Musisz się ze mną przejechaćconver67 pisze:Hallo Stang,czytałeś mój post??
Za moment zmiany biegów odpowiada właśnie ten vacum regulator,ten co na filmiku z YT masz.wyreguluj go płaskim śrubokrętem(na necie jest 4,1/2 obrotu w prawo i szafa będzie grała.
to aż jest nie możliwe, że przy 60mph masz prawie 2900RPM.Na bank jedziesz w tym momencie na 2ce.
C4 a C4
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: C4 a C4
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: C4 a C4
Tak, zaraz za N masz jazdę zimową, czyli dwójka i trójka, a jeden niżej normalne D (3 biegi)Piotrek86skc pisze:Czyli w 67 D było zaraz za N, a w 65 tak jak w moim 66 czyli jeszcze jedna niżej?
A w 67 odwrotnie.
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
