Jakie Opony na Lato..
Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU
Witam! Ja do swojego zakupilem 2szt nowe na tył Yokohama 285/40/18 w olsztynie za 1000pln brutto. Troche jest cieżko z ogumieniem w takim rozmiarze znalesc w dobrej cenie ale nie ma rzezczy niemozliwych. Mam do nich namiary takze jak ktos bedzie potrzebowal to nie ma problemu prosze o znak sygnal
Ostatnio zmieniony 2009-04-27, 10:38 przez Majek-M6, łącznie zmieniany 1 raz.
NAPISZ JAK WRAZENIA BO U MNIE TEZ TE SAME LEZA I CZEKAJA AZ FABRYKA SIE SKONCZY !! A widzisz 2 mce temu wyrwalem je znacznie taniej ..Majek-M6 pisze:Witam! Ja do swojego zakupilem 2szt nowe na tył Yokohama 285/40/18 w olsztynie za 1000pln brutto. Troche jest cieżko z ogumieniem w takim rozmiarze znalesc w dobrej cenie ale nie ma rzezczy niemozliwych. Mam do nich namiary takze jak ktos bedzie potrzebowal to nie ma problemu prosze o znak sygnal
Mam je w rozmiarze 225/35R17 w beemce, na mokrym spox, na suchym trochę zrywają przyczepność przy energiczniejszym ruszaniu, ale w stangu to zaletapavlito pisze:Klamka zapadła, zamówiłem Dunlop Sport SP9000. Bieżnik nawet trochę podobny do tych Falkenów 452.

Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
Daję umówiony znak-sygnałMajek-M6 pisze:Witam! Ja do swojego zakupilem 2szt nowe na tył Yokohama 285/40/18 w olsztynie za 1000pln brutto. Troche jest cieżko z ogumieniem w takim rozmiarze znalesc w dobrej cenie ale nie ma rzezczy niemozliwych. Mam do nich namiary takze jak ktos bedzie potrzebowal to nie ma problemu prosze o znak sygnal

http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 40
- Rejestracja: 2009-01-03, 14:46
- Model: 1995 Mustang GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
Jak kupowałem konika miał założone Dunlopy SP9000. Nie wiem, jak zachowują się nowe, ale tamte używane to był dramat. Przyczepność przy ruszaniu, zachowanie w koleinach, masakra 
Teraz założyłem Sumitomo HRTZ II 245/45/17 (taki sam romiar jak Dunlopów). Na suchym super, na mokrym, trochę gorzej zwłaszcza przy ruszaniu.

