
jest jzu w NJ i czeka na kontener,ponizej zdjecia :
tak,tak, jzu wiem ze korba wyszla bokiem a wiecej bede wiedzial jak rozbiora mi silnikstang232 pisze:najpierw to zacznij od zdiagnozowanie uszkodzenia.
potem rozbierz silnik i dopiero kombinuj ze wzmacnianym dołem i ekstrasami.
tez o tym msyalem jednak na akcjach ida drogo nawet mocno rozbite..zeby mi sie chcialo bawic w handel czesciami kupilbym rozbitego, ale na ta chwile bede szukal silnika..Bolek pisze:20 tyś.zł to chyba mało za taki silnik ...współczuje,może lepiej kupić jakiegoś urżnietego na maxa w tył dla samego silnika?
6 MONTH UNLIMITED MILEAGE PART WARRANTY AND NOW OFFERING INSTALLATION !!
Yes, we have the engine available for 6600.00.
All engines are spin tested and compression tested to ensure good operating
condition. Engines and all checked for oil pressure to make sure the oil
pump is working properly.
EVERYTHING WE SELL IS CHECKED,TESTED, AND SHIPPED FROM OUR FACILITY IN
HOUSTON,TX.
Thank you,
Jason
J and S Used Engines
12826 1/2 Hempstead Rd
Suite B
Houston,TX 77092
713-222-9900
888-874-4828 x 110
http://www.jandsusedengines.com" onclick="window.open(this.href);return false;
coraz bardziej mysle o kupieniu rozbitego, sinik bym przelozyl a i sporo czesci by zostalo.. np wnetrze by mi sie tez przydalo ,bo nei mam skor..Bolek pisze:20 tyś.zł to chyba mało za taki silnik ...współczuje,może lepiej kupić jakiegoś urżnietego na maxa w tył dla samego silnika?
tak,jak nie 150RWHP a na silniku pewnie i wiecej,ten shortblock zlozony przez livernoismotorsports juz podczas pomiarow na hamowni (widocznie kazdy zlozony przez siebei blok testuja po zlozeniu) dał 473 RWHP / 460 RWTQ czyli 473 HP mocy na tylnych kołach, a pewnie na silniku pow 500KM,stang232 pisze: wkładasz kuty blok i to da te 100KM więcej czy tez robisz coś więcej?
Szczerze mówiąc to wątpię, aby każdy shortblock składali do końca po to tylko aby go przetestować na hamowni. To raczej nie ma ekonomicznego uzasadnienia.koral pisze: tak,jak nie 150RWHP a na silniku pewnie i wiecej,ten shortblock zlozony przez livernoismotorsports juz podczas pomiarow na hamowni (widocznie kazdy zlozony przez siebei blok testuja po zlozeniu) dał 473 RWHP / 460 RWTQ czyli 473 HP mocy na tylnych kołach, a pewnie na silniku pow 500KM,
moje odczucia są takie same, ale pewnie koral po złożeniu pomierzy Camaro to będziemy mieć czarno na białym ile ten shortblock dajecaniggia pisze:Szczerze mówiąc to wątpię, aby każdy shortblock składali do końca po to tylko aby go przetestować na hamowni. To raczej nie ma ekonomicznego uzasadnienia.koral pisze: tak,jak nie 150RWHP a na silniku pewnie i wiecej,ten shortblock zlozony przez livernoismotorsports juz podczas pomiarow na hamowni (widocznie kazdy zlozony przez siebei blok testuja po zlozeniu) dał 473 RWHP / 460 RWTQ czyli 473 HP mocy na tylnych kołach, a pewnie na silniku pow 500KM,
Samo zakucie bloku daje zero mocy więcej, no chyba że jest zakuty z tłokami o wyższym stopniu kompresji. Ale wtedy o kompresorze do niego można zapomnieć. Zazwyczaj jest słabszy, bo przy zakuciu zmienia się tłoki na bardziej odprężone. LS3 ma wysoki stopień kompresji.
Tak więc aby uzyskać 150rwhp na kołach więcej, to daje na silniku ok 175 więcej, jeżeli to nie stroker, to jest to w zasadzie mało możliwe, choć nawet i stoker, no chyba, że dołoży 2 ltr tyle da.
Temat akurat miesiąc temu przerabiałem w Dodgu, silnik z 6.1 wymieniony na bardzo doprężonego strokera 6.9, tak doprężony, że kompresora nie da się założyć bez odprężenia, doszło 80 koni i tyle gościowi mówiłem że dojdzie, choć upierał się, że będzie 600...