SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
ramy są jak zakup nowego samochodu. Tym więcej opcji wybierzesz wyższą cenę. Dla mnie, moge kupić wiele używanych części, lub użyć tego, co mam w domu.
Bym kupil tylko rame i może engine mounts już przyspawane
Bym kupil tylko rame i może engine mounts już przyspawane
Ostatnio zmieniony 2013-02-04, 00:02 przez rick, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Ramę można kupić za 9k, z zawieszeniem i hamulcami ok 13k jak pamiętam.HILTI pisze: 20kUSD za ramę z hamulcami to trochę jest...
Gdzieś powinienem mieć linka.
Ale jak Rick napisał, całkiem przyzwoicie cenowo wychodzi kupienie ramy i resztę z używek.
Jakby nie było, takiego projektu nie da sie tanio zrobić.
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Macie racje, że można się zapędzić. Trzeba się zastanowić dobrze czego się chce. Wilwood, IRS, LSD... opcji jest bez końca. Po zastanowieniu byłbym zadowolony ze złożenia takiego samochodu z wykorzystaniem elementów Mustanga GT 5.0 - więcej mi nie potrzeba. Ale nawet bez kompresora to i tak 400BHP+, wiec rama na pewno będzie wymagana. Ciekawi mnie co maksymalnie można przełożyć bez większego problemy do skorupy I-st gen. Startując od skorupy może i dało by się trochę instalacji elektrycznej poprzekładać, aby trochę systemów zadziałało...
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
hehehe ... Zobaczmy, jak możemy to komplikować
400 KM.
-Mustanga hamulce są za słabe, trzeba będzie kupić lepsze
-tylny most trzeba zmian, lepsze osi i 31 splajnów
-przednie zawieszenie będzie tańsze i mniej zmian, jeśli zamówienie z typem Mustang II. Możesz pytac o Fox lub Sn95
-chcesz gaźnik lub fuel injection? FI masz wiele opcji
-okablowanie do 67-68 mustang
można zrobić 400 + KM z 5,0, ale bym bral 351W silnik, będzie bardziej łagodny, bardziej konserwatywny
400 KM.
-Mustanga hamulce są za słabe, trzeba będzie kupić lepsze
-tylny most trzeba zmian, lepsze osi i 31 splajnów
-przednie zawieszenie będzie tańsze i mniej zmian, jeśli zamówienie z typem Mustang II. Możesz pytac o Fox lub Sn95
-chcesz gaźnik lub fuel injection? FI masz wiele opcji
-okablowanie do 67-68 mustang
można zrobić 400 + KM z 5,0, ale bym bral 351W silnik, będzie bardziej łagodny, bardziej konserwatywny
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Rick,
Obstawiam jednak nowszy silnik ze względu na wiarę w jego niezawodność. Chciałbym móc tym samochodem pojechać na wakacje i nie przejmować się, że może stanąć za każdym zakrętem. 5.0 jest tez pewnie trochę oszczędniejszy i ekologiczniejszy
Czy do takiej ramy można przełożyć całe zawieszenie i napęd z 2011 GT 5.0? To by bardzo dużo ułatwiało.
2011 GT 5.0 miał standardowo 412BHP i już całkiem sprawnie przyspieszało (0-60mph 4.4s) hamowało (60-0mph 108feet).
W kwestii przyspieszania i hamowania naprawdę niczego więcej bym nie oczekiwał. Odnosząc się do komponentów z 2011 GT - tylny most odradzasz? Dlaczego?
Odnośnei zawieszenia - w Polsce drogi są tragiczne... więc twarde zawieszenie nie jest dla mnie czymś ciekawym (może jestem za stary ). W zawieszeniu minimalne zmiany bez utraty komfortu.
Jeśli udało by się wykonać taka modyfikację, aby przenieść parametry i sposób prowadzenia 2011 GT 5.0 do Gen I to był by dla mnie 100% sukces Może dla innych są to małe oczekiwania, ale dla mnie naprawdę nie potrzeba niczego więcej. I teraz pytanie - jak to zrobić i ile może to kosztować?
A gdyby tak trafić dawcę Coyote Boss...
Obstawiam jednak nowszy silnik ze względu na wiarę w jego niezawodność. Chciałbym móc tym samochodem pojechać na wakacje i nie przejmować się, że może stanąć za każdym zakrętem. 5.0 jest tez pewnie trochę oszczędniejszy i ekologiczniejszy
Czy do takiej ramy można przełożyć całe zawieszenie i napęd z 2011 GT 5.0? To by bardzo dużo ułatwiało.
