[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: Przemek64 » 2015-03-27, 13:55

komora silnika prawie wylizana :hurra:
Okazuje się że pod tym znienawidzonym barankiem praktycznie nie ma rudej jedyne co można zauważyć przy mocowaniu wzmocnienia na kielichach ale tylko powierzchownie tak jak widać na zdjęciach. :cwaniak:
Załączniki
15,15.jpg
11,11.jpg
9,9.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: marcinp » 2015-03-27, 14:35

Przemek, a jak podszybie do roboty czy zostawiasz tak jak jest?


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: Przemek64 » 2015-03-27, 14:50

Podszybie nie tknięte było naprawdę dobrze zrobione, jedyne co wymieniam to uszczelka przedniej szyby bo firma Rzepecki Auto blacharkę zrobiła super ale zabrakło dopieszczenia np. wszędzie Butapren nawet w uszczelce przedniej szyby (wszędzie gdzie się dało) i niestety wszystkie otwory które zostały wywiercone po lakierowaniu nie były zabezpieczone. Pan Rzepecki to fan Butaprenu i Baranka ale poza tym ok


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260 NOWY W RODZINIE

Post autor: Przemek64 » 2015-03-27, 15:05

Muszę wiedzieć jak malować komorę w jakim kolorze śruby i które i gdzie odcięcie między czarnym a lakierem?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260

Post autor: CzyTyTez » 2015-03-28, 09:42

pogratulować stanu, widać baranek i butapren dobrze służy :)

lepiej być wielbicielem butaprenu niż szpachli, której ja mam w niektórych miejscach spory zapas :)



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260

Post autor: Przemek64 » 2015-03-28, 11:48

ja mojego mierzyłem i ku mojemu zdziwieniu wszędzie tyle samo czyli podkłady i lakier.
Mam bardzo mało miejsc gdzie coś było szpachlą przylizane :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MaciekW
Stowarzyszenie MKP
Posty: 493
Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
Model: MY 2014 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: black
Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260

Post autor: MaciekW » 2015-03-28, 22:52

Panowie, wybaczcie wtrącenie, ale patrzę sobie na Wasze avatary (nota bene identyczne) i coś mi nie pasowało...
Właśnie pojąłem, co - na grillach ramki wokół rumaków macie odwrotnie - tak ma być z uwagi na różne roczniki, czy któryś z was ma ją założoną odwrotnie?



Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260

Post autor: conver67 » 2015-03-28, 23:09

wszystko jest ok ,Mustang biegnie w lewą stronę :)



Awatar użytkownika
MaciekW
Stowarzyszenie MKP
Posty: 493
Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
Model: MY 2014 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: black
Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260

Post autor: MaciekW » 2015-03-28, 23:22

conver67 pisze:wszystko jest ok ,Mustang biegnie w lewą stronę :)
Kierunek biegu się zgadza, ale kształt ramki jest ewidentnie odwrotny i intryguje mnie, czy tak ma być, czy ktoś ramkę zamontował odwrotnie, ale konika wsadził już prawidłowo?



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260

Post autor: Pavulon_ » 2015-03-29, 00:39

To inne roczniki aut stad minimalna różnica



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260

Post autor: CzyTyTez » 2015-03-29, 12:13

też o tym kształcie ramki nigdy nie myślałem... :)
u mnie w dodatku zapewne po ostatnim "szybkim remoncie" krzyż jest jakby opuszczony w dół, tj. mustang jest nieco niżej, a co za tym idzie wydaje się że pomiędzy ramionami krzyża nie ma 90 stopni.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260

Post autor: Przemek64 » 2015-03-29, 18:47

Koledzy zdjęcia są też trochę inaczej zrobione , z trochę innego kąta i u mnie jest wykorzystana inna ogniskowa w obiektywie a to bardzo zmienia postrzeganie obiektu ale 1964 jest trochę inny od 1967


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260

Post autor: Przemek64 » 2015-03-30, 09:06

Komora zagruntowana
Załączniki
99.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260

Post autor: Przemek64 » 2015-03-31, 09:29

Koledzy z MUSTANG SHOP pomogli w odrestaurowaniu gaźnika który udało mi się odzyskać a był on wcześniej pokazany w tym wątku przed renowacją :padam:

Poprzedni właściciel zmienił go na czterogardzielowy ja natomiast wolę orginał :cwaniak:
Załączniki
Gaźnik 2.jpg
Gaźnik 1.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260

Post autor: Przemek64 » 2015-03-31, 09:32

tak wyglądał przed
Załączniki
gaźnik[1].jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”