

A w cyklu mieszanym 11,5 l ( z opola do kłodzka)
Moderatorzy: caniggia, caniggia
W zeszla niedziele na jednym z 'mini-spotow' (viewtopic.php?f=152&t=8735&p=143411#p143411" onclick="window.open(this.href);return false;) mialem okazje sie zmierzyc z kolega sumzor, ktory ma tez V6 (2007 pony package bodaj), tez automat, taki sam rozmiar kol (a na pewno felg) ALE calkowicie stock tj. bez modow vs. moje V6 z programem od Caniggia + JLT dolot/stozek
Roznica w przyspieszeniu kolega chyba przyzna OGROMNA, jak dwa rozne samochody, sprobowalismy sie dwa razy i taki sam wynik
Sumzor co prawda mial opony na tyle w slabiutkim stanie, ale ja pasazera no i roznica byla na prawde duza(+ nie mialem idealnych startow, kola mocna buksowaly, TC migalo żwawo prawie az do hamowania, chociaz pewnie u kolegi podobnie - nie mielismy okazji pozniej spokojnie porozmawiac
)
Podsumowywujac raz jeszcze polecam program od Pawla pod stozek!(viewtopic.php?f=121&t=4042&start=120" onclick="window.open(this.href);return false;)
Zmieniaj na 4,1 . Będzie nas wtedy dwóch w 3City!amisz pisze:Co mi da jak zmienie przelozenia w moście z 331 na 373 ?? ile to czasu trwa taka modyfikacja i jakie sa koszty?
Da Ci w odczuciach jakby doszło z 50 koni co w rzeczywistości odbija się na lepszych przyspieszeniach.amisz pisze:Co mi da jak zmienie przelozenia w moście z 331 na 373 ?? ile to czasu trwa taka modyfikacja i jakie sa koszty?
a czy taki zestaw nie wystarczy?caniggia pisze:Da Ci w odczuciach jakby doszło z 50 koni co w rzeczywistości odbija się na lepszych przyspieszeniach.amisz pisze:Co mi da jak zmienie przelozenia w moście z 331 na 373 ?? ile to czasu trwa taka modyfikacja i jakie sa koszty?
Trwa jeden-dwa dni. Koszty zależne od użytych podzespołów, ale min części ok 3300-3500 brutto, przełożenia, zestaw naprawczy, tarcze szpery, uszczelniacze półosi.
Tak - to prawda - i w zasadzie nie powinnyśmy mu tak słodzić, bo od tego słodzenia ceny nam podniesie.klamot14 pisze:
Wizyta u Pawła - mega. To poprostu czarodziej, nawet jak pojawia się problem to wychodzi na papierosa i wraca z gotowym pomysłem jak pozbyć się kłopotu. Absolutnie wart swoich pieniędzy. Myślę że się jeszcze spotkamy nie raz
Mam 2014 Mustanga 3.7 automat (bez przeróbek), ale jestem laikiem w temacie tuningucaniggia pisze:programów na 95 oktanów nie ma sensu robić w tym samochodzie
Odpowiem tylko na 3 pytanie. Caniggia wgrał mi program na 95 oktan, ponieważ jadąc do niego nie pomyślałem aby wlać 98. Nie wiem czy ZygZak (tak nazywają Mustanga moi chłopcybartekg pisze:Mam 2014 Mustanga 3.7 automat (bez przeróbek), ale jestem laikiem w temacie tuningucaniggia pisze:programów na 95 oktanów nie ma sensu robić w tym samochodzie
1. Co to znaczy że “programów na 95 oktanów nie ma sensu robić w tym samochodzie” (nie wiem jak odczytywać te wykresy).
2. Czy wprowadza się kilka programów na każdy rodzaj benzyny? Czy też program jest jeden i wyniki są najlepsze na 98?
3. Czy jeżdżąc na 95 da się odczuć ten tuning, czy w dużo mniejszym stopniu niż jeżdżąc na 98?
4. Ile mniej więcej koni dochodzi po tuningu?
5. Czy zawsze spada zużycie paliwa (tak na forach czytałem)? Jeśli tak to o ile procent?