Pytanie odn. łożyska/piasty i kompresora:)

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tomek888
Forumowicz
Posty: 395
Rejestracja: 2012-04-07, 20:54
Model: GT Supercharged
Silnik: V8 4.6
Kolor: Alloy Grey

Pytanie odn. łożyska/piasty i kompresora:)

Post autor: tomek888 » 2013-02-03, 14:02

Witam:) Muszę przed OZM naprawić parę drobnostek i mam pytanie- otóż jak kupowałem Mustanga to wyszedł na stacji diagnostycznej mały luz w lewym tylnym kole- złapałem obiema rękami za kolo i troszkę był luz na boki.. Co to może być? łożysko, piasta, ew coś innego? Podczas jazdy nic nie słychać, żadnego bicia itp
Druga sprawa to pytanie do właścicieli superchargerów- co ile km zmieniacie olej w kompresorze?
pozdrawiam:)



Awatar użytkownika
tomas
Stowarzyszenie MKP
Posty: 265
Rejestracja: 2011-02-13, 22:57
Model: coupe i convertible
Silnik: inny V8
Kolor: czerwone coupe 66, granatowe conv. 66,czarne conv. GT 07

Re: Pytanie odn. łożyska/piasty i kompresora:)

Post autor: tomas » 2013-02-03, 14:34

Luz osiowy na tylnych kołach to norma . Ja mam luz około 0,5 cm



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Pytanie odn. łożyska/piasty i kompresora:)

Post autor: Stachu_xjr » 2013-02-03, 14:37

Dokładnie luzem z tyłu sie nie przejmuj , amerykańskie auta tak mają od nowosci taka jest budowa mostu , u mnie tez jest luz :D



Awatar użytkownika
tomek888
Forumowicz
Posty: 395
Rejestracja: 2012-04-07, 20:54
Model: GT Supercharged
Silnik: V8 4.6
Kolor: Alloy Grey

Re: Pytanie odn. łożyska/piasty i kompresora:)

Post autor: tomek888 » 2013-02-03, 22:21

Dzięki chłopaki:)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Pytanie odn. łożyska/piasty i kompresora:)

Post autor: caniggia » 2013-02-16, 23:52

Nie wiem jak w Twoim, ale np Kenne Bell co 12k mill.

Luz osiowy z tyłu to jak koledzy napisali, normalne, jak za duży, to szpera do bani, ale czy do bani, to łatwo sprawdzić. Na podnośniku kręcąc jednym kołem, drugie ma się kręcić w tą samą stronę.



Awatar użytkownika
tomek888
Forumowicz
Posty: 395
Rejestracja: 2012-04-07, 20:54
Model: GT Supercharged
Silnik: V8 4.6
Kolor: Alloy Grey

Re: Pytanie odn. łożyska/piasty i kompresora:)

Post autor: tomek888 » 2013-02-17, 22:30

Dzięki caniggia:) u mnie w instrukcji Whipple napisane jest że zmiana oleju co 75-100 tysięcy mil, aż mi sie nie chce wierzyć...skąd taka różnica w porównaniu do KB?:)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Pytanie odn. łożyska/piasty i kompresora:)

Post autor: caniggia » 2013-02-17, 22:35

Trudno powiedzieć bez otwierania jednego i drugiego.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”