[ERTE] Coupe'66 V8 289" ....... Kobyła

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: yoozeq » 2013-06-10, 21:22

ERTE pisze:http://www.agotablice.pl/oferta-tablice ... a-zloty-3/
Jak zamawiasz to odblaskową i od razu z ramką. Ja kupiłem i żałuje że nie 2szt bo kształt i wielkość tej polskiej mnie dobija, a mundurowi są bardzo życzliwi dla kobyły i nie czepiają się tablicy:D Wogóle niczego się nie czepiają:) Ale w razie kontroli pełnowymiarowa tablica jest w bagażniku. Z tyłu jeździ oczywiście polska kwadratowa.

Mam też hamerykańskie o tym samym numerze, ale to pokaże przy kolejnym zlocie k. Żnina.
No właśnie ja myślałem żeby obie wymienić :D Szczególnie ta z tyłu mnie wkurza... taka ładna wnęka w zderzaku na taką ładniusią tablicę ;) Pochwal się w Żninie bo też tam się wybieram :ok:


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: stang67 » 2013-06-10, 22:17

Już od dawna mierzę się z zakupem takich tablic... powiedz mi tylko jak wygląda cena i wysyłka, bo nie ma podanej...? :)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: simontlc » 2013-06-10, 22:34

ERTE pisze:http://www.agotablice.pl/oferta-tablice ... a-zloty-3/
Jak zamawiasz to odblaskową i od razu z ramką. Ja kupiłem i żałuje że nie 2szt bo kształt i wielkość tej polskiej mnie dobija, a mundurowi są bardzo życzliwi dla kobyły i nie czepiają się tablicy:D Wogóle niczego się nie czepiają:) Ale w razie kontroli pełnowymiarowa tablica jest w bagażniku. Z tyłu jeździ oczywiście polska kwadratowa.

Mam też hamerykańskie o tym samym numerze, ale to pokaże przy kolejnym zlocie k. Żnina.

tez mam od nich tablice , a co bedziesz robil z zawieszeniem moj strasznie wysoko stoi gtez cos chce z tym zrobic


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: stang67 » 2013-06-10, 22:38

simontlc pisze:
ERTE pisze:http://www.agotablice.pl/oferta-tablice ... a-zloty-3/
Jak zamawiasz to odblaskową i od razu z ramką. Ja kupiłem i żałuje że nie 2szt bo kształt i wielkość tej polskiej mnie dobija, a mundurowi są bardzo życzliwi dla kobyły i nie czepiają się tablicy:D Wogóle niczego się nie czepiają:) Ale w razie kontroli pełnowymiarowa tablica jest w bagażniku. Z tyłu jeździ oczywiście polska kwadratowa.

Mam też hamerykańskie o tym samym numerze, ale to pokaże przy kolejnym zlocie k. Żnina.

tez mam od nich tablice , a co bedziesz robil z zawieszeniem moj strasznie wysoko stoi gtez cos chce z tym zrobic
Możemy się zamienić resorami bo mój ma 3cm i będzie tarł tłumikami o ziemię :P :rotfl: Na lawetę musiałem podkładać deski żeby wjechać :niepewny:


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: MAX » 2013-06-10, 22:48

Moje tabliczki też od nich mam, polecam komplet o ile dobrze pamiętam 180 złociszy z hamerykańskimi ramkami :dontgetit:


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: simontlc » 2013-06-10, 22:58

stang67 pisze:
simontlc pisze:
ERTE pisze:http://www.agotablice.pl/oferta-tablice ... a-zloty-3/
Jak zamawiasz to odblaskową i od razu z ramką. Ja kupiłem i żałuje że nie 2szt bo kształt i wielkość tej polskiej mnie dobija, a mundurowi są bardzo życzliwi dla kobyły i nie czepiają się tablicy:D Wogóle niczego się nie czepiają:) Ale w razie kontroli pełnowymiarowa tablica jest w bagażniku. Z tyłu jeździ oczywiście polska kwadratowa.

Mam też hamerykańskie o tym samym numerze, ale to pokaże przy kolejnym zlocie k. Żnina.

tez mam od nich tablice , a co bedziesz robil z zawieszeniem moj strasznie wysoko stoi gtez cos chce z tym zrobic
Możemy się zamienić resorami bo mój ma 3cm i będzie tarł tłumikami o ziemię :P :rotfl: Na lawetę musiałem podkładać deski żeby wjechać :niepewny:
może byśmy sie dogadali :rotfl: ale co wymyslisz żeby przod obniżyć ?


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: ERTE » 2013-06-10, 23:01

Resory dostaną nowe strzemiona z tulejami z poliuretanu, które już czekąja na montaż,
jeśli chodzi o wysokość to tył jest ok ale z przodu będzie trzeba obniżyć



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: simontlc » 2013-06-10, 23:13

ERTE pisze:Resory dostaną nowe strzemiona z tulejami z poliuretanu, które już czekąja na montaż,
jeśli chodzi o wysokość to tył jest ok ale z przodu będzie trzeba obniżyć
a te strzemiona regulują wysokość ?? , a przod jak bedziesz obniżał ??


