

A czy ktoś ma wzory aktualne dokumentów - tej listy do diagnosty i białej karty, żeby obczaić ? Ja swojego ogarniałem w 2006 i jak czytam ten wątek to już się trochę pozmieniało...

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
Lubię tobujal78 pisze:przez cała droge z konserwatorem Bujal cie przeprowadzi spokojna Twoja rozczochrana:)
Tak z USA.., no właśnie Vat 25 chyba nie potrzebny, ale dla pewności zadzwonię i zapytam w US czy coś muszę składać (vat płaciłem już w celnym 8%)Pavulon_ pisze:a tak wogole to co tych chcesz rejestrować jak on jeszcze nie jezdzi ???
Heh ... no to6t07t pisze:Tak, zmienili wymagania. Można auto na lawecie przywieźć ale tablice próbne musi mieć. Tylko dla wyciągnięcia kasy jest to zmienione
Oki, no to jutro załatwiam próbne i konserwatora - karta na ukończeniu tylko muszę wydrukować. Titla przetłumaczą na jutro. Latania trochę jest z tymi papierami...6t07t pisze:Do próbnych nic poza dok. własności nie potrzeba. Teoretycznie są to tablice tylko do wykonania przeglądu i ważne są przez 30 dni i nie można na nich jeździć.
Zawsze w razie kontroli można stwierdzić, że jedziesz na przegląd i tak codziennie![]()
Jeśli są ważne tablice USA zgodne z dokumentami to można na nie wykupić ubezpieczenie i pojechać na przegląd.