Supercharger do V6

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Supercharger do V6

Post autor: Tom.Tom » 2014-05-30, 14:30

No, powiem wam, że dzisiaj mnie jeszcze zaskoczyła moc/moment - wpadł kumpel i prezentowałem mu wrażenia i po starcie ze świateł skubaniec zapiszczał (w zasadzie to obaj zapiszczeli - kuń i kumpel ;) ) jeszcze raz jak automat wrzucał dwójkę - a ja mam cały czas te większe opony czyli jakby były przełożenia jeszcze gorsze niż 3:31 Ciekawe co będzie jak zmienię opony na właściwe i wstawię 3:73 :hyhy:


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Supercharger do V6

Post autor: XerofaN » 2014-05-30, 15:28

zhamuj go, ciekawe ile przybylo. ciekawy jestem tez ile masz teraz do setki.



Awatar użytkownika
mdziak
Rodzynki Stowarzyszenie MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2013-01-13, 15:00
Model: 2011 Premium
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White

Re: Supercharger do V6

Post autor: mdziak » 2014-05-30, 16:34

tom.tom - zostales bohaterem nie tylko w swoim garazu :padam:


Obrazek

Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Supercharger do V6

Post autor: Tom.Tom » 2014-05-30, 21:55

Już jestem wstępie umówiony na przyszły tydzień z chłopakami z SRT Garage najpierw na sprawdzenie AFR i spalania stukowego na obu programach i jak będzie bezpiecznie, to wskoczę od razu na hamownię.

W sumie to nie wytrzymuję i cisnę go bez sprawdzania choć wiem, że nie powinienem, ale ponoć te programy są robione tak żeby miały spory zapas bezpieczeństwa i w Stanach nie zdarzało się, żeby wybuchały chyba że ludzie sami dłubali np. zmieniali rolkę... Poza tym jeżdżę na programie dla 91oct na 98oct z dobrych stacji, więc to też zabezpiecza.

Mocniejszy program sprawdzę też na 98 a jak będzie coś nie tak, to doleję 100 z Shella. Jeżeli okaże się, że na programach jest zapas, to napiszę do Stanów, żeby mi podstroili program.

Czy za duże opony mogą mieć wpływ na wynik hamowni, czy hamowanie powinno odpowiednio uwzględnić opory?... bo na pewno na 100_tkę będą miały wpływ negatywny...


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger do V6

Post autor: caniggia » 2014-05-30, 22:32

Zrób wykres z mocą na kołach, wyniki na silniku zawsze są oszukane, w szczególności w automacie.
Koła mają wpływ na rwhp (i na przyspieszenie, ale znowu polepszają trakcję jeżeli szersze, więc finalnie przyspieszenie może być lepsze), ale nie na moc na silniku, ich opory są brane pod uwagę po odhamowaniu auta i zmierzeniu oporów.
Skrzynia ma inne opory przy przyspieszaniu niż przy odhamowaniu, stąd wyniki oszukane.
Napisz później jaka to była hamownia.



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Supercharger do V6

Post autor: XerofaN » 2014-05-30, 22:35

na setke to szersze pewnie bardziej poprawia czas bo lepiej wystartujesz ;)
caniggia chyba kiedys pisal ze na tym jego programie to lepsze osiagi mial na 98 niz na tej 100 z shella bo program byl na 98.
mozesz zdradzic ile mniej wiecej wyniosla cie ta cala impreza?

o wilku mowa :P wyprzedzil mnie jak pisalem



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger do V6

Post autor: caniggia » 2014-05-30, 22:41

Robiłem też test na programie 100okt/zupa 1000okt i wynik był gorszy niż 98/98



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Supercharger do V6

Post autor: Tom.Tom » 2014-05-30, 23:07

Ile wyniosła - bazowy zestaw 2560 usd plus dokupowanie brakujących elementów... musiałbym policzyć - na pewno sporo czasu, cierpliwości i pracy, ale satysfakcja jest wprost proporcjonalna ;-)

A koła - ja mam średnicę za dużą, nie szerokość - dlatego pisze że pewnie jakbym miał przełożenia 3:20 :-(
Ostatnio zmieniony 2014-05-30, 23:20 przez Tom.Tom, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger do V6

Post autor: caniggia » 2014-05-30, 23:08

Rotating mass...



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Supercharger do V6

Post autor: Tom.Tom » 2014-05-30, 23:22

Dlatego w planach most GT i alu wałek :hyhy:


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Supercharger do V6

Post autor: Tom.Tom » 2014-06-01, 15:13

zaworek1 pisze:Gratulacje tom.tom! :w00t:
Niedlugo wpadam do GD i pokazesz mi co potrafi :D
Zapraszam, Tylko daj wcześniej znać.
Dzisiaj Macc z Pluzzem testowali, michy im się uśmiechały, więc chyba się podobało.:hyhy:


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: Supercharger do V6

Post autor: Macc » 2014-06-01, 19:26

Fakt, robi wrażenie :) Naprawdę wielki szacun !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Awatar użytkownika
Tom.Tom
Forumowicz
Posty: 1309
Rejestracja: 2011-11-16, 20:58
Model: X-CHARGED
Silnik: V6 4.0
Kolor: bordo + czarny mat
Lokalizacja:: Trójmiasto
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Supercharger do V6

Post autor: Tom.Tom » 2014-06-02, 00:52

dzięki, dzięki Macc

Dzisiaj wieczorem jeszcze raz jechałem ta trasą gdzie sobie mały sprint zrobiliśmy i od świateł do świateł na całej długości jest mój czarny ślad, więc ani na chwilę nie złapałem przyczepności... Oj, szpera musi być...


Obrazek

:: PAN TOMASZ ZOSTAŁ BOHATEREM W SWOIM GARAŻU - SAM ZAMONTOWAŁ KOMPRESOR! :: viewtopic.php?f=13&t=5243&start=150#p137691

Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: Supercharger do V6

Post autor: Macc » 2014-06-02, 09:47

Nie szalej tam za bardzo :), tak dla zdrowia



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger do V6

Post autor: caniggia » 2014-06-02, 09:50

Mechanizm różnicowy v6 po kilku takich przejazdach się kończy...



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”