Hamulce w mustangu? - porady

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Anonymous

Hamulce w mustangu? - porady

Post autor: Anonymous » 2009-03-11, 13:00

Pozwolilem sobie otworzyc nowy watek aby zebrac w nim wasze dosiwadczenia w tym temacie aby kazdy nowy mogl latwo sie czegos dowiedziec:> miedzy innymi ja;-) bo szykuje sie do wymiany fabrycznych spowalniaczy;-) Co proponujecie lub co juz testujecie? wymiane samych tarcz? czy pakiet od shelbiego? czy moze Brembo? czy sa jeszcze inne rozwiazania? Pisalem z tym pytaniem do firmy shelby i jak napisalem jakie predkosci rozwijam podczas normalnej jazdy...to od razu poradzili pakiet na tor;-) ale u nich to chyba normalka;-)



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-03-11, 13:40

Odpowiedź jest prosta im droższe tym większe tarcze tym więcej tłoczków tym lepsze hamulce.
Myślę że najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest zestaw do GT500 + nacinane tarcze łącznie jakieś 1800$.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-11, 14:10

Pierwsza modyfikacja jaką przeprowadziłem to wymiana hamulców. Stokowe (bardzo nędzne,pewnie w nowych stangach jest z tym lepiej) zamieniłem na zestaw 13"Tarcz,nacinanych i firmowych (FordRacingParts) zacisków COBRA. Jest dużo lepiej,powiedział bym różnica to przepaść.Pompa hamulcowa,wszystkie przewody w oplocie metalowym. Teraz czas na tył,już do mnie płynie komplet na tył z 12" ponacinanymi tarczami.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2009-03-28, 18:23

podepne się pod temat

walczę od kilku dni z odpowietrzeniem hamulców w moim mustangu,wymieniałem przednie tarcze i zaciski na większe 12.6" przez kilka miesięcy odkręcone od zacisków były przewody hamulcowe,przetoczyłem przez układ juz z 3 litry płynu bez efektów.Pedał hamulca bardzo dziwnie się zachowuje trzeba podpompować 5-7 razy żeby stwardniał, natomiast jak odpuszcze go po tym i wcisne ponownie wpada do "dechy"i tak w kółko,oczywiście żadnych wycieków nie ma z układu, zaciski działają poprawnie,rozebrałem nawet pompkę gumki wyglądają dobrze,....... ma ktoś może jakieś pomysły jak to ugryść, z wszystkie sugestie będę wdzięczny :)



1.5 GLE
Młodszy Forumowicz
Posty: 37
Rejestracja: 2009-02-26, 21:55
Model: Polonez 05
Silnik: V6 3.8
Kolor: Niebieski

Post autor: 1.5 GLE » 2009-03-28, 23:19

A ja dzisiaj mierzyłem płyn, oryginalny jest. Gotuje się przy 148 stopniach :(



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-03-30, 10:53

Ja mam w czerwonym z 1994 hamulce od cobry tarcze sportowe zaciski i sportowe klocki do tego pompa zupelnie inna niz ta seryjna i musze przyznacze jak pare razy musialem awaryjnie depnac po hamulcu bo mi 2 nozna padlina wyskoczyla przed mache( czytaj pieszy przebiegajacy w niedozwolonym miejscu ) to ja wyhamowale nastepy ledwo tez ale ten zanim juz nie:) hamulce sa swietne ale kosztowaly 3000 z montazem w czasie kiedy dolar byl na dnie



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-30, 12:20

Dokadnie tak, hamulce Cobry dają rade.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2009-04-08, 20:32

hamulce odpowietrzone :D okazało się że trza wcisnąć do końca tłoczki i po sprawie.Zanim do tego doszedłem przepompowałem przez układ chyba z 10 litrów płynu :zly:
Hamulce od Cobra super sprawa, ale koszt koszmarny :( mi zależało tylko na przednich tarczach ponieważ na tył od czasu do czasu zakładam 16" M.T. i nic większego jak seria nie pozwoli mi na to :hyhy: itak jestem w szoku jak teraz hamuje samochód do tego jak było wcześniej tym bardziej że kosztowało mnie to wszystko jakieś 400zł :D

ps. czym różni sie ta pompa z zestawu cobry od seryjnej? jedno co zauważyłem to oryginalna ma 27mm. srednicy tłoka :przestraszony: w europejskich samochodach montują takie w cieżarowych bo osobowe mają max 23mm. przeciętnie 19-21mm



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-04-08, 22:54

Inne gumki są w komplecie, a poza tym...chyba niczym.Ja w komplecie miałem gumki większe(szersze) od seryjnych i zamontowałem w starą pompe, hamulec troche bardziej twardy a hamuje tak samo jak na serii, może troche większe ciśnienie jest przez to. Ale jak ktoś ma sprawną pompe to wystarczy wymienić tarcze na 13"(tylko jakieś dobre,bez ściemy), przewody i zaciski na Cobra i jest git.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”