
a juz myslalem ze to tylko moj sie rozladowuje.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Przecież tam jest non stop pobór prądu na podtrzymanie pamięci w różnych sterownikach.bart pisze:panocki, czyli mowiac w skrocie, trzeba konikamy mykacihaaaaaa
a juz myslalem ze to tylko moj sie rozladowuje.
czyli problemem było to ze nie był odpalany ? bo otwieranie drzwi i zamykanie kluczykiem chyba nie ma tutaj dużego znaczenia , tylko to że nie był odpalany tak ?bart pisze:panocki, czyli mowiac w skrocie, trzeba konikamy mykacihaaaaaa
a juz myslalem ze to tylko moj sie rozladowuje.
tylko troche mnie zmartwiło ze jest to nowy akumulator i już po 3 tyg nie odpalania padł , zastanawiałem się nawet czy nie włożyć jakiegoś 74-80ah ale to chyba bez różnicy prawda ?caniggia pisze:Jak się nie odpala, to się nie ładuje, a cały czas się rozładowuje.
Jak ma stać to odłączyć aku.
czyli minimum raz- dwa razy w tyg odpalić samochódcaniggia pisze:Bez różnicy, pociągnie pół tyg dłużej.
no akutalnie u mnie nie da się jezdzić ( tzn może da ale nie chce wylądować na słupie ) naładuje go > zobacze co z nim będziecaniggia pisze:Odpalanie jest szkodliwe dla silnika. Jak nie jeździsz, nie odpalaj.
Aku odłączaj, albo kup zimową ładowarkę, można taką zostawić podłączoną na kilka miesięcy.
nawet totalnie nowy ? gwarancje na niego mamcaniggia pisze:BTW, aku rozładowany do zera bardzo często to już złom.
TakMacc pisze:Treys, masz jakiś alarm zakładany? może masz też jakiś inny pobór napięcia, odwiedź elektryka. Miałem kiedyś BMW E38 i ciągnęła ze sterownika drzwi.