LPG w V8 i V6
Moderatorzy: stang232, celibad, stang232, celibad
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8 i V6
Ja tankuję 50 ltr.
W Warszawie dobry jest Nikodem, znajdziesz na lpg-forum.pl, ale... ciężko się z nim umówić.
W Warszawie dobry jest Nikodem, znajdziesz na lpg-forum.pl, ale... ciężko się z nim umówić.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 74
- Rejestracja: 2013-02-03, 11:26
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Kontakt:
Re: LPG w V8 i V6
A zna ktoś może polecic jakiegos gazownika w Poznaniu, bo chcialbym sie umówic na instalacje instalacji.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 74
- Rejestracja: 2013-02-03, 11:26
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Kontakt:
Re: LPG w V8 i V6
to moze dasz mi namiar na tego z Wroclawia albo Opola bo i tak potem chce auto u ciebie wystroic.
- joleńka
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 169
- Rejestracja: 2012-08-07, 09:37
- Model: GT 2014
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Mińsk Mazowiecki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: LPG w V8 i V6
ja moge dac ci namiar na swojego z minska wedlug mnie jest na prawde godny polecenia jesli chcesz pisz do mnie na pwMobius00 pisze:Ma ktos namiary na dobrego fachowca od LPG w Warszawie i okolicach?
V6![]()
Re: LPG w V8 i V6
Jakby się dało zrobić tak jak w tym Chargerze, to byłoby rewelacyjnie.caniggia pisze:KME to nie jest górna półka, ale przyzwoita instalacja, natomiast jak przełącza na benzynę przy większej prędkości, to nie jest dobrze, znaczy, że albo reduktor/gaz zamarza, albo brakuje ciśnienia gazu. MrJackson miał taką samą instalację, dało się tak zrobić, że Niemcy przelatywał z prędkościami grubo pow 200 i cały czas na gazie.
I zwróć uwagę jak masz nawiercony kolektor, bo tam jest kłopot, MrJackson i jeszcze jeden z kolegów mieli poblokowane klapki.
http://www.lpghouse.pl/firmowe/aktualno ... y-lpghouse" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8 i V6
Kompletna bzdura, ten silnik z kompresorem na 8 psi robi 600, stoker 6.9 robi na zupie 98 530, a oni z wydechu i lpg zrobili 650, hicior.
Instalacja tandeta (wtryski złom, źle podłączone w dodatku).



Instalacja tandeta (wtryski złom, źle podłączone w dodatku).
Re: LPG w V8 i V6
Przejadę się tam. To firma z mojego miasta. Kiedyś widziałem jak Niemcy zrobili coś podobnego z Challengerem.caniggia pisze:Kompletna bzdura, ten silnik z kompresorem na 8 psi robi 600, stoker 6.9 robi na zupie 98 530, a oni z wydechu i lpg zrobili 650, hicior.![]()
![]()
![]()
Instalacja tandeta (wtryski złom, źle podłączone w dodatku).
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8 i V6
Niemcy:
http://www.thehemi.com/forums/viewtopic.php?f=51&t=4488" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale tam jest napisane 600hp 7.0 i nie jest napisane ile ma na LPG.
W załączniku wykres z identycznego auta, PB vs LPG, auto przed modyfikacjami, automat, więc wyniki są zaniżone. LPG wystrojone średnio (taki przyjechał), instalacja z górnej półki (vs to co w tym wyżej). 20 koni mniej na LPG.
Auto teraz ma całkowicie nowy wydech, w pn będzie miał nowy dolot oraz program, właściciel się ucieszy jak mu wyjdzie 530 albo 650
A tu
http://lpg-forum.pl/lpg-house-czarodzieje-t34640.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dla ciekawości założyłem wątek aby ludzi zajmujący się LPG mieli co pisać;)
http://www.thehemi.com/forums/viewtopic.php?f=51&t=4488" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale tam jest napisane 600hp 7.0 i nie jest napisane ile ma na LPG.
W załączniku wykres z identycznego auta, PB vs LPG, auto przed modyfikacjami, automat, więc wyniki są zaniżone. LPG wystrojone średnio (taki przyjechał), instalacja z górnej półki (vs to co w tym wyżej). 20 koni mniej na LPG.
Auto teraz ma całkowicie nowy wydech, w pn będzie miał nowy dolot oraz program, właściciel się ucieszy jak mu wyjdzie 530 albo 650

A tu
http://lpg-forum.pl/lpg-house-czarodzieje-t34640.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dla ciekawości założyłem wątek aby ludzi zajmujący się LPG mieli co pisać;)
Ostatnio zmieniony 2013-11-07, 14:41 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: LPG w V8 i V6
Tzn. automaty gorzej znoszą gazowanie?caniggia pisze:automat, więc wyniki są zaniżone
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: LPG w V8 i V6
rodzaj skrzyni nie ma nic do gazu.stallion pisze:Tzn. automaty gorzej znoszą gazowanie?caniggia pisze:automat, więc wyniki są zaniżone
Pomiar mocy auta z automatyczną skrzynią biegów jest trudniejszy, a wyniki pomiary nie do końca pewne.

