

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
No właśnie od czego można kupić skrzynkę T5 ? Też się zastanawiałem kiedyś nad wymianą bo 3 biegowy manual to trochę ubogo. Czy ktoś ćwiczył podmiankę manuala 3 biegowego na T5 ??6t07t pisze:Nie zmieniałbym automata na innego automata, szczególnie jeśli wymagane są modyfikacje.
Jeśli robić zmianę skrzyni to na manuala i polecam T5.
Są dość tanie i łatwo dostępne nawet w Polsce.
Zestaw do konwersji też prosty jeśli się już posiada standardowe elementy od seryjnej manualnej skrzyni 3 lub 4 sp.
To jest od '65marcinp pisze:Niestety miałem tylko jeden i wysyłam do stang67.
Zdemontowałem, ponieważ nie pasował do mojej koncepcji powrotu do oryginału.
Teraz poluję na coś takiego: oryginalny Rally Pack do mustanga z 66.
Podeślij z czego ta skrzynka , gdzie można kupić itd...Radek66 pisze:Cześć,yoozeq pisze:Podepnę się
No właśnie od czego można kupić skrzynkę T5 ? Też się zastanawiałem kiedyś nad wymianą bo 3 biegowy manual to trochę ubogo. Czy ktoś ćwiczył podmiankę manuala 3 biegowego na T5 ??6t07t pisze:Nie zmieniałbym automata na innego automata, szczególnie jeśli wymagane są modyfikacje.
Jeśli robić zmianę skrzyni to na manuala i polecam T5.
Są dość tanie i łatwo dostępne nawet w Polsce.
Zestaw do konwersji też prosty jeśli się już posiada standardowe elementy od seryjnej manualnej skrzyni 3 lub 4 sp.
to samo planuję w moim convertible 67. Silnik R6 200 i T5 Borg warner i nie jest to wcale trudne![]()
Pozdrawiam
Moj do 5000Piotrek86skc pisze:Sorki, że pytam ale ile obrotów kręcą te I6, że 3 biegi to ubogo? T5 ma Muarah w swoim 351C i ma to jakiś sens.