Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Moderatorzy: caniggia, caniggia
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
W 4.6 program na 95 daje moc, w 3.7 nie bardzo.Ale program to nie tylko moc, to wiele innych rzeczy jak np trakcja na gaz, szybkość zmiany biegów, płynność jazdy i wiele innych. Zdarza się że mocy nie przybędzie, a auto lepiej jeździ.
Na programie 98 mniej spala jeżeli chodzi o 3.7, więc finalnie jeźdź się za te same pieniądze. 3.7 bez filtra tuntuningowego 17 komi i17 nm
Na programie 98 mniej spala jeżeli chodzi o 3.7, więc finalnie jeźdź się za te same pieniądze. 3.7 bez filtra tuntuningowego 17 komi i17 nm
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Mustang 3.7, stock@95 vs Airaid CAI i HD-Customs 98 tune.
+40nm, +38hp @5500RPM
+40nm, +38hp @5500RPM
- periot
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2015-01-02, 01:12
- Model: 2013
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: biały
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Zgodnie z umową info o różnicy w spalaniu.
Na pierwszym baku (95) po w/w strojeniu wyszło w mieście 13,51 l./100 km. Charakterystyka jazdy: dziadkowanie ze sporadycznymi "ogniami" ale było też kilka spektakularnych bączków na hipermarketowym parkingu
Biorąc pod uwagę warszawskie korki, choć staram się omijać szczyty komunikacyjne, uznaję wynik za przyzwoity, bo wcześniej było ok. 16-16,5 l./100 km.
Napiszę jaki wyjdzie wynik po drugim tankowaniu (tym razem 98).
Dzięki Paweł
!
Na pierwszym baku (95) po w/w strojeniu wyszło w mieście 13,51 l./100 km. Charakterystyka jazdy: dziadkowanie ze sporadycznymi "ogniami" ale było też kilka spektakularnych bączków na hipermarketowym parkingu

Napiszę jaki wyjdzie wynik po drugim tankowaniu (tym razem 98).
Dzięki Paweł

-
- Forumowicz
- Posty: 106
- Rejestracja: 2014-09-29, 07:43
- Model: GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: Włocławek
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
W sobotę byłem u Pawła na strojeniu mojego ojca Mustanga GT z 2007. I mimo tego, że mam do Opola 350 km to nic w porównaniu do tego jak te auto jedzie po tunningu przez niego wykonanym. Po pierwsze przyspieszenie wciska w fotel, zmiana biegów błyskawiczna. Spalanie średnie (przed tunningiem) 11.8, a po modyfikacji 10.00
(ta sama droga pokonana w tym samym czasie, but ten sam). Zupełnie całkiem inne auto na plus oczywiście. Banan na ojca twarzy jak dałem w podłogę do 80 mph. Przy okazji wizyty okazało się, że wcześniejszy program "mocy" pod to auto wykonany przez firmę na literę "j" był żywcem przeniesiony z jakiegoś innego Mustanga z 05 roku. Vin też przenieśli (masakra). Auto na programie "j.....c") szarpało całym napędem jakby poduszki się kończyły. A po strojeniu Pawła nic, zero szarpnięć. Było to już drugie strojenie u Pawła. Pierwsze w moim Stangu (u mnie banan do tej pory) i z pełną odpowiedzialnością polecam każdemu wizytę w Opolu. Celowo napisałem nazwę tej firmy z małej litery bo w porównaniu do tego co Paweł potrafi zrobić z autem to jego imię i nazwę firmy wszyscy powinniście pisać z Dużej litery bo jest wielki. Pozdrawiam i polecam

Pozdrawiam Marcin
512-212-824
512-212-824
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq

z ciekawości, czyj to VIN? 1ZVFT80N555238722?
To są jaja, wynika, że to w dodatku było v6...
http://www.bezwypadkowy.net/forum/79-oc ... rd-mustang" onclick="window.open(this.href);return false;
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
to sa panie istne jaja 
a tak poza tym to cholera pawel za daleko jestes od 3city......

