blokada cylindrow

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-04-15, 18:41

Little Pony pisze:To zalezy od wielu czynnikow raczej. Liczba ubezpieczonych aut, znizki itd. Np. w hestii w pazdzierniku zaplacilem za V6 2005 chyba 2800, a teraz za GT 2005 (cennikowo niemal 2x drozszy) wyszlo mi 3200, az sam bylem zaskoczony.
Tylko wtedy ubezpieczałeś auto 3 letnie, a teraz 4 :]



Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-04-15, 18:56

Eh, musisz mi psuc humor na koniec dnia... ;)

PS. Ide smignac z 1.5 GLE po wawie, ktos chetny? :) jakby co to PW :)


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1328
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-04-15, 21:49

ja dalem 3,6pln w compensie, ale znizek nie mialem dobrze udokumentowanych



Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2009-04-15, 21:56

Shinu,

Według instrukcji obsługi wyłączenie 4 cylindrów w mustangu jest możliwe tylko w wersji V8 i jest to samoistne w przypadku przegrzania silnika. Wtedy wyłączone gary działają jak chłodzące pompy powietrzne. Po takim incydencie trzeba natychmiast jechać do serwisu. To tyle w tym temacie. :papa:



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-04-15, 23:26

ja mam 65proc znizek na oc i 30ac i za rok place 1800zl ac oc nw ubezp szyb i pomoc.


302 HOooooo

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-04-16, 15:07

gdzie nie zadzwonie to drozej. :P
sprowadzaliscie wasze autka sami czy za posrednictwem ?

[ Dodano: 2009-04-16, 15:54 ]
jeszcze jak mozecie pochwalcie sie w ile macie s do setki:)



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-04-16, 16:43

ja nie wyciagne setki bo buty do biegania mi sie zuzyly od zbyt szybkiego biegania i teraz to max 90km/h wyciagam:D
Nie oplaca sie sporawdzac przez kogos. ja wybralem auto sam:)



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-04-16, 17:08

slyszalem ze cos taniej wychodzi jak przez firme zajmujaca sie tym sprowadzi sie auto.

hehem, mialem na mysli w jakim min czasie rozpedzisz sie swoim mustangiem to predkosci rownej 100km/h :P



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-04-16, 18:07

jak z urwiska dosc wysokiego to szybko :)


a tak naprawde to nie wiem ten zielony co go mam rozpedzil sie w 6s ale on ma seryjnego 3.8 tam jest cos ostro porobione bo sa nie seryjne czesci jak sie okazalo tylko niby sportowe:) no i podobno ma wiecejniz 200KM:D
A ten 3.8 bordowy to straszny mul jest bo rozszczelniony troszke wydech to pewnie 15s do setki:P
Od wczoraj jezdze sobie mulem w automacie po Warszawie i jakos daje rade to auto:D wiec nie jest zle. Niestety na 20l robie 150km



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-04-16, 21:17

6 sekund to sympatycznie:)
wiem ze duzo pytan zadaje ale no wybaczyc musicie::)
Wiecie kiedy seria z 2010 wchodzi do sprzedarzy? bede do lutego w stanach i gdyby byby sie udalo to pewnie wlasnie tego z nowej wescji by sie przytaszczylo:) cos czytalem ze nawet mniej ma palic niz starsze wersje.



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-04-16, 22:40

niby tak ale wyglada ch...wo Najlepsze sa stare potem te nowe a potem tak z lat 1994-1999z liftem i reszta. Te 2010 sa paskudne. Nie wiem czy warto kupowac nowego amerykanca bo to juz nie ten styl jestwarrkot V8 taki sam ale jak dobrze posluchasz to juz wychwycisz roznice w brzmieniu. Troche smigalem nowszym modelem mustanga w wersji gt i manualu i musze przyznac ze jest bardzo fajny.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-06-19, 00:58

Alexander25 pisze:to w mercedesach jest cos podobnego co mozna by pod to podciagnac ale trzeba by to naprawde mooocno naciagac:)
Kude ludzie jak sie boicie o spalanie mustanga to kupcie astre 1 1.6 65KM na monowtrysku z gazem.
Co chwila ktos wyskakuje z takimi glupotami:)
FORD MUSTANG MNIEJ NIZ 9l benzyny palil nie bedzie
bo:
ma widlasty silnik
naped na tyl a przeniesienie napedu wazy
a automat zawsze pali wiecej
a co sie tyczy spalania to moj automacie znowu chleje 20l/100km chyba filtr mu sie zapchal pylem z remontu chalupy albo zaciski sa do przesmarowania:)
Amerykance nie sa oszczednymi autami nigdy nie byly i raczej sie na to nie zanosi. Nawet jak beda na prad to beda zrec pewnie 3razy wiecej pradu czy czego tam innego:)
Tu jak odlacza sie gar to amen i tylko remont moze mu pomoc. Jezdzilem zarznietym stangiem na 4 dzialajacych garach i palil nawet mniej ale skakal jak diabli:D

moj pali 7,5 na trasie i 11 w miescie:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”