2011 GT 5.0 miał standardowo 412BHP i już całkiem sprawnie przyspieszało (0-60mph 4.4s) hamowało (60-0mph 108feet).
W kwestii przyspieszania i hamowania naprawdę niczego więcej bym nie oczekiwał. Odnosząc się do komponentów z 2011 GT - tylny most odradzasz? Dlaczego?
Odnośnei zawieszenia - w Polsce drogi są tragiczne... więc twarde zawieszenie nie jest dla mnie czymś ciekawym (może jestem za stary ). W zawieszeniu minimalne zmiany bez utraty komfortu.
Jeśli udało by się wykonać taka modyfikację, aby przenieść parametry i sposób prowadzenia 2011 GT 5.0 do Gen I to był by dla mnie 100% sukces Może dla innych są to małe oczekiwania, ale dla mnie naprawdę nie potrzeba niczego więcej. I teraz pytanie - jak to zrobić i ile może to kosztować?
A gdyby tak trafić dawcę Coyote Boss...
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Widziałem w telewizji kiedyś jak wzieli bude starego Chargera '70 i caałego nowego chargera z fabryki, wycieli całe nadwozie nowego i wstawili stare. Mechanika, płyta podłogowa i wnętrze zostało nowe, a tylko z zewnątrz wyglądał jak '70 Nie pochwalam tego... Nowy to nowy a stary stary... już
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Stang67
Każdy ma swój gust Jeden chce mieć w garażu 100% oryginał a drugi chce mieć samochód bardziej dostosowany dla jego indywidualnych oczekiwań. Przecież to nie będzie restomod żadnego Shelby, czy innego kolekcjonerskiego egzemplarza. Chcę aby jechał tak dobrze jak wygląda. Nikogo nie przekonuję aby swój samochód modyfikował
P.S.
Chyba miałeś coś takiego na myśli:
http://www.chargerforums.com/forums/sho ... p?t=149892" onclick="window.open(this.href);return false;
Każdy ma swój gust Jeden chce mieć w garażu 100% oryginał a drugi chce mieć samochód bardziej dostosowany dla jego indywidualnych oczekiwań. Przecież to nie będzie restomod żadnego Shelby, czy innego kolekcjonerskiego egzemplarza. Chcę aby jechał tak dobrze jak wygląda. Nikogo nie przekonuję aby swój samochód modyfikował
P.S.
Chyba miałeś coś takiego na myśli:
http://www.chargerforums.com/forums/sho ... p?t=149892" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
elektronika i akcesoria będzie kosztować kolo 4000 dolarów,
Tylne zawieszenie jest łatwe
przednie zawieszenie trzeba będzie omówić z producentem ramy. Mustang II jest zazwyczaj standard. Jeśli chcesz bardziej skomplikowane przednie zawieszenie z '79-'13 mustang, zapłacisz więcej
układ paliwowy będzie musiał być zmodyfikowane. Trzeba dodać linię powrotu z regulatorem
mieszanie starych i nowych samochodów nie jest dla wszystkich, nie wiem, czy chciałbym zrobić to dokładnie takie samo jak moj fastback, ale może trochę inaczej
Tylne zawieszenie jest łatwe
przednie zawieszenie trzeba będzie omówić z producentem ramy. Mustang II jest zazwyczaj standard. Jeśli chcesz bardziej skomplikowane przednie zawieszenie z '79-'13 mustang, zapłacisz więcej
układ paliwowy będzie musiał być zmodyfikowane. Trzeba dodać linię powrotu z regulatorem
mieszanie starych i nowych samochodów nie jest dla wszystkich, nie wiem, czy chciałbym zrobić to dokładnie takie samo jak moj fastback, ale może trochę inaczej
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Rick,
Co masz na myśli pisząc "Mustang II jest zazwyczaj standard"? No bo chyba nie II-gen Mustang
Co masz na myśli pisząc "Mustang II jest zazwyczaj standard"? No bo chyba nie II-gen Mustang
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
yes!!
ten jest najprostszy i najmniej kosztowne zawieszenie użyć. To nie jest najlepszy, ale dzien i noc różnica od pierwszej gen. Każdy ma części do niego. Jest to jedna z niewielu dobrych pomysłów w mustang II. konstrukcja poprawiona, lepszy materiał i geometria
http://www.google.ca/#hl=en&tbo=d&sclie ... 66&bih=622" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rcmotorsportsinc.com/rod__custom.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.summitracing.com/search/depa ... mustang-ii" onclick="window.open(this.href);return false;
ten jest najprostszy i najmniej kosztowne zawieszenie użyć. To nie jest najlepszy, ale dzien i noc różnica od pierwszej gen. Każdy ma części do niego. Jest to jedna z niewielu dobrych pomysłów w mustang II. konstrukcja poprawiona, lepszy materiał i geometria
http://www.google.ca/#hl=en&tbo=d&sclie ... 66&bih=622" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rcmotorsportsinc.com/rod__custom.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.summitracing.com/search/depa ... mustang-ii" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Rick a mając np. dawcę rozbitego GT 2011 i tak wolał byś użyć zawieszenia z Mustanga II ?
