Czy moge w Bullittcie zamontowac takie opony i jakie felgi?

Dobór odpowiednich gum i felg Dyskusje, opinie, testy.

Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Czy moge w Bullittcie zamontowac takie opony i jakie felgi?

Post autor: escalar » 2009-03-09, 13:03

Mam pewien pomysł dla mojego Bullitta, zwiazany z podniesieniem jego możliwości przyspieszania i nie tylko :)

Mianowicie, chce zamontować w moim stangu opony, jak poniżej:
PIRELLI PZero Corsa Asimmetrico 335/30R18

standardowo, producent rekomenduje do mojego modelu Bullitta opony 235/50/R18.

...potrzebuje porady, z jakimi problemami moge sie spotkac przy takim przedsiewzieciu oraz jak to technicznie moze wygladac od A do Z... :)

jakie felgi powinienem zamowic?

licze na wasza pomoc w podjeciu decyzji czy warto;)



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-03-09, 13:16

Po pierwsze przy takim 'walcu' :hyhy: stracisz masę kucy bo opory toczenia wzrosną masakrycznie takie opony to na 700 koni a nie 300. Po za tym zużycie paliwa też mocno skoczy.

No ale jak bardzo chcesz to czemu nie. pewnie się da ale na 335 to szerokość felgi chyba musiała by być min 12" no może 11,5”. no i wtedy trzeba tak manewrować offsetem felgi żeby opona nie wyszła na zewnątrz i żeby tez nie tarła wewnątrz np o amotyzator.

Najlepiej poszukać na forach w USA czy ktoś jeździ na takim walcu i jakie ma felgi – ich wybór na pewno będzie bardzo ograniczony.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-03-09, 13:20

escalar pisze:Mianowicie, chce zamontować w moim stangu opony, jak poniżej:
PIRELLI PZero Corsa Asimmetrico 335/30R18
jak napisał SeaBiscuit, osiągi będziesz miał gorsze ,koła będą dużo cięższe od standardowych ,spalanie wzrośnie a Ty wydasz tylko kasę i zadowolony na pewno nie będziesz :)


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-03-09, 13:44

dzieki za komentarz:)
... juz mi przeszło :hyhy:

...a tak chciałem kiedyś jeżdzić walcem ;)



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-03-09, 14:55

http://www.1010tires.com/TireSizeCalcul ... ion=submit

no :) a ja mowilem ze jak gosciu wsadzil 305 to wariat :D


polecam ten kalkulator rozmiarow podaje odrazu szerokosc felgi itp takze 12-13 cali thx nie mowiac ze srednica mniejsza ponad 3cm to by wygladal jak grand cherookie



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-03-09, 15:27

Madasek pisze:http://www.1010tires.com/TireSizeCalcul ... ion=submit

no :) a ja mowilem ze jak gosciu wsadzil 305 to wariat :D


polecam ten kalkulator rozmiarow podaje odrazu szerokosc felgi itp takze 12-13 cali thx nie mowiac ze srednica mniejsza ponad 3cm to by wygladal jak grand cherookie
...przyspieszenie do setki o 5.161% lepsze pokazuje;)
...ale faktycznie trzeba by kompresor wtedy zalozyc...
te pirelki seryjnie montuje sie w Ferrari 360 Challenge oraz Porsche GT3... tam moc oscyluje powyzej 400KM, a waga auta jest mniejsza o ok. 300 kg.....



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-09, 15:47

Załóż półsliki i będziesz zadowolony. Ja u siebie testowałem kilka opon i wiem że szerokość to nie koniecznie dobry sposób. Do mojego auto dedykują 245/45/17. Takie mam z przodu (Falken FK452 245/45R17 95Y) i radzą sobie doskonale. Na tył wrzuciłem DAYTON 255/40/17 i powiem tyle,mimo większego rozmiaru powierzchnia przylegania jest mniejsza o 0,5 cm!Nigdy nie kupujcie opon marki DAYTON,porażka. Miałem okazję założyć felgi z oponami semislick Falkena i powaliły mnie na kolana,245/45/17 radzi sobie wybornie z mocą 280 km. Jak tylko wpadnie mi jakaś kasa to kupuje właśnie takie Falken Azenis RT-615, rewelacja(oczywiście na suchym asfalcie).


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2009-03-09, 16:52

Madasek pisze:Falken FK452
Miałem te opony w poprzednim aucie - potwierdzam, zajebiste opony.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-03-09, 17:05

tylko, Falken Azenis RT-615 nie jest robiony w rozmiarze 235/50/R18... i nie mam pojecia jaki rozmiar wziasc jako zamiennik...



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-03-09, 17:26

:D wyszlo ze to ja polecam falkeny :D hehe ale escalar po to masz kalkulator tam masz podany rozmiar wymiar srednice wysokosc sciany opony itp!!!



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2009-03-09, 17:44

Madasek pisze: wyszlo ze to ja polecam falkeny
Ciekawostka - na premierze Mustanga 2010, gdzie gościu driftował po scenie, założone były na niego właśnie te Falkeny Azenis RT-615. :]


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-03-10, 09:16

Jak wiadomo do driftu opony muszą być bardzo dobre,które dają się w poślizgu dobrze kontrolować.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”