie spędzał w korkach to nie było sensu brać GT
Miałem do wyboru albo BMW6 używane w nowej budzie albo nowego mustanga, moim zdaniem wybór jest jak najbardziej dobry , a silnik 300km jest dla mnie wystarczający jak wcześniej miałem 170 km, to jest tylko i wyłącznie mój wybór
kkk a Ty kiedy składałeś zamówienie?
Mi dzisiaj odpisali że mój będzie produkowany w maju, a Ci co złożyli zamówienie w marcu będą mieli produkcje w kwietniu
nie wiem czemu muszę potem aż do października na niego czekać, mam nadzieje że w sierpniu będę go miał
Co do tego mustanga białego na allegro to wątpie aby byli jacyś zainteresowani, skoro wyposażenie jest gorsze niż w wersji EU,
nie znam się co do tego silnika 3,6 czy 3,7 ale to chyba najtańsza opcja w USA
Gość za niego woła 170k , chyba sie nie spodziewał się że dużo taniej można mieć nowego
Miałem do wyboru albo BMW6 używane w nowej budzie albo nowego mustanga, moim zdaniem wybór jest jak najbardziej dobry , a silnik 300km jest dla mnie wystarczający jak wcześniej miałem 170 km, to jest tylko i wyłącznie mój wybór

kkk a Ty kiedy składałeś zamówienie?
Mi dzisiaj odpisali że mój będzie produkowany w maju, a Ci co złożyli zamówienie w marcu będą mieli produkcje w kwietniu
nie wiem czemu muszę potem aż do października na niego czekać, mam nadzieje że w sierpniu będę go miał
Co do tego mustanga białego na allegro to wątpie aby byli jacyś zainteresowani, skoro wyposażenie jest gorsze niż w wersji EU,
nie znam się co do tego silnika 3,6 czy 3,7 ale to chyba najtańsza opcja w USA
Gość za niego woła 170k , chyba sie nie spodziewał się że dużo taniej można mieć nowego
Ostatnio zmieniony 2015-04-11, 12:21 przez addrian, łącznie zmieniany 3 razy.
358 PS 542 NM
04/2015 Zamówienie
10/2015 Odbiór
MRT AXLE BACK EXHAUST KIT
INTERCOOLER WAGNER
HD CUSTOMS TUNE
04/2015 Zamówienie
10/2015 Odbiór
MRT AXLE BACK EXHAUST KIT
INTERCOOLER WAGNER
HD CUSTOMS TUNE
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Na pewno będzie droższy, tym bardziej, że silnik ma jeden mocny gwizdek, który pewnie będzie dosyć awaryjny, ale to tylko moje założenia, nie wiem jak naprawdę będzie. Zresztą, porównywanie wolnossącej jednostki do mocno doładowanej raczej nie ma sensu, tym bardziej, że ten pierwszy raczej zawsze lepiej wypadnie pod względem awaryjności.
2.3: 22 MPG wg. ford.com w mieście, daje to 12,8 litra / 100 km.
3.7: 17 MPG wg. ford.com w mieście, daje to 16,6 litra / 100 km.
5.0: 15 MPG wg. ford.com w mieście, daje to 18,8 litra / 100 km.
314 KM i ponad 430 Nm jest wystarczające do wszystkiego
2.3: 22 MPG wg. ford.com w mieście, daje to 12,8 litra / 100 km.
3.7: 17 MPG wg. ford.com w mieście, daje to 16,6 litra / 100 km.
5.0: 15 MPG wg. ford.com w mieście, daje to 18,8 litra / 100 km.
314 KM i ponad 430 Nm jest wystarczające do wszystkiego

- bkapust
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-07-05, 11:34
- Model: S550 GT Premium
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ruby red
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Przy 5500.amisz pisze: przy ilu obrotach ma ten silnik 314 KM ??
Jak z żywotnością takich wyżyłowanych silników ?
I czy to dalej MUSCLE CAR?
Trudno wypowiadać się o żywotności nowoczesnych technologi, które są na rynku od niedawna. Ale jakie to ma znaczenie dla nabywcy nowego auta z salonu?