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Mobius00
- Forumowicz
- Posty: 116
- Rejestracja: 2013-10-06, 21:49
- Model: był 2009...
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Vista Blue
Re: LPG w V8 i V6
Kilka faktow na temat Mustanga i LPG...
-Samochod kupilem w grudniu (V6 2009) i przez 2 miesiace jezdzilem tylko na benzynie
-Spalanie: Warszawa, zima (-10*C): 17,5 litra/100km; Trasa 10l
w lutym Caniggia zamontowal mi LPG
-Jezdze juz ponad miesiac
-Spalanie: Warszawa (0-10*C): 15-18 l/100km (zalezy od nogi); Trasa 12-13l (przy 4 osobach, full bagaznik i predkosciach do 135kmph przez 150km, drugie 150km srednio jakies 100-120kmph).
-ABSOLUTNIE ZADNEJ ROZNICY jestli chodzi o moc, kulture itp.
-Samochod przelacza sie na gaz bardzo szybko (gdy reduktor osiagnie temperature 30*C), przy marcowej pogodzie, rano jak wyjezdzam z podziemnego garazu to po 300m jade juz 'za pol ceny'.
-nic nie mozna poznac ze auto sie przelaczylo, tzn. brak jakiegos szarpniecia itp.
-Pawel zamontowal instalacje w bardzo dyskretny sposob - butla w kole zapasowym, wlew gazu obok wlewu paliwa, kontrolka schowana fajnie w kubkach tworzac klimatyczna poswiate
W razie jakichkolwiek pytan to smialo a ja jeszcze raz serdecznie polecam Opole i Pawla!
-Samochod kupilem w grudniu (V6 2009) i przez 2 miesiace jezdzilem tylko na benzynie
-Spalanie: Warszawa, zima (-10*C): 17,5 litra/100km; Trasa 10l
w lutym Caniggia zamontowal mi LPG
-Jezdze juz ponad miesiac
-Spalanie: Warszawa (0-10*C): 15-18 l/100km (zalezy od nogi); Trasa 12-13l (przy 4 osobach, full bagaznik i predkosciach do 135kmph przez 150km, drugie 150km srednio jakies 100-120kmph).
-ABSOLUTNIE ZADNEJ ROZNICY jestli chodzi o moc, kulture itp.
-Samochod przelacza sie na gaz bardzo szybko (gdy reduktor osiagnie temperature 30*C), przy marcowej pogodzie, rano jak wyjezdzam z podziemnego garazu to po 300m jade juz 'za pol ceny'.
-nic nie mozna poznac ze auto sie przelaczylo, tzn. brak jakiegos szarpniecia itp.
-Pawel zamontowal instalacje w bardzo dyskretny sposob - butla w kole zapasowym, wlew gazu obok wlewu paliwa, kontrolka schowana fajnie w kubkach tworzac klimatyczna poswiate

W razie jakichkolwiek pytan to smialo a ja jeszcze raz serdecznie polecam Opole i Pawla!
Mój 2009 V6 - viewtopic.php?f=85&t=8569
Re: LPG w V8 i V6
.... za jakis rok bedziesz musial podregulowac a 95% gazownikow tego nie potrafi. Generalnie to nie problem, bo jest Paweł, tyle ze do Opola kawał drogi :-)
Pozdr.
Pozdr.
-
- Forumowicz
- Posty: 163
- Rejestracja: 2012-04-04, 14:31
- Model: cabrio GT 06
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Biały z czerwonymi pasami
Re: LPG w V8 i V6
Ja tam też mam LPG jak latałem powyżej 200 km/h to przełączał się na benzynę wczytali mi nowy program i lata jak złoto ,LPG mało używam ,akurat mam PB za free, a na dodatek prawie nim nie latam przez 1,5 roku zrobiłem 15 TKM !! Jestem zadowolony spalanie super 15 -16 LPG i chyba jest nawet mocniejszy niż na PB..