Problem z odpalaniem V8

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: stang67 » 2013-04-09, 17:28

Olej wygląda normalnie? Wąż chłodnicy wymieniłeś? Wąż podciśnienia nie wyleciał od gaźnika?

Długo kręcisz? Załączasz ssanie?
Brzmi jakby go zalewało, mieszanka nie taka.
A paliwo nie wylatuje ci gdzieś? Mi kiedyś pływak pękł w gaźniku i się lało strumieniem...


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
tomas
Stowarzyszenie MKP
Posty: 265
Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
Model: coupe i convertible
Silnik: inny V8
Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: tomas » 2013-04-09, 18:08

Mi też się wydaje że to wina gaźnika . Ale na wszelki wypadek sprawdź czy iskra nie jest za słaba ( ma mieć kolor niebieski jak jest czerwona to jest za słabe napięcie).



Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: rafal_04 » 2013-04-09, 18:10

wąż w chłodnicy skróciłem i dało rade go jeszcze założyć, wszystkie węże dochodzace do gażnika są, dzis jakby już tak łapał łapał ale nie cholery a teraz juz wogóle krece krece i nic. SSanie jest elektryczne, kręce chwile aby rozrusznika nie przepalić, paliwo czuć podczas kręcenia ale nie widać nigdzie wycieków, olej śmierdzi paliwem :( ale nie jest jakiś rozrzedzony.


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tomas
Stowarzyszenie MKP
Posty: 265
Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
Model: coupe i convertible
Silnik: inny V8
Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: tomas » 2013-04-09, 18:19

Ja u siebie wywaliłem ssanie elektryczne bo potrafiło się włączyć podczas jazdy i zalewało mi silnik .



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: stang67 » 2013-04-09, 18:28

Odłącz ssanie żeby się nie włączało. Zdejmij filtr, wywietrz go trochę i popróbuj odpalić bez filtra. Przykręć troszkę mieszankę na korzyść powietrza. Kręć w odstępach i po 10sek


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: rafal_04 » 2013-04-09, 18:36

mam kręcić 10 sekund? nie za długo ?? aaa jak tak krece to po chwili zaczyna mi prądu brakować ;/ i musze ładować aku


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: rick » 2013-04-09, 18:43

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: stang67 » 2013-04-09, 18:45

Rób krócej jak się boisz. Przed remontem silnika mi łapał tylko przy długim kręceniu. Teraz też jak długo nie ruszany to trzeba go rozruszać, ale łatwiej już pali.


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: yoozeq » 2013-04-09, 20:47

stang67 chyba też miał taki problem że na D mu gasł..., gdzieś to chyba opisywał pomijając jego post w tym wątku. Jutro planuję mały objazd swoim przed zlotem bo też go chcę sprawdzić..., to jak chcesz mogę podjechać i może coś wymyślimy. Daj znać na PW ;)

Ed1:

Zanim napisałem posta to już ładna lista się pojawiła :ok:


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-09, 21:27

Rick świetne te filmy:)



Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: rafal_04 » 2013-04-11, 08:32

ssanie odłączyłem ,powietrze na max, paliwko na minimum i kręci, kręci, już chwyta, chwyta i kaput. Przerosło mnie to jade dziś do speca od gaźników.


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: stang67 » 2013-04-11, 14:00

Może przeholowałeś z mieszanką teraz w drugą stronę :P Pierwszy raz to się bawiłem cały dzień i spaliłem chyba 20l na strojeniu :D


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
wojtas w
Stowarzyszenie MKP
Posty: 122
Rejestracja: 2011-01-23, 22:05
Model: Mustang 1973 conver.
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: wojtas w » 2013-04-14, 09:17

A może ty masz poważniejszy problem niż gaźnik. Mój koń jak przypłynął z Florydy to odpalał jako tako latem a jak się zrobiło chłodnej to zdechł totalnie. Dopiero zdjęcie głowic odkryło jaki naprawdę jest problem. A jaki miałeś kolor spalin w czasie odpalania w chłodne dni ?



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: stang67 » 2013-04-14, 10:25

Mój jak był zimny to kopcił na biało, jak się zagrzał to nie kopcił, a jak dałeś rure jadąc to na czarno. Po rozebraniu nie było większych problemów, raczej w normie. Oprócz zatartego sworznia tłoka, ale to się stało kilka dni wcześniej.

Co do Twojej sprawy Rafał, to mówił coś poprzedni właściciel kiedy był robiony remont silnika???


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
rafal_04
Forumowicz
Posty: 230
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Model: GT390
Kontakt:

Re: Problem z odpalaniem V8

Post autor: rafal_04 » 2013-04-15, 15:36

niby robił remont na jesień 2012 ale wiecie jak to jest :) autko oddałem w dobre ręce dziś się nim zajeli zobaczymy co będzie nietak. poprzednik mówił że wystarczy tylko regulacja gaźnika ale wydaje mi się że może być coś więcej... abym się mylił



auto chodzi :D ale mechanika niepokoi niebieski dym z rur, czyżby owy remont silnika jesienią był tylko ustny:> zobaczymy co będzie dalej :D


https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”