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: stang67 » 2013-06-10, 23:17

ERTE pisze:Resory dostaną nowe strzemiona z tulejami z poliuretanu, które już czekąja na montaż,
jeśli chodzi o wysokość to tył jest ok ale z przodu będzie trzeba obniżyć
Poliuretany Ci będą skrzypieć. Jeśli nie będziesz go katował to lepsze zwykłe :) Też muszę zawias zrobić bo coś piszczy z przodu :/


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: ERTE » 2013-06-11, 00:02

simontlc pisze:
ERTE pisze:Resory dostaną nowe strzemiona z tulejami z poliuretanu, które już czekąja na montaż,
jeśli chodzi o wysokość to tył jest ok ale z przodu będzie trzeba obniżyć
a te strzemiona regulują wysokość ?? , a przod jak bedziesz obniżał ??
Tak można nimi troche podnieść/obniżyć, te płaskowniki są bardzo ciężkie i grube (zdziwiłem się jak mi krzykneli za lotniczą :O) i nie ma sensu ich kupować z tulejami, bo można je spokojnie dorobić na taką wysokość jak się podoba dobierając odpowiednią długość i robiąc otwory tam gdzie potrzeba. Podwójny wydech standardowo wymagał lekkiego podniesienia tyłu.

Obrazek


a z przodu to coś się wymyśli, albo nowe sprężyny, albo 1 zwój ciach:D



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: yoozeq » 2013-06-11, 09:26

ERTE pisze:a z przodu to coś się wymyśli, albo nowe sprężyny, albo 1 zwój ciach:D
No dokładnie tak jak piszesz, V8 mi obniżało ostatnio o jakieś 2,5 cm i chyba poszedł jeden zwój ;)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: Piotrek86skc » 2013-06-11, 14:52

Erte pochwal się co dokładnie w swoim zrobiłeś. Wydech tez zmieniałeś?



Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: ERTE » 2013-07-07, 02:29

Sagi cd

od kiedy zrobiło się ciepło na dworze pojawił się taki problem
http://forums.themustangsource.com/f633 ... ay-508120/" onclick="window.open(this.href);return false;

powalczyłem dzisiaj z udrożnieniem kanałów wodnych w bloku (jednen spust był zapchany osadem) i udało się po użyciu 2 opakowan K2 Flush udrożnić w 100% blok (dodam że to było podejście nr 2)

niestety problem z chłodzeniem przy prędkości powyżej 60mph nadal jest; kilka rzeczy wykluczam

pompa wody WP47 (ta niby lepsza) jest nowa, tak samo jak oba węże do chłodnicy
termostat nowy - moge jechać godzine 60mil i temp jest ok chwile pojade 80-90mph i zaraz temp rośnie
czujnik temp nowy i wskaznik pokazuje prawidlowo bo jak jest już tak na 3/4 skali to podcisnienie wyrzuca przez korek nadmiar

nie moge wykluczyć
wentylatora ze sprzegłem bo nie mam obrotomierza wiec nie sprawdze czy to problem RPM czy MPH
chłodnicy oryginalnej 3 rzędowej - płukana razem z całym silnikiem już 4x (przy okazji montażu PW, później termostatu i bloku 2x środkiem typu flush) więc dziwne żeby jeszcze była zakamieniona lub niedrożna ale oczywiście możliwe

nie mam osłony wentylatora (shroud) ani dodatkowego wentylatora elektrycznego


Co radzicie, zrobić jeszcze jedno podejście do chłodncy - zdemontować zalać octem albo jakimś odkamieniaczem i wypłukać po kilku dniach? Zalozyć sztywny wentylator, bo w osłone nie wierze.
Czy od razu ładować ameliniową nowoczesna chlodnice? Chce tego uniknąć bo poza Griffinem pasują jak świni siodło...

Dodam że jak już złapie temp to jazda 40-50mph nie powoduje spadku temp - po prostu zostaje na/blisko przedostatniej kreski przed H
Tak czy owak po udrożnieniu kanałów w bloku jest minimalnie lepiej ale daleko od tego żeby było bezpiecznie.



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: yoozeq » 2013-07-07, 08:55

ERTE ja bym założył tą osłonę zresztą u siebie też to planuję. Jak chłodnicę już tyle razy płukałeś to chyba kolejny raz nic jej nie da... Dziwny ten objaw bo ogólnie jak się grzeje to przegonienie po np. autostradzie powinno pomóc.

Czy masz taki zawór termiczny podłączony do podciśnienia i aparatu zapłonowego. Powinien być w obudowie termostatu. Jego zadaniem jest podniesienie obrotów przy wysokiej temp. aby schłodzić silnik.


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: [ERTE] Coupe'66 V8 289" Żólta Kobyła

Post autor: Piotrek86skc » 2013-07-07, 11:13

Może ostatnio ustawiliśmy mu za duże wyprzedzenie zapłonu? Robiliśmy to bez lampy, a jest to podane także jako objaw przegrzewania się silnika w serwisówce Haynesa.



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”