Borla Atak za/przeciw
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- zaworek1
- Forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2011-05-23, 10:43
- Model: GT'06 Roush
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Screaming Yellow
- Lokalizacja:: Szczecin
Borla Atak za/przeciw
Siemanko,
Mam pytanko, ktos w klubie posiada wydech Borla Atak w Stangu 05-09 V8? Wiem ze ktos sprzedawal ale nie pamietam juz.
Jak wrazenia z jazdy? Za glosno? Czytalem ze przy ostrym wkrecaniu RPM jest glosno ale na trasie wycisza sie i przy wlaczeniu CRUISE'a jest prawie jak stockowy. Ile ludzie tyle opinii za granica, ale chcialbym sie dowiedziec opinii z klubu. Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie
Thx
Mam pytanko, ktos w klubie posiada wydech Borla Atak w Stangu 05-09 V8? Wiem ze ktos sprzedawal ale nie pamietam juz.
Jak wrazenia z jazdy? Za glosno? Czytalem ze przy ostrym wkrecaniu RPM jest glosno ale na trasie wycisza sie i przy wlaczeniu CRUISE'a jest prawie jak stockowy. Ile ludzie tyle opinii za granica, ale chcialbym sie dowiedziec opinii z klubu. Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie
Thx
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: Borla Atak za/przeciw
zaworek, ja mam pype bomby, jest glosno jak cholera, ale uwazam ze jesli jezdzisz dla przyjemnosci i nie codziennie do pracy - TO WARTO
jakikolwiek uwolniony wydech poprawia znacznie dziwiek
jakikolwiek uwolniony wydech poprawia znacznie dziwiek
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
- MaciekW
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 490
- Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
- Model: MY 2014 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: black
- Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Borla Atak za/przeciw
Caniggia ma Borlę Attack. Z tego, co mówi, jest fajnie i nie ma drone.
Ja mam model wcześniejszy, czyli Stinger. Do tych rzeczywiście trzeba się przyzwyczaić, bo pomiędzy 1800-2000 obrotów dość mocno buczą - ale da się wytrzymać. Na trasie jest relatywnie cicho, ale z pewnością głośniej, niż na fabrycznym wydechu.
Co ciekawe, od czasu założenia stingerów zacząłem wolniej po mieście jeździć, bo już wtedy dźwięk jest super, a ludziska oglądają się jak nigdy wcześniej.
W Niemczech pomierzyli nam głośność i ja miałem 116 dB, a Paweł chyba 118 - co ważne, u mnie tylko końcowe tłumiki są zmienione, reszta układu wydechowego jest fabryczna, więc przeróbka prawie żadna i w pełni odwracalna, a efekt ogromny.
Ja mam model wcześniejszy, czyli Stinger. Do tych rzeczywiście trzeba się przyzwyczaić, bo pomiędzy 1800-2000 obrotów dość mocno buczą - ale da się wytrzymać. Na trasie jest relatywnie cicho, ale z pewnością głośniej, niż na fabrycznym wydechu.
Co ciekawe, od czasu założenia stingerów zacząłem wolniej po mieście jeździć, bo już wtedy dźwięk jest super, a ludziska oglądają się jak nigdy wcześniej.
W Niemczech pomierzyli nam głośność i ja miałem 116 dB, a Paweł chyba 118 - co ważne, u mnie tylko końcowe tłumiki są zmienione, reszta układu wydechowego jest fabryczna, więc przeróbka prawie żadna i w pełni odwracalna, a efekt ogromny.
- R0N1N
- Forumowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 2013-07-09, 15:45
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
Re: Borla Atak za/przeciw
zaworek1, tłumiki końcowe tłumikami końcowymi ale inne elementy wydechu też mają ogromny wpływ na dźwięk. MaciekW ma moje stare Stingery i u niego, na seryjnej reszcie wydechu, brzmią one zupełnie inaczej niż u mnie (stożek na dolocie i kolektory longtube).
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: Borla Atak za/przeciw
skoro o glosnosci to ja mam 122db i tak jak maciek napisal - trzeba zaakceptowac/przyzwyczaic sie zwlaszcza jak sie wjedzie pomiedzy gesto zabudowane kamienice czy tunel......... polecam
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
- R0N1N
- Forumowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 2013-07-09, 15:45
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
Re: Borla Atak za/przeciw
bart, nazwanie Pypes Bomb tłumikiem to pewne nadużycie ... Ty masz tylko polerowane końcówki wydechu, a nie tłumiki.bart pisze:skoro o glosnosci to ja mam 122db
o to to, tato, to to.bart pisze:zwlaszcza jak sie wjedzie pomiedzy gesto zabudowane kamienice czy tunel......... polecam
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: Borla Atak za/przeciw
heheheh, no dobra, tlumikow nie ma to sa duze rury przelotowe, nie koncowki bo koncowki to kilka centymetrow a bomby maja naprawde kawal rury
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Borla Atak za/przeciw
ale on ma Turbo.... z Turbo ciężko o drone efekt..... to spora zmiana w układzie wydechowym.MaciekW pisze:Caniggia ma Borlę Attack. Z tego, co mówi, jest fajnie i nie ma drone.
