Post
autor: Tom.Tom » 2014-05-30, 21:55
Już jestem wstępie umówiony na przyszły tydzień z chłopakami z SRT Garage najpierw na sprawdzenie AFR i spalania stukowego na obu programach i jak będzie bezpiecznie, to wskoczę od razu na hamownię.
W sumie to nie wytrzymuję i cisnę go bez sprawdzania choć wiem, że nie powinienem, ale ponoć te programy są robione tak żeby miały spory zapas bezpieczeństwa i w Stanach nie zdarzało się, żeby wybuchały chyba że ludzie sami dłubali np. zmieniali rolkę... Poza tym jeżdżę na programie dla 91oct na 98oct z dobrych stacji, więc to też zabezpiecza.
Mocniejszy program sprawdzę też na 98 a jak będzie coś nie tak, to doleję 100 z Shella. Jeżeli okaże się, że na programach jest zapas, to napiszę do Stanów, żeby mi podstroili program.
Czy za duże opony mogą mieć wpływ na wynik hamowni, czy hamowanie powinno odpowiednio uwzględnić opory?... bo na pewno na 100_tkę będą miały wpływ negatywny...