Hamulce w mustangu? - porady
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
Hamulce w mustangu? - porady
Pozwolilem sobie otworzyc nowy watek aby zebrac w nim wasze dosiwadczenia w tym temacie aby kazdy nowy mogl latwo sie czegos dowiedziec:> miedzy innymi ja;-) bo szykuje sie do wymiany fabrycznych spowalniaczy;-) Co proponujecie lub co juz testujecie? wymiane samych tarcz? czy pakiet od shelbiego? czy moze Brembo? czy sa jeszcze inne rozwiazania? Pisalem z tym pytaniem do firmy shelby i jak napisalem jakie predkosci rozwijam podczas normalnej jazdy...to od razu poradzili pakiet na tor;-) ale u nich to chyba normalka;-)
Odpowiedź jest prosta im droższe tym większe tarcze tym więcej tłoczków tym lepsze hamulce.
Myślę że najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest zestaw do GT500 + nacinane tarcze łącznie jakieś 1800$.
Myślę że najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest zestaw do GT500 + nacinane tarcze łącznie jakieś 1800$.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Pierwsza modyfikacja jaką przeprowadziłem to wymiana hamulców. Stokowe (bardzo nędzne,pewnie w nowych stangach jest z tym lepiej) zamieniłem na zestaw 13"Tarcz,nacinanych i firmowych (FordRacingParts) zacisków COBRA. Jest dużo lepiej,powiedział bym różnica to przepaść.Pompa hamulcowa,wszystkie przewody w oplocie metalowym. Teraz czas na tył,już do mnie płynie komplet na tył z 12" ponacinanymi tarczami.
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
podepne się pod temat
walczę od kilku dni z odpowietrzeniem hamulców w moim mustangu,wymieniałem przednie tarcze i zaciski na większe 12.6" przez kilka miesięcy odkręcone od zacisków były przewody hamulcowe,przetoczyłem przez układ juz z 3 litry płynu bez efektów.Pedał hamulca bardzo dziwnie się zachowuje trzeba podpompować 5-7 razy żeby stwardniał, natomiast jak odpuszcze go po tym i wcisne ponownie wpada do "dechy"i tak w kółko,oczywiście żadnych wycieków nie ma z układu, zaciski działają poprawnie,rozebrałem nawet pompkę gumki wyglądają dobrze,....... ma ktoś może jakieś pomysły jak to ugryść, z wszystkie sugestie będę wdzięczny
walczę od kilku dni z odpowietrzeniem hamulców w moim mustangu,wymieniałem przednie tarcze i zaciski na większe 12.6" przez kilka miesięcy odkręcone od zacisków były przewody hamulcowe,przetoczyłem przez układ juz z 3 litry płynu bez efektów.Pedał hamulca bardzo dziwnie się zachowuje trzeba podpompować 5-7 razy żeby stwardniał, natomiast jak odpuszcze go po tym i wcisne ponownie wpada do "dechy"i tak w kółko,oczywiście żadnych wycieków nie ma z układu, zaciski działają poprawnie,rozebrałem nawet pompkę gumki wyglądają dobrze,....... ma ktoś może jakieś pomysły jak to ugryść, z wszystkie sugestie będę wdzięczny

-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Ja mam w czerwonym z 1994 hamulce od cobry tarcze sportowe zaciski i sportowe klocki do tego pompa zupelnie inna niz ta seryjna i musze przyznacze jak pare razy musialem awaryjnie depnac po hamulcu bo mi 2 nozna padlina wyskoczyla przed mache( czytaj pieszy przebiegajacy w niedozwolonym miejscu ) to ja wyhamowale nastepy ledwo tez ale ten zanim juz nie:) hamulce sa swietne ale kosztowaly 3000 z montazem w czasie kiedy dolar byl na dnie
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
hamulce odpowietrzone
okazało się że trza wcisnąć do końca tłoczki i po sprawie.Zanim do tego doszedłem przepompowałem przez układ chyba z 10 litrów płynu
Hamulce od Cobra super sprawa, ale koszt koszmarny
mi zależało tylko na przednich tarczach ponieważ na tył od czasu do czasu zakładam 16" M.T. i nic większego jak seria nie pozwoli mi na to
itak jestem w szoku jak teraz hamuje samochód do tego jak było wcześniej tym bardziej że kosztowało mnie to wszystko jakieś 400zł 
ps. czym różni sie ta pompa z zestawu cobry od seryjnej? jedno co zauważyłem to oryginalna ma 27mm. srednicy tłoka
w europejskich samochodach montują takie w cieżarowych bo osobowe mają max 23mm. przeciętnie 19-21mm


Hamulce od Cobra super sprawa, ale koszt koszmarny



ps. czym różni sie ta pompa z zestawu cobry od seryjnej? jedno co zauważyłem to oryginalna ma 27mm. srednicy tłoka

Inne gumki są w komplecie, a poza tym...chyba niczym.Ja w komplecie miałem gumki większe(szersze) od seryjnych i zamontowałem w starą pompe, hamulec troche bardziej twardy a hamuje tak samo jak na serii, może troche większe ciśnienie jest przez to. Ale jak ktoś ma sprawną pompe to wystarczy wymienić tarcze na 13"(tylko jakieś dobre,bez ściemy), przewody i zaciski na Cobra i jest git.
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com