Akumulator - problem

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Treys
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 2012-12-26, 20:42
Model: Mustang
Silnik: V6 4.0
Kolor: Black Metalic

Akumulator - problem

Post autor: Treys » 2013-02-19, 16:02

Witam

Potrzebuje informacji jaki macie akumulator w swoich kucykach , posiadam Energizera DT 700N ale nie moge go znaleźć w google :dobani:

kupiłem Exide wszystko fajnie tylko był za 2 cm wysoki i się maska nie zamykała , więc lipa oddałem

kupiłem dzisiaj Bosha 4 cm niższy niż Exide i pasuje idealnie ale , nie da się kabli podłączyć ponieważ nie jest płaski ( myślałem że nie będzie problemu bo jakiś stary Toyla czy coś takiego podpiołem i działał dobrze ale Bosh odpada :dobani: )

co aktualnego Energizera ma on 20 cm wysokości ale maska przy zamknięciu troche nie leży równo więc potrzebował bym dokładnie takiego

16-17 cm wysokość
zmieści się do 28-29 cm na długość
lewy +
minimum 70ah

Prosił bym o rady


"Run my horse run"Obrazek

Awatar użytkownika
Michaś
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2009-10-06, 12:15
Model: Y 2006 VB style
Silnik: V6 4.0
Kolor: Vatican Bordo

Re: Akumulator - problem

Post autor: Michaś » 2013-02-19, 16:20

podłączam się pod prośbę wyżej, mam aku od nowości tj. od 2006 i teraz już co dwa dni mi pada nawet po pełnym naładowaniu (fakt, że w taką pogodę nie jeżdżony). próbowałem przejrzeć forum, ale pod tematami o aku jest dziesiątki postów, które tak na prawdę nie wnoszą nic konkretnego do tematu, tj. jaki aku, ile Ah i jaki wymiar.


.kapo an śoc mesazc ymbórZ

Awatar użytkownika
Rogu
Forumowicz
Posty: 120
Rejestracja: 2012-01-26, 18:41
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Ognisty
Kontakt:

Re: Akumulator - problem

Post autor: Rogu » 2013-02-19, 16:23

Ostatnio kupiłem jakąś Vartę 70 AH. Wszystko super pasuje. Sprawdze w domu wieczorem i napiszę.


Where did You get this car?? It's not a car baby...it's a Mustang...

Awatar użytkownika
ARTUR GT
Stowarzyszenie MKP
Posty: 119
Rejestracja: 2010-12-11, 23:19
Model: MUSTANG GT 2005
Silnik: V8 4.6

Re: Akumulator - problem

Post autor: ARTUR GT » 2013-02-19, 16:27

Ja mam Bosch S4 60AH i pasuje idealnie :ok:


ARTUR GT

Awatar użytkownika
Treys
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 2012-12-26, 20:42
Model: Mustang
Silnik: V6 4.0
Kolor: Black Metalic

Re: Akumulator - problem

Post autor: Treys » 2013-02-19, 16:57

ARTUR GT pisze:Ja mam Bosch S4 60AH i pasuje idealnie :ok:
60AH nie jest za mało ?

@Michaś

dałbyś nazwe oryginalnego akumulatora ?

dobra zobaczcie to tylko czy warto znów się bawić i starczy mi 66ah ? samochód jest naszprycowany elektryka ;)

A więc tak to jest ten niby oryginalny co był Energizer 74ah ale maska nie domyka się jak powinna bo kable przeszkadzają , a wygląda to tak :

Obrazek

kupiłem ten Exide ale zobaczcie sami jaka różnica :E a miał być dobry bo z katalogu !!!

Obrazek

oddałem go , wziąłem Bosha który wpasował się super z wymiarami ale tu gdzie trzymam palca kable nie wejdą
Obrazek TAK SAMO MIAŁ PASOWAĆ !!!

no więc miałem jeszcze jeden akumulator od Toply taki http://allegro.pl/topla-akumulator-12v- ... 10629.html" onclick="window.open(this.href);return false;

rozmiary jakie podaje producent WYMIARY w mm (dł. x szer. x wys.): 242x175x190 czyli wysokość 19 cm i wszedł co mnie trochę zdziwiło , oczywiście nie jest z lewym + tylko z prawym , więc obróciłem go i włożyłem jak tutaj na zdjęciu

Obrazek i Wszystko pasuje , zamyka się maska jak powinna tylko jest z Prawym + akumulator :rotfl: no i 66ah a pozostałe miały 70-74ah nie wiem czy to jakaś kolosalna różnica :hmm:


"Run my horse run"Obrazek

Awatar użytkownika
sad
Forumowicz
Posty: 613
Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
Model: 2011 Shelby Conv
Silnik: V8 5.4
Kolor: kona blue metallic
Lokalizacja:: Piastów
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Akumulator - problem

