Upierdliwe 3.8 v6

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Upierdliwe 3.8 v6

Post autor: Alexander25 » 2009-03-26, 18:18

Witam
Wymienilem swiece kable filtry (wszystkie) i silnik po odpaleniu nie pracuje rowno a dzwignia od zmiany biegow az skacze od drgan:/
Nie mam juz pomyslu co to moze byc bo silnik nie stuka plynu nie gubi i sie nie zapowietrza . Do tego jak auto stoi na luzie z wlaczonym silnikiem drga wydech tak jakby auto wypluwalo spaliny okresowo jak w sinusoidzie :)
Jak wiece co to moze byc u licha o dajce znac. pare razy juz grzebalem w silnikach 3.8 V6 i nigdy nie spotkalem sie z czyms takim. Nie jestem z wyksztalcenia mechanikiem i moze cos przeoczylem wiec jak macie pomysly to dajcie znac.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-03-26, 18:56

Skoro grzebałeś nie raz, to raczej odpada pomylenie kabli od świec...

Jak coś podjedź na al.Krakowską 37 czy 39 - montaż LPG. Właściciel Jacek Karasiński ma OBD pasujące do naszego mustanga.


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-03-26, 22:23

jutro sprawdze pompe paliwa bo moze ona daje za malo paliwa. pompy paliwa padaja w 3.8 V6 doscz czesto ot tego szajsu co tankujemy na stacjach. W drugim mustangu juz mi padla pompa i we srode powina byc do odbioru:/
Jakies fatum kurde
W czerwonym mustangu padla pompa w zielonym/niebieskim silnik nie dziala jak powinien a w visionie zdechla skrzynia:/


302 HOooooo

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-03-27, 10:58

Radek pisze: Właściciel Jacek Karasiński ma OBD pasujące do naszego mustanga.
OBD II jest standardem obowiązkowo "montowanym" od 1996 roku ,wszystkie skanery które obsługują OBDII i mają protokoły komunikacji forda J1850 PWM ( starsze fordy mają ten standard - jak z nowymi nie wiem :zdziwko: ) ,będą oki - w sumie spotkałem jeden który nie obsługiwał tego protokołu :)
Przeskanować nie zaszkodzi - chociaż nie wszystko "wyjdzie" na jaw :]


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2009-03-27, 11:54

Może zawór krokowy poszedł? U mnie było podobnie - wymieniłem świece, przewody a silnik i tak chodził nie równo lub nie trzymał obrotów na biegu jałowym. Jak odkręcisz to powinien cykać. Problem z tym że do 3.8' 94r pasuje tylko zawór od mustanga lub thunderbirda 3.8, kosztował mnie coś koło 500zł ale to było w lipcu i dolar po 2zł.


Obrazek

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-03-27, 13:44

I mustang z 1994 i mustang 1998 maja.


302 HOooooo

Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2009-03-27, 20:52

Fakt bez sprawdzenie błędów na kąpie to będzie ciężko sprawdzić co jest nie tak, bo przepływomierz i krokowy zazwyczaj powodują takie numery, przeczyść jedno i drugie. Ale jak wywala paliwo możliwe że sonda lambda padła... opcji jest... nie mówiąc że wystarczy jakiś jeden przewód czy wtyczka zaśniedziałe i będzie lipa wiec też nie zaszkodzi przeczyści są takie fajne środki do czyszczenie styków elektrycznych w sprayu.


Obrazek

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-03-28, 16:37

jak pada sonda to sie check engine powinno zapalic. Zobaczy sie w poniedzialek. Mam wolne i bede u znajomego w warsztacie a on mi naprawil swietnie mojego innego mustanga wiec zobacze co powie. Musze poprawic zaczep od podsufitki jeszcze bo sprawdzalem stan dachuc zy auto nie bylo po przejsciach iulamal sie zaczep wiec pewnie z pol dnia posiedze i u niego z tym autem
Wczoraj sobie pojezdzilem jest juz lepiej jakby to bylo spowodowane wilgocia(starszy mustang stoi w garazu a ten narazie pod domem) i troche silnik popracowal i sie nagrzal i jest duzo lepiej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”