V6 Intake Kit

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

V6 Intake Kit

Post autor: kaes » 2009-03-04, 16:10

Skoro w dziale V8 już taki temat jest to i tu się przyda :)

Znalazłem coś takiego:
Performance Intake Kit
http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-2566

Wg wyszukiwarki, pasuje to do Mustanga 2007 v6. Czy ktoś już takie coś instalował, czy ta firma jest dobra, czy faktycznie daje to te 7.5 kunia więcej (http://www.kandn.com/dynocharts/57-2566_dyno.pdf )

Wg listy local dealers w Polsce ich części ma InterCars.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-03-05, 02:05

kaes jeśli K&N zeszłoby na psy to cała reszta producentów może od razu składać interes :P


You can never have too much power, just not enough traction.

robson
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2009-02-18, 20:19
Model: v6 2006
Silnik: V6 3.8
Kolor: Szalony czarny

Post autor: robson » 2009-03-05, 22:13

A masz numer katalogowy tego filtra . Bo mam dobry rabat w inter carsie



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-06, 00:36

wejdz na strone : i tam wybierz filtr :
http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-03-06, 09:31

robson pisze:A masz numer katalogowy tego filtra . Bo mam dobry rabat w inter carsie
Wiem tylko to co pod tym linkiem pierwszym który wkleiłem.
"K&N 57-2566"


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

ezyryder
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2008-09-04, 19:32

Post autor: ezyryder » 2009-03-10, 13:27

Sprawdź jak jest montowany ten filtr, czy siedzi w airboxie zamiast papierowego czy jest na wierzchu. W nadkole raczej nie wchodzi z tego co pamiętam. Nawet super dobry filtr umieszczony w komorze silnikowej a może raczej taki który ciągnie powietrze z komory silnikowej to porażka. Powietrze w komorze silnikowej jest bardziej gorące niż na zewnątrz, zatem mniej się rozpręża w silniku i zamiast zyskiwać moc po prostu ją tracimy. Stożek pod maską to jedynie ozdoba, nic więcej. Musi być w nadkolu albo w airboxie.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-10, 13:54

Ale wszystkie zestawy maja oslone termiczna (powinny ) - jeszce jedno akurat nasze auta dobrze reaguja na stozki - wychodzi to z pomiarow na hamowni - K&N nie jest firma krzak i przed wprowadzeniem produktu badaja auta i przeprowadzaja próby. Mowimy tu o dedykowanym zestawie do samochodu. Wiec sie nie obawiac .



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-03-10, 13:59

AluStar pisze:Ale wszystkie zestawy maja oslone termiczna (powinny ) - jeszce jedno akurat nasze auta dobrze reaguja na stozki - wychodzi to z pomiarow na hamowni - K&N nie jest firma krzak i przed wprowadzeniem produktu badaja auta i przeprowadzaja próby. Mowimy tu o dedykowanym zestawie do samochodu. Wiec sie nie obawiac .
Potwierdam! :)


You can never have too much power, just not enough traction.

ezyryder
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2008-09-04, 19:32

Post autor: ezyryder » 2009-03-12, 20:24

Właśnie jakoś mnie ta osłona termiczna K&N nie przekonuje...
Wiem że to dobra firma, ale są też inne, ja miałem BBK.
W tym Mustangu właśnie jest problem bo nie ma miejsca na filtr w nadkolu więc upychają go pod maską.
Wcześniej miałem Mustanga GT z 1995 roku, i założyłem to
http://www.bbkperformance.com/products/ ... ystem.html
Na seryjnym filtrze był słaby w górnym zakresie obrotów. Ten go znacznie poprawił. W dolnym zakresie obrotów różnica nie była wyczuwalna bo tam mu mocy nie brakowało.
Teraz mam V6 z 2007 i założył bym jakiś stożek, ale jakoś nie mam do tego rozwiązania z filtrem pod maską przekonania. Macie to w swoich autach? czuć jakąś różnicę?
a co sądzicie o tym?
http://www.americanmuscle.com/2005-gt-s ... ystem.html



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-03-13, 01:33

Nie wiem za bradzo jak to się sprawuje.. to raz.. dwa, że tak trochę wizulnie mnie to niekręci.. i jeszcze to prucie maski na wlot.. Tak się temu przyglądałem gdyby na tej obudowie na silniku od tego dolotu niepisało MUSTANG tylko Briggs & Stratton to powiedziłbym, że to moja kosiarka do trawy :rotfl:


You can never have too much power, just not enough traction.

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-03-13, 01:57

800$ za takie coś? Za mniej więcej tyle można kupić nową maskę z wlotami + zestaw doprowadzający powietrze z wlotów do filtra, więc chyba trochę drogo jak za nakładkę.



Awatar użytkownika
Maciej
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2008-12-07, 20:51
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary metalik

Post autor: Maciej » 2009-03-21, 21:50

Kupiłem zestaw dedykowany do V6 2007 firmy WR. Zamontowałem to doswojego konika i subiektywnie stwierdzam , źe różnica jest wyczówalna na niskich i średnich obrotach [ szybciej wchodzi na obroty ] Ale co z tego kiedy po kilku dniach zapaliła się pomarańczowa lampka silnika.zresetowałem komputer poprze podłączenie prądu a następnie wedle porad puściśłem go na wolnych obrotach aż do nagrzania silnika.niestety temat się powtarza.W związku z tym mam pytanie czy ta paląca się lamka może spowodować awarię silnika? nie wiem zmieniać z powrotem na oryginał czy trzeba kupić tego superchipsa lub predatpra żeby go dostroić do większej ilości powietrza.Jestem wkurzony na ten zestawik.Pomocy!!!!!! :zly:


Maciej

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-22, 00:21

Czy w opisie jak kupowales nie pisalo ze bezwzglednie trzeba zaladowac program pod niego ?? podaj linka do tego zestawu ( ulatwi to nam pomoc ).



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-03-22, 03:40

Maciej podeślij link jakiś do takiego zestawiku jak kupiłeś - coś zaraz znajdziemy :) A o awarię się niemartw - żadna ma niewystąpić - Check Engine świeci z powodu zmiany oporów, ilości czy jakoś tak wpadającego powietrza w stosunku do stock'owego dolotu, wgranie ustawienia załatwi sprawe kontrolki i prawdopodobnie jeszcze poprawi osiągi :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1328
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-03-22, 23:01

Tak, tak! Pamiętam, takie plastikowe łapacze wozduchu były w Polonezie, a nie w kosiarkach do trawy :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”