Post autor: sad » 2013-02-19, 17:06




Awatar użytkownika
tomek107sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 91
Rejestracja: 2012-01-06, 23:35
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: CZERWIEŃ
Kontakt:

Re: Akumulator - problem

Post autor: tomek107sl » 2013-02-19, 17:48

Ten kupiony przez Ciebie Bosch nie pasuje bo ma inną polaryzację ( plus z lewej strony ) . Powinien być też S4 tylko z numerem 0 092 S40 040 lub inaczej S40004 mający 60A. Wymiary 242x175x175 i taki na pewno wystarczy.
Zmiennie EXIDE którego bardziej polecam EA602 lub VARTA B560409054.
Jeśli potrzebowałbyś pomoc w tańszym zakupie dam rabat :)



Awatar użytkownika
Treys
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 2012-12-26, 20:42
Model: Mustang
Silnik: V6 4.0
Kolor: Black Metalic

Re: Akumulator - problem

Post autor: Treys » 2013-02-19, 17:52

tomek107sl pisze:Ten kupiony przez Ciebie Bosch nie pasuje bo ma inną polaryzację ( plus z lewej strony ) . Powinien być też S4 tylko z numerem 0 092 S40 040 lub inaczej S40004 mający 60A. Wymiary 242x175x175 i taki na pewno wystarczy.
Zmiennie EXIDE którego bardziej polecam EA602 lub VARTA B560409054.
Jeśli potrzebowałbyś pomoc w tańszym zakupie dam rabat :)
Aktualnie ten Topla pasuje tylko jest 66AH a miałem 74AH i nie wiem co 66 wystarczy , a zobacz na tego Bosha

http://allegro.pl/akumulator-bosch-silv ... 03139.html" onclick="window.open(this.href);return false; czy spasował by też ?


"Run my horse run"Obrazek

Awatar użytkownika
tomek107sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 91
Rejestracja: 2012-01-06, 23:35
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: CZERWIEŃ
Kontakt:

Re: Akumulator - problem

Post autor: tomek107sl » 2013-02-19, 17:59

będzie 3 cm dłuższy i trochę zbyt duży pojemnościowo moim zdaniem , a to że miałeś włożony 74 Ah do tej pory to nie znaczy że było tak od nowości.



Awatar użytkownika
Rogu
Forumowicz
Posty: 120
Rejestracja: 2012-01-26, 18:41
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Ognisty
Kontakt:

Re: Akumulator - problem

Post autor: Rogu » 2013-02-20, 01:04

ja zmieniłemna Vartę B560409054. Wszystko pasuje.


Where did You get this car?? It's not a car baby...it's a Mustang...

Awatar użytkownika
Treys
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 2012-12-26, 20:42
Model: Mustang
Silnik: V6 4.0
Kolor: Black Metalic

Re: Akumulator - problem

Post autor: Treys » 2013-02-20, 09:53

a jedno zasadnicze pytanie Panowie , akumulatory macie z Lewym + czy Prawym + i jak założone normalnie jak powinien być akumulator założony czy tak jak ja Tople czerwoną na zdjęciu ?


"Run my horse run"Obrazek

Awatar użytkownika
tomek107sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 91
Rejestracja: 2012-01-06, 23:35
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: CZERWIEŃ
Kontakt:

Re: Akumulator - problem

Post autor: tomek107sl » 2013-02-20, 13:13

Prawy plus . Dziś sprawdziłem i mam u siebie 60Ah.
Z lewym plusem też się uda tyle tylko ,że dość nienaturalnie będą położone przyłącza i pod warunkiem że zastosujesz aku z "płaską górą " i nie zagłębionymi czopami. Tak jak na jednym z Twoich pierwszych zdjęć gdzie porównywałeś 2 akumulatory.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Akumulator - problem

Post autor: caniggia » 2013-02-21, 14:33

Rogu pisze:Ostatnio kupiłem jakąś Vartę 70 AH. Wszystko super pasuje. Sprawdze w domu wieczorem i napiszę.
też mam Vartę Silver, pasuje bez problemu.

70ah to i tak dużo za dużo vs fabryka, bo fabrycznie jest mały akumulatorek w v6.

plus ma być od strony pasażera, minus od kierowcy, mocowanie od strony podszybia.



Awatar użytkownika
Treys
Forumowicz
Posty: 409
Rejestracja: 2012-12-26, 20:42
Model: Mustang
Silnik: V6 4.0
Kolor: Black Metalic

Re: Akumulator - problem

Post autor: Treys » 2013-03-21, 15:15

cholera po 3 tyg siedzenia Nowy Akumulator Topli ten czerwony 66 ah padł totalnie :/


"Run my horse run"Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Akumulator - problem

Post autor: caniggia » 2013-03-21, 15:27

3 tyg siedzenia i nie odpalania auta to całkiem normalne.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”