Olej olej a będzie "ojej!"

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
musti69
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2009-02-27, 16:27
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: Burgunda

Post autor: musti69 » 2009-02-27, 17:09

Nie sugerować się opisem
[quote:c911aded32]Cougar:
silniki 2,5-v6

Mondeo:
2,5-v6 i 3,0-v6[/quote:c911aded32]
?? :)



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-02-27, 17:14

hehe to są te same filtry :)
Nie masz instrukcji do mustanga ?
Tutaj jest do ściągnięcia http://mustangklub.pl/forum/viewtopic.p ... instrukcja" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

musti69
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2009-02-27, 16:27
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: Burgunda

Post autor: musti69 » 2009-02-27, 17:47

[quote:8b8cedb064]Nie masz instrukcji do mustanga ?
Tutaj jest do ściągnięcia[/quote:8b8cedb064]

O, danke danke :)



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-03-05, 23:30

Panowie, a co z filtrem oleju do skrzyni automatycznej? Gdzie? Jaki? Hilfe! :)


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-03-06, 12:25

[b:cd4c3b4341]Hans[/b:cd4c3b4341], na http://www.rockauto.com" onclick="window.open(this.href);return false; sa dostępne od chyba około 12 usd


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-03-31, 19:32

mam podstawowe pytanie pewnie zawracam glowe ale nie doczytalem jeszcze ile L oleju wchodzi do silnika V6?? kestem wlasnie przed wymiana jeszcze jakies 1000km

a co do oleju to polecam Statoil zloty 5W30 jezdze na nim juz od x lat wszystkimi samochodami i naprawde go polecam z tego wzgledu ze jesto to jedeen z nielicznych olejow nie rozlewanych w PL a w szwecji. Te wszytskie mobile texaco to jest delikatnie mowiac gowno, ale to tylko moja sugestia.


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-03-31, 20:06

[b:42a4f9e598]horse[/b:42a4f9e598] ja w Mustangu od nowości (2005r) jeżdże na Mobil1 5W-50 Fully Synthetic i wszystko jak żyleta :) Ripostuje więc! :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-03-31, 22:49

ja dzisiaj wymienilem olej w moim czarnuchu...
nowy olej to Royal Purple 5W20 XPR
filtr oleju zalozylem K&N

wrazenia z jazdy po zmianie oleju?

moge opisac w jeden sposob: poczulem jakbym nagle przesiadl sie z malucha do BMW :)
silnik chodzi znacznie ciszej, przyspieszenie wzroslo znacznie... trudno mi to ocenic bez przyrzadow ale roznica jest odczuwalna:)

XPR byl wart swojej ceny :)

...i jeszcze jedno... ten olej ma rzeczywiście czarno-fioletowy kolor :)



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-03-31, 23:26

[quote:67ecccc0cf="escalar"]poczulem jakbym nagle przesiadl sie z malucha do BMW
silnik chodzi znacznie ciszej, przyspieszenie wzroslo znacznie... trudno mi to ocenic bez przyrzadow ale roznica jest odczuwalna:) [/quote:67ecccc0cf]

To na czym Ty wcześniej jeździłeś, że aż tak? na tawocie? :P


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 636
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Post autor: horse » 2009-03-31, 23:32

[quote:4b4598d30f="DarentyV8"][b:4b4598d30f]horse[/b:4b4598d30f] ja w Mustangu od nowości (2005r) jeżdże na Mobil1 5W-50 Fully Synthetic i wszystko jak żyleta :) Ripostuje więc! :)[/quote:4b4598d30f]

wiesz ja wczesniej jezdzilem wlasnie na statoilu Lancia Kappa i tez byla zyleta, do czasu kiedy ojciec mi skrecil glowe wlasnie mobilem synthetic'em o tych samych parametrach 2miesiace sie jeszcze pocieszylem dobra lancia :) silnik do remontu.
Co sie potem potwierdzilo jak gadalem z mechanikiem co sie zajmuje wlochami powiedzial ze w zyciu mobila zeby nie lac bo juz nie jeden sie tak zalatwil. i od tamtej pory znow jezdze na statoilu i nie ma problemow.

!!!! ALe zaraz zaraz :padam: nikt nadal nie udzielil najwazniejszej informacji :P - ile oleju wchodzi??? - Tylko zajmujecie sie glupotami!!!! :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-03-31, 23:38

[quote:2fb78a5349="DarentyV8"][quote:2fb78a5349="escalar"]poczulem jakbym nagle przesiadl sie z malucha do BMW
silnik chodzi znacznie ciszej, przyspieszenie wzroslo znacznie... trudno mi to ocenic bez przyrzadow ale roznica jest odczuwalna:) [/quote:2fb78a5349]

To na czym Ty wcześniej jeździłeś, że aż tak? na tawocie? :P[/quote:2fb78a5349]

wczesniej mialem filtr motorcrafta i fabryczny olej (to byla pierwsza zmiana oleju)



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-03-31, 23:46

Kurde tak wszyscy piszą o tym Royal Purple.. chyba na najbliższą wymianę się pokusze z ciekawości na taki zestawik jak Ty [b:673191bcb9]escalar[/b:673191bcb9] :)
Zobaczę czy coś się zmieni czy to raczej kwestia "nastawienia psychicznego" :P


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-03-31, 23:50

[b:9402b0d890]horse[/b:9402b0d890], do 4.0 V6 wchodzi 5.0 quart (4,7l), a do 4.6 V8 - 6.0 quart (5,7l) :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-03-31, 23:56

u mnie nastawienie psychiczne nic juz nie zmieni :) nie mam wyboru bo w garazu Royal Purple XPR 5W20 lezy jeszcze ok. 30 litrow :) ... na rok z pewnoscia wystarczy....
kupilem cala banke 5 galonow + 12 kwart.... :rotfl:
:rotfl: :rotfl:



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-04-01, 00:16

Ale typ cene zaj*bał :rotfl: :rotfl: :rotfl:
http://allegro.pl/item593453553_olej_5w ... rtowy.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Właśnie przedzwoniłem sobie do kumpla do NY do motoryzacyjnego i powiedział że 1 quart sprzedają po niecałe 13$ (koszty wysyłki dla mnie = 0 :hyhy: )
13$ x ~3.7 PLN = 48,10 PLN x 6 butelek (1 wymiana) = 288,60 PLN
A typ chce 170 PLN za quart! :wstyd: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
No i jeszcze filtr K&N coś ponad 10$.. w tą czy w tą w 300 PLN wymiana czyli normalnie w kosztach :)


You can never have too much power, just not enough traction.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”