a tak poza tym to cholera pawel za daleko jestes od 3city......
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Na weekend strojeniowy Paweł wspominał kiedyś, że da się zaprosić, tylko trzeba by kilka chętnych zebrać 


:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
taaak ale kto wiecej na strojenie?
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Najmocniejszy w PL Mustang GT4.6 w wersji N/A.
Wałki rozrządu na zamówienie stage 3 ze sprężynami i blokadami VCT, Long tube ze sportowymi katami, dolot JLT 110mm, przepustnica gt500, wydech FR500s.
Program na 95 oktanów robiony, na 98 przekroczy 450 bez problemu.
To jest automat ustawiony na zmianę na 5500, myślę, że przy 6000 rpm jeszcze kilka koni więcej mogłoby się znaleść.
To już lepiej niż roush z kompresorem, coyote...
Film na moim FB:
https://www.facebook.com/hdcustomspl/vi ... nref=story
Wałki rozrządu na zamówienie stage 3 ze sprężynami i blokadami VCT, Long tube ze sportowymi katami, dolot JLT 110mm, przepustnica gt500, wydech FR500s.
Program na 95 oktanów robiony, na 98 przekroczy 450 bez problemu.
To jest automat ustawiony na zmianę na 5500, myślę, że przy 6000 rpm jeszcze kilka koni więcej mogłoby się znaleść.
To już lepiej niż roush z kompresorem, coyote...
Film na moim FB:
https://www.facebook.com/hdcustomspl/vi ... nref=story
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
witam, mam pytanie jak taki program wpływa na żywotność silnika i skrzyni? Czy mogą po jakimś czasie sie pojawić jakieś szarpania/falowania obrotów?
Czy w przypadku 3.7 i wystrojeniu na 98 - jazda na 95 jest bezpieczna?
Czy w przypadku 3.7 i wystrojeniu na 98 - jazda na 95 jest bezpieczna?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Po jakimś czasie nic się nie powinno zmienić, jeżeli się pojawiają falowania, trzeba sprawdzić parametry (o ile nie są spowodowne włączaniem się klimy - 99% przypadków).
Nie wpływa na żywotność silnika. Pod 3.7 moje programy na 98 są tak zrobione, że można jechać bezpiecznie na 95, natomiast jest to ekonomicznie nie uzasadnione:)
Nie wpływa na żywotność silnika. Pod 3.7 moje programy na 98 są tak zrobione, że można jechać bezpiecznie na 95, natomiast jest to ekonomicznie nie uzasadnione:)
- Tom.Tom
- Forumowicz
- Posty: 1309
- Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
- Model: X-CHARGED
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: bordo + czarny mat
- Lokalizacja:: Trójmiasto
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Ożeż ty orzeszku! To Empi się tak uzbroił?caniggia pisze:Najmocniejszy w PL Mustang GT4.6 w wersji N/A.

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
napiszę koszty szacunkowo z głowy bez opłat celnych, ceny zakupu w US plus robocizna
wałki rozrządu plus sprężyny, zabezpieczenia, ok 1500$
dolot 250$
long tube 300-700$
rozrząd (warto zrobić za jednym razem) 300-400$
uśredniając ok 2600$ plus wysyłka/opłaty
robocizna
long tube zależy od stopnia komplikacji, te tanie są skomplikowane, 1000-1500
rozrząd kompletny bez ściągania głowic 2500
strojenie 2000
ok 5000-6000.
wałki rozrządu plus sprężyny, zabezpieczenia, ok 1500$
dolot 250$
long tube 300-700$
rozrząd (warto zrobić za jednym razem) 300-400$
uśredniając ok 2600$ plus wysyłka/opłaty
robocizna
long tube zależy od stopnia komplikacji, te tanie są skomplikowane, 1000-1500
rozrząd kompletny bez ściągania głowic 2500
strojenie 2000
ok 5000-6000.
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
EMPI- MAREK
Do tablicy!! cos Pan tam wykombinował!?!?!?!?
bedziemy ogladac i sluchac!!
Do tablicy!! cos Pan tam wykombinował!?!?!?!?

bedziemy ogladac i sluchac!!
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;