[MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Zbieram hajsik bo też bym chciał, żeby zajęli się moim silnikiem u Spontana;D
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2013-01-17, 01:25
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: ladny
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
sliczna sztuka!
chociaz oryginalny kolor wnetrza troche mi nie podchodzi
chociaz oryginalny kolor wnetrza troche mi nie podchodzi
- SPONTAN
- Forumowicz
- Posty: 351
- Rejestracja: 2011-09-26, 15:14
- Model: Coupe 66, 68, 69
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: złoty, srebrny, czarny
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Mrówcza praca przy Maksa koniku
Ostatnio zmieniony 2013-04-25, 12:17 przez SPONTAN, łącznie zmieniany 2 razy.
SPONTAN-Magkri
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Ty pierunie materiał nie przeszedł przez procedury kontrolne!!!!!
Tak to fakt uwijają sie jak w ukropie, Spontan i jego zespół zapracowanych mrówek w V8 mają umowę jeśli się wyrobią z montażem tego całego ustrojstwa będzie jajo niespodzianka , jeśli jednak będzie inaczej przyjedziemy do ciebie z całą ekipą starej paki z MKP i nic już nie będzie jak poprzednio hmmmmm…..
Madasek jesteś ?
Tak to fakt uwijają sie jak w ukropie, Spontan i jego zespół zapracowanych mrówek w V8 mają umowę jeśli się wyrobią z montażem tego całego ustrojstwa będzie jajo niespodzianka , jeśli jednak będzie inaczej przyjedziemy do ciebie z całą ekipą starej paki z MKP i nic już nie będzie jak poprzednio hmmmmm…..
Madasek jesteś ?
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- sim
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 219
- Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
- Model: '87 GT Convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Widzę, że moja propozycja z mostem z Foxa/SN95 trafiła na podatny grunt
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
ohhhh ... Max ... Uwielbiam kiedy stare samochody mają bardziej nowoczesne części
teraz ... czy mogę porozmawiać z tobą o lepsze zawieszenia i EFI?
myślisz, że samochód jest dobry teraz ... heeheeeeee ... trzymaj się ze mną
teraz ... czy mogę porozmawiać z tobą o lepsze zawieszenia i EFI?
myślisz, że samochód jest dobry teraz ... heeheeeeee ... trzymaj się ze mną
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [MAXiu] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
[MAXiu] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Moderator już nie żyjesz !!!
Moderator już nie żyjesz !!!
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Kolejne uaktualnienia
Jak zapewne wielu z was zauważyło mój konik przez cały okres zimowy stał w stajni V8 Motors u Spontana .
Zakres prac jakie zostały zaplanowany i wykonane to
-kompletna wymiana układu kierowniczego, częściowe wzmocnienie podłużnic w miejscu mocowania drążków układu kierowniczego
-wymiana układu wspomagania na GENUINE BORGESON POWER STEERING CONVERSION KIT FOR 68-70
-kompletna wymiana zawieszenia na zestaw wykonany z poliuretanów
-odświeżenie bloku silnika wraz z osprzętem
- poprawa kilkunastu detali w komorze silnika
- naprawa i uszczelnienie układu wydechowego
-wymiana kompletnego mostu wraz z instalacją osprzętu i hamulców tarczowych
-i wiele innych detali …
Jak zapewne wielu z was zauważyło mój konik przez cały okres zimowy stał w stajni V8 Motors u Spontana .
Zakres prac jakie zostały zaplanowany i wykonane to
-kompletna wymiana układu kierowniczego, częściowe wzmocnienie podłużnic w miejscu mocowania drążków układu kierowniczego
-wymiana układu wspomagania na GENUINE BORGESON POWER STEERING CONVERSION KIT FOR 68-70
-kompletna wymiana zawieszenia na zestaw wykonany z poliuretanów
-odświeżenie bloku silnika wraz z osprzętem
- poprawa kilkunastu detali w komorze silnika
- naprawa i uszczelnienie układu wydechowego
-wymiana kompletnego mostu wraz z instalacją osprzętu i hamulców tarczowych
-i wiele innych detali …
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- Evening
- Forumowicz
- Posty: 317
- Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
- Model: 302'cid 1975
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Medium copper metallic
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Napisz prosze jakie kupiles zawieszenie i gdzie.
oraz Twoje odczucia na temat poliuretanów, bo interesowalem sie tematem ale odpuscilem poki co:
viewtopic.php?f=134&t=5366" onclick="window.open(this.href);return false; a wtedy tylko dr.killer si wypowiedzial.
