chyba ty:PMichaś pisze:ale czy warto, może jakiś klasyk - one mają mniejszą moc.
Kraksa
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Kraksa
No raczejPiotrek86skc pisze:chyba ty:PMichaś pisze:ale czy warto, może jakiś klasyk - one mają mniejszą moc.

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- yoltz
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 2012-10-08, 10:04
- Model: IV 2004
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: żywe srebro...
- Kontakt:
Re: Kraksa
Kolego, widzę z Mokotowa od 3 kwietnia też mieszkam na Mokotwie to się umówimy na piwo i przegadamy... 

Re: Kraksa
heja, lipa szkoda stanga..
Te v6 to banan chyba ostry był- kiedyś opisywane było na forum bardzo podobne.. ale głowy nie dam.
Te v6 to banan chyba ostry był- kiedyś opisywane było na forum bardzo podobne.. ale głowy nie dam.
Pozdrawiam,
Adam

Adam

- yoltz
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 2012-10-08, 10:04
- Model: IV 2004
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: żywe srebro...
- Kontakt:
Re: Kraksa
Szukam właśnie, ale nie mogę znaleźć, w przyszłym tygodniu może podjadę zobaczyć. I jakiś VIN zorganizować.Adam_Ch pisze: Te v6 to banan chyba ostry był- kiedyś opisywane było na forum bardzo podobne.. ale głowy nie dam.
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Kraksa
Kolego przykro trochę na to patrzeć zonk!!!!,najważniejsze że pasażerowi i tobie nic się nie stało
Zdunek Michał.
- yoltz
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 2012-10-08, 10:04
- Model: IV 2004
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: żywe srebro...
- Kontakt:
Re: Kraksa
Dzisiaj się dowiedziałem że straż pożarna po zdarzeniu, zadzwoniła do zarządcy drogi i kazała doprowadzić drogę do normalnego stanu, w sensie że ten lód usunąć, i tu zapaliło mi się światełko jako że nie miałem AC myślałem że już po zawodach, ale teraz może jest szansa zawalczyć z zarządcą drogi... jak myślicie???
- Sławek
- Forumowicz
- Posty: 257
- Rejestracja: 2012-03-08, 18:43
- Model: GT 2009
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Ebony
Re: Kraksa
Myślę, że PSP normalnie stosuje pismo w takich przypadkach. Jeśli wyrwiesz pismo to papuga resztę załatwi.
Jeśli tylko dzwonili, to może być trudno.
Jeśli tylko dzwonili, to może być trudno.
May the Horse be with you!
Re: Kraksa
Na 99% "niedostosowanie predkosci do panujacych warunkow" i niema znaczenia czy to bylo 50/50 czy nawet mniej no ale nigdy nie zaszkodzi zapytac prawnika
- YoDa
- Forumowicz
- Posty: 964
- Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
- Model: V6 3,7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
- Kontakt:
Re: Kraksa
Jednak Mustang bezpieczne auto , w japończyku już by was nie było....
Współczuje auta ale kości całe to najważniejsze

Współczuje auta ale kości całe to najważniejsze

Pozdrawiam
Yoda

Yoda
- yoltz
- Forumowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 2012-10-08, 10:04
- Model: IV 2004
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: żywe srebro...
- Kontakt:
Re: Kraksa
Generalnie ja byłem w takim szoku że chciałem iść do domu ze szpitala
tylko czułem się jak pożądnie nawalony, pierwsze moje pytanie jak się ocknąłem to czy byłem trzeźwy, drugie co z kolegą, a potem gdzie jechaliśmy skąd i po co...

- Sławek
- Forumowicz
- Posty: 257
- Rejestracja: 2012-03-08, 18:43
- Model: GT 2009
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Ebony
Re: Kraksa
Ale wskaźnik poziomu paliwa też stoi w miejscu, więc -----> always look on the bright side of life 

May the Horse be with you!