Ja mam model wcześniejszy, czyli Stinger. Do tych rzeczywiście trzeba się przyzwyczaić, bo pomiędzy 1800-2000 obrotów dość mocno buczą - ale da się wytrzymać. Na trasie jest relatywnie cicho, ale z pewnością głośniej, niż na fabrycznym wydechu.
Co ciekawe, od czasu założenia stingerów zacząłem wolniej po mieście jeździć, bo już wtedy dźwięk jest super, a ludziska oglądają się jak nigdy wcześniej.
W Niemczech pomierzyli nam głośność i ja miałem 116 dB, a Paweł chyba 118 - co ważne, u mnie tylko końcowe tłumiki są zmienione, reszta układu wydechowego jest fabryczna, więc przeróbka prawie żadna i w pełni odwracalna, a efekt ogromny.
- robin
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 601
- Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: Borla Atak za/przeciw
ja mam borle atak i sportowe caty 3" long tuby i mi to przeszkadza za pare dni pomierze ile dB ... bede chcial to ucywilizowac wymienic sie z kims nawet jesli to oznacza spadek mocy...lamina pisze:ale on ma Turbo.... z Turbo ciężko o drone efekt..... to spora zmiana w układzie wydechowym.MaciekW pisze:Caniggia ma Borlę Attack. Z tego, co mówi, jest fajnie i nie ma drone.
Ja mam model wcześniejszy, czyli Stinger. Do tych rzeczywiście trzeba się przyzwyczaić, bo pomiędzy 1800-2000 obrotów dość mocno buczą - ale da się wytrzymać. Na trasie jest relatywnie cicho, ale z pewnością głośniej, niż na fabrycznym wydechu.
Co ciekawe, od czasu założenia stingerów zacząłem wolniej po mieście jeździć, bo już wtedy dźwięk jest super, a ludziska oglądają się jak nigdy wcześniej.
W Niemczech pomierzyli nam głośność i ja miałem 116 dB, a Paweł chyba 118 - co ważne, u mnie tylko końcowe tłumiki są zmienione, reszta układu wydechowego jest fabryczna, więc przeróbka prawie żadna i w pełni odwracalna, a efekt ogromny.
- robin
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 601
- Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: Borla Atak za/przeciw
ja mam borle atak i sportowe caty 3" long tuby i mi to przeszkadza za pare dni pomierze ile dB ... bede chcial to ucywilizowac wymienic sie z kims nawet jesli to oznacza spadek mocy...
gdyby ktos byl chetny na podmianke albo wiedzial jak potwora troche uciszyc to dajcie znac
gdyby ktos byl chetny na podmianke albo wiedzial jak potwora troche uciszyc to dajcie znac
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Borla Atak za/przeciw
Wróć do seryjnych katów. Trochę ucywilizujesz.robin pisze:ja mam borle atak i sportowe caty 3" long tuby i mi to przeszkadza za pare dni pomierze ile dB ... bede chcial to ucywilizowac wymienic sie z kims nawet jesli to oznacza spadek mocy...
gdyby ktos byl chetny na podmianke albo wiedzial jak potwora troche uciszyc to dajcie znac
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- robin
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 601
- Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: Borla Atak za/przeciw
a co strace?empi1955 pisze:Wróć do seryjnych katów. Trochę ucywilizujesz.robin pisze:ja mam borle atak i sportowe caty 3" long tuby i mi to przeszkadza za pare dni pomierze ile dB ... bede chcial to ucywilizowac wymienic sie z kims nawet jesli to oznacza spadek mocy...
gdyby ktos byl chetny na podmianke albo wiedzial jak potwora troche uciszyc to dajcie znac
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Borla Atak za/przeciw
Pewno kilka koników pójdzie w prerię ...
Odezwij się do Caniggia (Pawła) to może coś "programowo" Ci odłowi. Może masz tam jeszcze jakiś potencjał o którym nawet nie wiesz.
Odezwij się do Caniggia (Pawła) to może coś "programowo" Ci odłowi. Może masz tam jeszcze jakiś potencjał o którym nawet nie wiesz.
Ostatnio zmieniony 2016-06-22, 23:18 przez empi1955, łącznie zmieniany 2 razy.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- robin
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 601
- Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: Borla Atak za/przeciw
dzieki tak zrobie moze spotkam Pawla na GT w Poznaniu..empi1955 pisze:Pewno kilka koników pójdzie w prerię ...
Odezwij się do Caniggtam (Pawła) to może coś "programowo" Ci odłowi. Może masz tam jeszcze jakiś potencjał o którym nawet nie wiesz.