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
będziesz musiał skontaktować się z producentem ramki i dyskutować z nimi. Niektórzy powiedzą nie, niektóre mogą lubię wyzwania ile płacisz za inżyniera. Musieliby zmienić '11 Mustang "Kmember" i ramkę do egzekucji razem. Będziesz musiał zmodyfikować 1gen mustang shock tower zeby zaakceptować '11 rozpórkę mustang. Wszystkie kąty muszą być obliczane. Szerokość zawieszenia mustang '11 nie być zbyt szerokie lub wąskie dla ramki
'11 mustang zawieszenie
'11 mustang k member. wszystko na czerwono, muszą dopasować ramy
mustang II
nawet z uszkodzonym samochodem, trzeba jeszcze kupić zestaw instalacyjny dla elektroniki silnika. To jest zbyt skomplikowane, przy użyciu oryginalnych elektroniki. To jest to, co kupisz
http://www.americanmuscle.com/frpp-coyo ... ntrol.html" onclick="window.open(this.href);return false;
elektronika sterująca również bardzo skomplikowane w użyciu
ja nie używałbym cały '11 mustanga
http://www.themustangshop.com/projects/ ... yCatID=145" onclick="window.open(this.href);return false;
można zobaczyć, jak przyjaciele zrobily zeby użyć zawieszenia od Fox mustang w ich '68 Torino. Są inżynierowie podwozia w Roush i wykorzystane najlepszego programu CAD. przeczytaj tych stron. Otrzymasz edukację od dwóch facetów, którzy mają dyplom magisterski w inżynierii motoryzacyjnej.Dlaczego kąty i pomiary są ważne. Nie można po prostu robić to, co uważasz za słuszne. Ford i Roush wydają miliony dolarów, aby zrozumieć zawieszenia
http://www.pro-touring.com/showthread.p ... twintorino" onclick="window.open(this.href);return false;
'11 mustang zawieszenie
'11 mustang k member. wszystko na czerwono, muszą dopasować ramy
mustang II
nawet z uszkodzonym samochodem, trzeba jeszcze kupić zestaw instalacyjny dla elektroniki silnika. To jest zbyt skomplikowane, przy użyciu oryginalnych elektroniki. To jest to, co kupisz
http://www.americanmuscle.com/frpp-coyo ... ntrol.html" onclick="window.open(this.href);return false;
elektronika sterująca również bardzo skomplikowane w użyciu
ja nie używałbym cały '11 mustanga
http://www.themustangshop.com/projects/ ... yCatID=145" onclick="window.open(this.href);return false;
można zobaczyć, jak przyjaciele zrobily zeby użyć zawieszenia od Fox mustang w ich '68 Torino. Są inżynierowie podwozia w Roush i wykorzystane najlepszego programu CAD. przeczytaj tych stron. Otrzymasz edukację od dwóch facetów, którzy mają dyplom magisterski w inżynierii motoryzacyjnej.Dlaczego kąty i pomiary są ważne. Nie można po prostu robić to, co uważasz za słuszne. Ford i Roush wydają miliony dolarów, aby zrozumieć zawieszenia
http://www.pro-touring.com/showthread.p ... twintorino" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Rick,
Dzięki za lekturę
Nie chcę robić czegoś, co z góry było by skazane na niepowodzenie - muszę poczytać więcej o zawieszeniu. Skoro zawieszenie z MII jest ok i da się je zamontować, to wydaje się to dobra opcja. Zgłębię temat
Dzięki za lekturę
Nie chcę robić czegoś, co z góry było by skazane na niepowodzenie - muszę poczytać więcej o zawieszeniu. Skoro zawieszenie z MII jest ok i da się je zamontować, to wydaje się to dobra opcja. Zgłębię temat
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
hubi to Twój stoi w HPG?hubi pisze:Ja jestem w trakcie przeszczepu LS2 do mojego coupe 66. Zabawa trwa juz od prawie 2 lat. Problem z miejscem w komorze silnika to byl najmniejszy problem ...
302 HOooooo