Shelby 2012 vs Boss 2013
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 21
- Rejestracja: 2011-07-26, 14:04
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Shelby 2012 vs Boss 2013
Cześć, zwracam się z prośbą o poradę. Waham się czy kupić Mustanga Shelby 2013 który jak wiadomo jest bardzo mocny ale niewiele poza tym czy może Bossa 302 2013 który jest słabszy ale ma dużo lepsze parametry jezdne i np. go uturbić tak żeby miał jednak trochę więcej mocy ? Co sądzicie co radzicie ? Dzięki i pozdrawiam (róznica w cenie około 40 tys zł)
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Shelby 2012 vs Boss 2013
shelby ma w zasadzie identycnzy zawias, o ile nie lepszy, w 2013 ma juz regulowany z kabiny!!!!kubaw pisze:Cześć, zwracam się z prośbą o poradę. Waham się czy kupić Mustanga Shelby 2013 który jak wiadomo jest bardzo mocny ale niewiele poza tym czy może Bossa 302 2013 który jest słabszy ale ma dużo lepsze parametry jezdne i np. go uturbić tak żeby miał jednak trochę więcej mocy ? Co sądzicie co radzicie ? Dzięki i pozdrawiam (róznica w cenie około 40 tys zł)
a ze na torze jest słabiej to wynika z nadmiaru mocy !!!!!
boss po doladowaniu tez bedzie gorzej jeździł.... pamietaj
1. ładnych pare kilogramów przed przednią osią
2. nadwyżka mocy trudna do kontrolowania w skręcie.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 21
- Rejestracja: 2011-07-26, 14:04
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Shelby 2012 vs Boss 2013
Wielkie dzięki, w tym tygodniu będe jezdził bossa i zobaczę jak to wygląda. A na shelbiego chyba jeszcze będe musiał poczekać albo sprowadzić. Pozdrowienia
Re: Shelby 2012 vs Boss 2013
Przecież Shelby zawsze miał kompresor i jak pamiętam jest to "rozwiercony" silnik 5.0 na 5.4 i 5.8, przy tym drugim wariancie generuje 670~ KM.RAFAŁ (GROSZEK) pisze:SHELBY I nie uturbiać
Boss 302 to zwykły GT, więc na pewno kompresora by się nie powstydził

- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
Re: Shelby 2012 vs Boss 2013
Boss 302 to nie nie jest zwykły GT z, ma m.in. wzmocnione korby i kute tłoki, inne głowice w porównaniu do seryjnego silnika coyote..3lite pisze:Przecież Shelby zawsze miał kompresor i jak pamiętam jest to "rozwiercony" silnik 5.0 na 5.4 i 5.8, przy tym drugim wariancie generuje 670~ KM.RAFAŁ (GROSZEK) pisze:SHELBY I nie uturbiać
Boss 302 to zwykły GT, więc na pewno kompresora by się nie powstydziłAle turbo? Fuuj.
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Shelby 2012 vs Boss 2013
Kolego mylisz się silnik shelby to nie jest rozwiercony 5.0 Coyote..3lite pisze:Przecież Shelby zawsze miał kompresor i jak pamiętam jest to "rozwiercony" silnik 5.0 na 5.4 i 5.8, przy tym drugim wariancie generuje 670~ KM.RAFAŁ (GROSZEK) pisze:SHELBY I nie uturbiać
Boss 302 to zwykły GT, więc na pewno kompresora by się nie powstydziłAle turbo? Fuuj.
Tu fajne porównanie 5.0 vs 5.4 z takim samym superchargrem 2.8 KB
http://www.mustangandfords.com/parts/m5 ... -4-condor/" onclick="window.open(this.href);return false;
Z 5.0 wiecej się wyciska, bo silnik można kręcić wyżej

Re: Shelby 2012 vs Boss 2013
A widzicie Panowie, dobrze wiedzieć
Byłem przekonany, że silnik w Shelby to rozwiercony Coyote z dodatkowym kompresorem.
Dlatego też napisałem "jak pamiętam" - nie byłem pewny.
Dzięki

Dlatego też napisałem "jak pamiętam" - nie byłem pewny.
Dzięki

Re: Shelby 2012 vs Boss 2013
Tak, zgadza się, ale chodziło bardziej o moc i brak kompresora. No chyba, że mnie zaś ocyganili jak czytałemwitekz pisze: Boss 302 to nie nie jest zwykły GT z, ma m.in. wzmocnione korby i kute tłoki, inne głowice w porównaniu do seryjnego silnika coyote.

- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Shelby 2012 vs Boss 2013
no i GT ,nawet doladowany bedzie znacznie lzejszy od GT500, czyli wiecej mozna wycisnac przy mneijszej masie, wiec robi sie przepasc na korzysc GT w osiagach.. dlatego musieli wprowadzic 5,8 i on juz rozwala system swoimi 662KM w seriistang232 pisze:Kolego mylisz się silnik shelby to nie jest rozwiercony 5.0 Coyote..3lite pisze:Przecież Shelby zawsze miał kompresor i jak pamiętam jest to "rozwiercony" silnik 5.0 na 5.4 i 5.8, przy tym drugim wariancie generuje 670~ KM.RAFAŁ (GROSZEK) pisze:SHELBY I nie uturbiać
Boss 302 to zwykły GT, więc na pewno kompresora by się nie powstydziłAle turbo? Fuuj.
Tu fajne porównanie 5.0 vs 5.4 z takim samym superchargrem 2.8 KB
http://www.mustangandfords.com/parts/m5 ... -4-condor/" onclick="window.open(this.href);return false;
Z 5.0 wiecej się wyciska, bo silnik można kręcić wyżej