Teraz założyłem Sumitomo HRTZ II 245/45/17 (taki sam romiar jak Dunlopów). Na suchym super, na mokrym, trochę gorzej zwłaszcza przy ruszaniu.
-
- Forumowicz
- Posty: 648
- Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
- Model: GT500 & FAST'67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
to rezygnuję..Forest pisze:Jak kupowałem konika miał założone Dunlopy SP9000. Nie wiem, jak zachowują się nowe, ale tamte używane to był dramat. Przyczepność przy ruszaniu, zachowanie w koleinach, masakra
Teraz założyłem Sumitomo HRTZ II 245/45/17 (taki sam romiar jak Dunlopów). Na suchym super, na mokrym, trochę gorzej zwłaszcza przy ruszaniu.
oglądam teraz Goodyear Eagle F1
Dzięki
alski
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
- Adam Wh
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 2009-12-11, 02:37
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Torch Red
W stanach w kategorii extreme summer dominują Nitto. Widziałem ze jedynie Magic 200 o nich wspomniał. Podejrzewam ze nie ma ich w Europie a szkoda. Juz jakiś czas temu zauważyłem ze w wielu magazynach motoryzacyjnych ta marka zawsze jest chwalona, wybierana do testów i stawiana przed innymi uznanymi produktami. Większość forumowiczów na amerykańskich forach przyznaje ze jest to wybór #1. Rekord Vipera na 1/4 mili na oponach dopuszczonych do użytku ulicznego został pobity właśnie na Nitto. Poszukam powinno to być gdzieś na youtube. Firma słynie z dobrej komunikacji z klientami i uczciwych cen. Do kolejnych modeli wprowadzają zmiany przez nich sugerowane itd,itp. Przyczepność maja większą od Michelin Pilot Sport PS2, Pirelli P Zero, Goodyear Eagle F1 Asymetric, czy Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec. Nasze fabryczne Pirelli P Zero Nero wklepują w podłogę- Na torze o długości 5 do 6 km będą szybsze o 5 do 6 sekund. A to jest przepaść, biorąc pod uwagę ze GT500 z 2010r jest szybsze od zwykłego GT '10 na VIR Grand West Course (6,5km) o 5,9s.
Warto je polecić jeszcze z jednego powodu. Dla nas maja każdy rozmiar i spory wybór mieszanek.
Warto je polecić jeszcze z jednego powodu. Dla nas maja każdy rozmiar i spory wybór mieszanek.
Auto dla faceta to "Muscle Car", resztę można pomalować na różowo i oddać mamie.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no tak,ale one nie nadaja sie za bardzo do uzytku codziennego np w deszcz tak samo jak toyo R888.. sam mam dylemat czy zalozyc takie opony na moje felgi 18" i w deszczowe dni uwazac lub nie jezdzic, czy zalozyc na codzien jakies opony sport 275czy285 a do prob na cwiartke nie kupic dwoch 16" na slikach .. co sadzicie?Adam Wh pisze:W stanach w kategorii extreme summer dominują Nitto. Rekord Vipera na 1/4 mili na oponach dopuszczonych do użytku ulicznego został pobity właśnie na Nitto.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
ZAŁUŻ SOBIE TAKIE są na mokre i na suche
będziesz jeżdził jak na F1
http://www.opony.interia.pl/producent1. ... odel=PILOT SPORT 2
lub takie
http://www.opony.interia.pl/producent1. ... del=RE050A
ja bardziej preferuję firmę michelin
tu znalazłem opony w sklepie ale możesz sobie poszukać może na allegro używane będą tansze
będziesz jeżdził jak na F1
http://www.opony.interia.pl/producent1. ... odel=PILOT SPORT 2
lub takie
http://www.opony.interia.pl/producent1. ... del=RE050A
ja bardziej preferuję firmę michelin
tu znalazłem opony w sklepie ale możesz sobie poszukać może na allegro używane będą tansze
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
podobne mialem w tamtym roku i mialem wielkie problemy z ruszaniem,za to do palenia gumy byly bdb, mysle ze do dobrego startu lepsze beda takie z bieznikiem w kszatlcie choinki jak te http://www.allegro.pl/item913671380_toy ... 0_r18.html czy te http://www.allegro.pl/item904089291_245 ... owosc.html
ale moge sie mylic, bo na oponach sie nie znam.. zimowe biezniki tez sa rozne mimo ze maja podobne przeznaczenie, zauwazylem tylko ze te w ksztalcie choinki mniej halasuja,ale czy sa lepsze na snieg to nie wiem..
no i jeszcze jedno pytanie: przednie opony mam 255/45 18", ale ciezko bedzie o takim profilu 45 dostac(dzisiaj ogladalem kilka szt.opon),przewaznie sa 35 lub 40, wiec jaka musialaby byc szerokosc opony zeby ona nie byla nizsza od tych przednich? 285/40 lub 295/35? bo takie wlasnei ogladalem, jedne bridgestone ,drugie michellin, ale zadne nie mialy bieznika w ksztalcie choinki,wiec tylko wstepnei je zarezerwowalem ,zastanawia mnie tylko jaką szerokosc przy nizszej oponie wybrac zeby nie byla ona nizsza od tej z przodu..
ale moge sie mylic, bo na oponach sie nie znam.. zimowe biezniki tez sa rozne mimo ze maja podobne przeznaczenie, zauwazylem tylko ze te w ksztalcie choinki mniej halasuja,ale czy sa lepsze na snieg to nie wiem..
no i jeszcze jedno pytanie: przednie opony mam 255/45 18", ale ciezko bedzie o takim profilu 45 dostac(dzisiaj ogladalem kilka szt.opon),przewaznie sa 35 lub 40, wiec jaka musialaby byc szerokosc opony zeby ona nie byla nizsza od tych przednich? 285/40 lub 295/35? bo takie wlasnei ogladalem, jedne bridgestone ,drugie michellin, ale zadne nie mialy bieznika w ksztalcie choinki,wiec tylko wstepnei je zarezerwowalem ,zastanawia mnie tylko jaką szerokosc przy nizszej oponie wybrac zeby nie byla ona nizsza od tej z przodu..
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
osobiście testowałem na swoim mustangu wiele rodzajów opon miedzy innymi michelin pilot sport contact 255/40/18,bridgestone potenza RE050A 255/40/18,bridgestone potenza S02 285/30/18,dunlop sp sport 245/45/18,slicki dunlop 220/610/16 różnice miedzy nimi były,ale tylko i wyłącznie ścigając się po torze,gdzie jak dla mnie najlepiej wypadały S02,jeśli chodzi o 1/4 mili to w zasadzie żadna z tych opon nie spisywała sie najlepiej,co gorsza najszersze S02 (285) wypadały najsłabiej,uważam ,że jest to spowodowane niskim profilem opony i twardszymi ściankami przeważnie to run flat-y. co nigdy nie pozwala całej powierzchni bieżnika przylegać do podłoża, na jak wiadomo najważniejszych dla dobrego czasu pierwszych kilkudziesięciu metrach po starcie.
Najlepsze opony na 1/4 to kapcie do tego stworzone czyli np. M/T ET drag. wiem z opowiadań znajomych,że start na takich kapciach przy ciśnieniu 0.5-0,8 bar i uprzednim rozgrzaniu nie mają sobie równych.
Dobrym wyborem jest też bardziej cywilizowana wersja M/T ET STREET gdzie nie trzeba ich rozgrzewać,więc są sporo gorsze od ET DRAG ale żadna z opon na której miałem okazję jeżdzić nie STOI nawet obok M/T
poniżej fotka 5 metrów po starcie z uślizgiem sprzęgła M/T ET STREET gdzie szerokość opony to zaledwie 26cm ale wysokość profilu opony to jak 70 co przy 16 calach daje obwod 213cm
http://lh3.ggpht.com/_J7lUK2mJgl4/Srzf_ ... C_0332.jpg
Najlepsze opony na 1/4 to kapcie do tego stworzone czyli np. M/T ET drag. wiem z opowiadań znajomych,że start na takich kapciach przy ciśnieniu 0.5-0,8 bar i uprzednim rozgrzaniu nie mają sobie równych.
Dobrym wyborem jest też bardziej cywilizowana wersja M/T ET STREET gdzie nie trzeba ich rozgrzewać,więc są sporo gorsze od ET DRAG ale żadna z opon na której miałem okazję jeżdzić nie STOI nawet obok M/T

