Problem z kołem zamachowym 164 a 157.

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Problem z kołem zamachowym 164 a 157.

Post autor: yoozeq » 2014-11-05, 15:16

Dziś doszedł do mnie stroker kit i niestety mimo iż zamawiałem koło 157 zębne bo to jest wymienne ze 160 zębnym które miałem to dostałem 164 zębne... :( Problem już się pojawił bo nie mieści się w dzwonek :( i nie pasuje rozstaw otworów pod śruby sprzęgła... Oczywiście mógłbym odesłać ale koszt będzie straszny bo zestaw zawiera wał, balancer, koło itd i wszystko było wyważane więc wszystko musiałbym odsyłać :szok:

Dlatego czy ktoś może mi powiedzieć jak przejść na koło zamachowe 164 ...

Jestem załamany :rozpacz: :rozpacz: :rozpacz:

E.D.1.

Pomógł doktor Rick, więc piszę dla potomnych... można użyć mniejszego koła o tej samej wadze czyli 28 oz w moim przypadku. Kamień z serca !

Jeszcze raz dzięki Rick ! :padam:


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

ODPOWIEDZ

Wróć do „8. przeniesienie napędu”