1995 3,8-V6 silnik przerywa, gaśnie-jaka przyczyna??
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
1995 3,8-V6 silnik przerywa, gaśnie-jaka przyczyna??
Mustang 1995 3,8-V6, skrzynia manual, LPG.
Na zimno odpala bardzo ładnie na benzynie, pracuje równo, bez problemu przechodzi na LPG i odwrotnie, normalnie reaguje na pedał gazu.
Po kilku minutach w miarę nagrzewania (ok 30stC) następuje moment kiedy zaczyna przerywać i zwykle gaśnie. Próba przytrzymania obrotów na ok. 2500 bez obciążenia powoduje, ze na chwilę osiągnie obroty ale zaraz spadają prawie do zera i znowu na chwilę odzyskuje i znowu spadają, czasem zgaśnie. Jak zgaśnie to bardzo trudno go znowu uruchomić.
Bywa, że podczas jazdy kilka razy tak zrobi i potem problem ustąpi i działa normalnie. Objawy identyczne na benzynie i LPG.
Przepływomierz wymieniłem na inny, objawy bez zmian, termostat nowy, płyn w chłodnicy i olej czyste, naprawiony przwód DPFE.
Wcześniej zczytane błędy: 0141, 0161, 0171, 0175, 0340, 1151, 1152, 1406 skasowane i check engine się nie świeci.
Jakieś sugestie, pomysły, doświadczenia z takimi objawami??
Na zimno odpala bardzo ładnie na benzynie, pracuje równo, bez problemu przechodzi na LPG i odwrotnie, normalnie reaguje na pedał gazu.
Po kilku minutach w miarę nagrzewania (ok 30stC) następuje moment kiedy zaczyna przerywać i zwykle gaśnie. Próba przytrzymania obrotów na ok. 2500 bez obciążenia powoduje, ze na chwilę osiągnie obroty ale zaraz spadają prawie do zera i znowu na chwilę odzyskuje i znowu spadają, czasem zgaśnie. Jak zgaśnie to bardzo trudno go znowu uruchomić.
Bywa, że podczas jazdy kilka razy tak zrobi i potem problem ustąpi i działa normalnie. Objawy identyczne na benzynie i LPG.
Przepływomierz wymieniłem na inny, objawy bez zmian, termostat nowy, płyn w chłodnicy i olej czyste, naprawiony przwód DPFE.
Wcześniej zczytane błędy: 0141, 0161, 0171, 0175, 0340, 1151, 1152, 1406 skasowane i check engine się nie świeci.
Jakieś sugestie, pomysły, doświadczenia z takimi objawami??
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: 1995 3,8-V6 silnik przerywa, gaśnie-jaka przyczyna??
mi sie tak kiedys w V6 dzialo jak obrecz z dolotu sie poluzowala i lewe powietrze lapal moze warto sprawdzic caly uklad dolotowy czy nie ma przetarc lub nieszczelnosci?
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2134
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: 1995 3,8-V6 silnik przerywa, gaśnie-jaka przyczyna??
tez bym stawial na lewe powietrze. rozbierz i sprawdz czy guma gdzies nie pekla na zagieciu

Re: 1995 3,8-V6 silnik przerywa, gaśnie-jaka przyczyna??
A zwroc uwage czy zaczyna gasnac w momencie kiedy sie ssanie wylacza. Obroty wtedy spadaja.
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Re: 1995 3,8-V6 silnik przerywa, gaśnie-jaka przyczyna??
Spróbuj odłączyć odmę lub też sprawdź jej drożność
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 1995 3,8-V6 silnik przerywa, gaśnie-jaka przyczyna??
Normalnie po zimnym starcie obroty ok. 1100, potem spadają do typowych ok. 800 a problemy się zaczynają dopiero po jakimś czasie.rzabsky pisze:A zwroc uwage czy zaczyna gasnac w momencie kiedy sie ssanie wylacza. Obroty wtedy spadaja.
Sprawdzę te odmy. Lewa idzie do dolotu przy filtrze, prawa doprowadzona jest do tyłu kolektora dolotowego.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 1995 3,8-V6 silnik przerywa, gaśnie-jaka przyczyna??
Powodem okazał się czujnik temperatury do sterowania komputera.
Po wymianie na nowy wszystko działa prawidłowo i bez problemów
Koszt całkowity: 60zł (bezposrenio z USA)
Po wymianie na nowy wszystko działa prawidłowo i bez problemów
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Koszt całkowity: 60zł (bezposrenio z USA)

1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007