- MaciekW
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 493
- Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
- Model: MY 2014 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: black
- Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Panowie,
Weźcie pod uwagę, że ideą, która przyświecała projektantom pierwszego Mustanga było, iż miał to być samochód w zasadzie dla każdego. Starali się ten efekt osiągnąć drogą daleko posuniętej możliwości personalizacji samochodu łącznie z możliwością wyboru różnych silników. Zawsze w palecie dostępne były zarówno małe i relatywnie słabe jednostki, ale tańsze w zakupie i utrzymaniu, jak i ośmiocylindrowe "potworki". Czasami te budżetowe silniki miały 6, a czasami 4 cylindry, a sprzedawały się bardzo dobrze, bo nadwozia słabszych i mocniejszych wersji nieprzypadkowo przecież były bardzo podobne. Tak było w przypadku kolejnych generacji i jest teraz, tylko że ponad 300 KM już nie czyni tego silnika słabym - a że ma 4 cylindy i turbo - takie czasy
.
No i jeszcze jedno - Mustang pierwszej generacji (bo tylko ta wpisuje się w epokę muscle cars) wcale nie był muscle carem, lecz tzw. pony car'em - mniejszym i z mniejszymi silnikami. Podobnie rzecz się miała z naśladowcami, czyli Chevroletem Camaro i Dodge'm Challengerem. Tylko topowe wersje tych aut miały montowane pod maskami big blocki używane w pełnowymiarowych muscle car'ach.
Podsumowując - każdy jeździec znajdzie swojego konia i nie ma co krytykować przedstawicieli różnych ras
!
Weźcie pod uwagę, że ideą, która przyświecała projektantom pierwszego Mustanga było, iż miał to być samochód w zasadzie dla każdego. Starali się ten efekt osiągnąć drogą daleko posuniętej możliwości personalizacji samochodu łącznie z możliwością wyboru różnych silników. Zawsze w palecie dostępne były zarówno małe i relatywnie słabe jednostki, ale tańsze w zakupie i utrzymaniu, jak i ośmiocylindrowe "potworki". Czasami te budżetowe silniki miały 6, a czasami 4 cylindry, a sprzedawały się bardzo dobrze, bo nadwozia słabszych i mocniejszych wersji nieprzypadkowo przecież były bardzo podobne. Tak było w przypadku kolejnych generacji i jest teraz, tylko że ponad 300 KM już nie czyni tego silnika słabym - a że ma 4 cylindy i turbo - takie czasy

No i jeszcze jedno - Mustang pierwszej generacji (bo tylko ta wpisuje się w epokę muscle cars) wcale nie był muscle carem, lecz tzw. pony car'em - mniejszym i z mniejszymi silnikami. Podobnie rzecz się miała z naśladowcami, czyli Chevroletem Camaro i Dodge'm Challengerem. Tylko topowe wersje tych aut miały montowane pod maskami big blocki używane w pełnowymiarowych muscle car'ach.
Podsumowując - każdy jeździec znajdzie swojego konia i nie ma co krytykować przedstawicieli różnych ras

- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
314KM z 2,3t to nic specjalnego to raczej wstęp do modyfikacji tego silnika w okolice 400-450km (w focusie ten silnik ma 320km)
od wielu lat Saab swoje pancerne 2,3t sprzedawał z fabryczymi pakietami performance/hirch na ~300km
b-klasa amg 2.0t pompuje 360km z mniejszej pojemności ale fakt że jest to silnik już fabrycznie zakuty
oplowskie 2.0let/h z powodzeniem są dłubane na 280-330km a z orgomnymi turbinami nawet na 500km (oczywiscie zakute), nawet obecna astra opc ma 280km ale to ciut inny silnik
silnik doładowany zbiera się sprawnie w o wiele szerszym zakresie niż jednostki wolnossące i 3.7v6 pomimo pojemności nie ma takiego potencjału jak 2,3t - jak Anglicy wezmą w swoje ręce ten silnik to szybko będa gotowe pakiety na 400 i więcej koni - myśle że świadomie ford odpuścił sobie sprzedaż v6 w EU z racji doświadczenia jakie tu mają z silnikami turbo
od wielu lat Saab swoje pancerne 2,3t sprzedawał z fabryczymi pakietami performance/hirch na ~300km
b-klasa amg 2.0t pompuje 360km z mniejszej pojemności ale fakt że jest to silnik już fabrycznie zakuty
oplowskie 2.0let/h z powodzeniem są dłubane na 280-330km a z orgomnymi turbinami nawet na 500km (oczywiscie zakute), nawet obecna astra opc ma 280km ale to ciut inny silnik
silnik doładowany zbiera się sprawnie w o wiele szerszym zakresie niż jednostki wolnossące i 3.7v6 pomimo pojemności nie ma takiego potencjału jak 2,3t - jak Anglicy wezmą w swoje ręce ten silnik to szybko będa gotowe pakiety na 400 i więcej koni - myśle że świadomie ford odpuścił sobie sprzedaż v6 w EU z racji doświadczenia jakie tu mają z silnikami turbo
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Potencjał jest nawet większy w V6, ponieważ spokojnie z samym kompresorem i standardowym doładowaniem 8 PSI uzyskasz ponad 420 RWHP bez większego wysiłku. Kwestia teraz tego, czy chcesz się dalej bawić.ERTE pisze:silnik doładowany zbiera się sprawnie w o wiele szerszym zakresie niż jednostki wolnossące i 3.7v6 pomimo pojemności nie ma takiego potencjału jak 2,3t - jak Anglicy wezmą w swoje ręce ten silnik to szybko będa gotowe pakiety na 400 i więcej koni - myśle że świadomie ford odpuścił sobie sprzedaż v6 w EU z racji doświadczenia jakie tu mają z silnikami turbo
Ford świadomie nie odpuścił ze sprzedaży V6, był do tego zmuszony przez prawo w Europie.
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
ok ale chodzi też o koszta podnoszenia mocy - w tym sensie myśle o potencjale
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
No tak, nie myślałem o cenie, zresztą, już na dobrym starcie ten silnik jest mocniejszy
Tylko się prosi o dalszą zabawę.
