Post
autor: yoozeq » 2014-05-27, 22:15
Wszystko ma swoje zalety i wady... Na dużych powierzchniach jak maska czy błotnik metoda się komplikuje bo może blacha pofalować.. jest też sprawa iż nagrzewanie miejscowe dodatkowo osłabia blachę i zwiększa ryzyko korozji tak samo jak resztki pasty lutowniczej / kwasu do trawienia... Ja zacząłem się w to bawić ale jakoś tak po kilku próbach mam mieszane uczucia...... No i jeszcze jak coś masz blisko siebie to tu zrobisz a tam Ci może spłynąć ... ale to pewnie kwestia fachowości
No nie wiem....
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69