Jak sie prowadzi/czy nic nie skrzypi jak wplywa na twardosc zawieszenia w stosunku do jazdy po miescie.
Z gory bardzo dziekuje
oraz Twoje odczucia na temat poliuretanów, bo interesowalem sie tematem ale odpuscilem poki co:
viewtopic.php?f=134&t=5366" onclick="window.open(this.href);return false; a wtedy tylko dr.killer si wypowiedzial.
Jak sie prowadzi/czy nic nie skrzypi jak wplywa na twardosc zawieszenia w stosunku do jazdy po miescie.
Z gory bardzo dziekuje
Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Dokładny opis produktu wrzuci Spontan.
W tej chwili rumak jest niewiarygodnie stabilny, panom z V8 MOTORS dziękuję serdecznie.
Poprzedni stan pozostawiał wiele do życzenia, obecnie mogę i jestem w stanie go w nieznaczny sposób kontrolować podczas pokonywanych zakrętów.
A oto dowód na to że usługa zostało zrealizowana w 99%, jedynie kierowca powinien spędzić na torze mnóstwo dodatkowych godzin.
W tej chwili rumak jest niewiarygodnie stabilny, panom z V8 MOTORS dziękuję serdecznie.
Poprzedni stan pozostawiał wiele do życzenia, obecnie mogę i jestem w stanie go w nieznaczny sposób kontrolować podczas pokonywanych zakrętów.
A oto dowód na to że usługa zostało zrealizowana w 99%, jedynie kierowca powinien spędzić na torze mnóstwo dodatkowych godzin.
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Myślę że jednym z najważniejszych rzeczy jakie zrobili przy tylnej osi to drążek stabilizacyjny.Evening pisze:Napisz prosze jakie kupiles zawieszenie i gdzie.
oraz Twoje odczucia na temat poliuretanów, bo interesowalem sie tematem ale odpuscilem poki co:
viewtopic.php?f=134&t=5366" onclick="window.open(this.href);return false; a wtedy tylko dr.killer si wypowiedzial.
Jak sie prowadzi/czy nic nie skrzypi jak wplywa na twardosc zawieszenia w stosunku do jazdy po miescie.
Z gory bardzo dziekuje
Co do jazdy po mieście to tak jeśli siedzisz z przodu jest w miarę miękko ,natomiast z tyłu jest dramat plomby lecą na pierwszej nierówności jak narazie nie skrzypi ale wiem że poliuretany będą skrzypieć lecz nie wiem kiedy to nastąpi
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- sim
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 219
- Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
- Model: '87 GT Convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
Jak kupowałem (leżą w garażu) poliuretany do Foxa (Energy Suspension) to dołożyli mi do tego smar który zapobiega skrzypieniu. Kumpel miał poli tej firmy u siebie w Camaro i rzeczywiście po przesmarowaniu nie zapiszczały nigdy (przez ja wiem 8 lat ?).
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
SUPER SUPER SUPER
MAX, za każdym razem jest lepszy
ktoś troche mnie słuchał
teraz powiedz mi, był samochód lepszy w oryginale lub teraz z nowoczesnymi części?
piękny
Teraz trzeba utrzymać odpowiednie ciśnienie w transmisji
MAX, za każdym razem jest lepszy
ktoś troche mnie słuchał
teraz powiedz mi, był samochód lepszy w oryginale lub teraz z nowoczesnymi części?
piękny
Teraz trzeba utrzymać odpowiednie ciśnienie w transmisji
Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK
kurde ,taki fastback mi się właśnie marzy
fajny niespotykany niezwiesniaczony kolorek,przyjemny stan tylko nad felgami bym pomyślał
jak ci się znudzi i będziesz chciał sprzedać to ustawiam się w kolejce
fajny niespotykany niezwiesniaczony kolorek,przyjemny stan tylko nad felgami bym pomyślał
jak ci się znudzi i będziesz chciał sprzedać to ustawiam się w kolejce