poniżej fotka 5 metrów po starcie z uślizgiem sprzęgła M/T ET STREET gdzie szerokość opony to zaledwie 26cm ale wysokość profilu opony to jak 70 co przy 16 calach daje obwod 213cm
http://lh3.ggpht.com/_J7lUK2mJgl4/Srzf_ ... C_0332.jpg
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
koral, zobacz ile postow jest na temat opon., Wroc i poczytaj o rozmiarach itd.. Zobacz co chlopaki z forum maja juz kupione.
Bo albo chcesz na 1/4 mili kapcie albo do jazdy
Zobacz i poczytaj w watkach masz linki gdzie kupic i jakie.
Reedhornet ma te.na 1/4
na 1/4
a tu roznica miedzy Yokohama a MT
a do jazdy na cozien mamy normalne wiec decyzja nalezy do ciebie.
Popatrz tu.
http://www.musclemustangfastfords.com/t ... to_13.html
musisz sie juz spiszyc z Zakupami bo coraz wieksza lista ci sei robi
Wygaszam Post aby sie nei powtarzac z poprzednich watkow.
viewtopic.php?t=447&postdays=0&postorder=asc&highlight=opony&start=45
[ Komentarz dodany przez: andronik: 2010-02-20, 19:16 ]
Spoko, post niech zostanie.
Bo albo chcesz na 1/4 mili kapcie albo do jazdy
Zobacz i poczytaj w watkach masz linki gdzie kupic i jakie.
Reedhornet ma te.na 1/4

na 1/4
a tu roznica miedzy Yokohama a MT
a do jazdy na cozien mamy normalne wiec decyzja nalezy do ciebie.
Popatrz tu.
http://www.musclemustangfastfords.com/t ... to_13.html
musisz sie juz spiszyc z Zakupami bo coraz wieksza lista ci sei robi

Wygaszam Post aby sie nei powtarzac z poprzednich watkow.
viewtopic.php?t=447&postdays=0&postorder=asc&highlight=opony&start=45
[ Komentarz dodany przez: andronik: 2010-02-20, 19:16 ]
Spoko, post niech zostanie.
Ostatnio zmieniony 2010-02-20, 20:16 przez AluStar, łącznie zmieniany 1 raz.