[Rafał.T] Mach 1 1971

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

madmax87
Posty: 7
Rejestracja: 2013-01-17, 00:30
Model: '71 Mach 1
Silnik: inny V8

Re: Mach 1 1971

Post autor: madmax87 » 2013-01-25, 19:47

LOL- kolektor ssacy to weiand X-celerator znajdz numer jak 7516 to masz 2V a jak 7517 to masz 4V- ja mam osobiscie 7516 i nowy gaznik Holley Avenger 670 cfm 4 gardzielowy z elektrycznym ssaniem. Poprzedni gaznik to potwor ponad 900 CFM ale nie kupilem go z autem.



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Mach 1 1971

Post autor: 6t07t » 2013-01-25, 19:54

No to przecież wiadomo, że jest 4V...
Te rurki to prowizoryczny układ PCV.
Gaźnik 900cfm to nieporozumienie do takiego silnika.
600-650 jest ok


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

madmax87
Posty: 7
Rejestracja: 2013-01-17, 00:30
Model: '71 Mach 1
Silnik: inny V8

Re: Mach 1 1971

Post autor: madmax87 » 2013-01-25, 20:02

przeciez wiadomo? skad wiesz? bo ma 4 gardzielowy gaznik? 900 cfm w modyfikowanym silniku to niekoniecznie nieporozumienie.



Awatar użytkownika
Rafał.T
Młodszy Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
Model: Mach 1, 351C, 1971
Silnik: inny V8

Re: Mach 1 1971

Post autor: Rafał.T » 2013-01-25, 23:25

Trzeba było nie wygaszać, jak ktoś odpowie to będzie dla potomnych... co do pytania, to sorry, ale na mnie nie licz, dopiero zaczynam zabawę w te klocki.
Chętnie jednak posłuchałbym opinii.



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Mach 1 1971

Post autor: stang67 » 2013-01-25, 23:42

Piotrek86skc pisze:Wygaszam, żeby nie było offtopu.
Zaciekawiła mnie sprawa automatycznego ssania. Ja w swoim 66 mam mechaniczne, a gaźnik 2 gardzielowy motocrafta( rura z kolektora wydechowego ). Już trochę mnie męczy ustawianie go. Tzn jak włączam silnik to odpala bez problemu, ale za chwilę kłęb czarnego dymu( za bogata mieszanka). Jak rozgrzeję się to jest spoko, ale z kolei zaczyna gasnąć przy zwalnianiu( albo np na skrzyżowaniu szczególnie gdy nie zrzucę na P), czyli jakby mieszanka była za uboga a to znaczy za dużo powietrza. Czy automatyczne ssanie jest tak dobre jak piszecie?
W starym gaźniku miałem elektryczne, ale popsute (ciągle było włączone). W nowym mam mechaniczne ręczne, ale nie mam linki, więc żeby załączyć/wyłączyć trzeba się zatrzymać, otworzyć maskę i wyłączyć ręcznie :P
Co do gaśnięcia to wcześniej gasł mi przy zatrzymaniu się (musiałem cisnąć gaz) i nie szło tego uregulować. Teraz po remoncie skrzyni i silnika już nie gaśnie w ogóle i ładnie pali. Strasznie go skrzynia muliła i na postoju i przy przyspieszaniu, teraz to jak inny samochód i dwa razy więcej mocy :D Ssania generalnie nie muszę używać. Nawet jak jest zimno to pogazuję z 30 sek i ładnie chodzi. :)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Mach 1 1971

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-26, 09:04

Wygaś Stang jak coś.
http://www.google.pl/imgres?q=choke+mus ... ,s:0,i:273" onclick="window.open(this.href);return false;
Chyba ja czegoś nie zrozumiałem, ale chodziło mi częśc, której obudowa widnieje na zdjęciu tzw choke. Steruję to otwieraniem motylka. Jak ty to sam wyłączasz?



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Mach 1 1971

Post autor: 6t07t » 2013-01-26, 10:51

madmax87 pisze:przeciez wiadomo? skad wiesz? bo ma 4 gardzielowy gaznik? 900 cfm w modyfikowanym silniku to niekoniecznie nieporozumienie.
Nie zrozumieliśmy się. Te oznaczecia kolektora weiand i różnice pomiędzy 2V i 4V dotyczą głowic do jakich kolektor jest przeznaczony czyli bazowej wersji silnika a sam gażnik mocowany do kolektora jest zawsze 4V.
Większe w tej dziedzinie wcale nie znaczy lepsze. Gaźnik 900cfm do silnika 351 nawet bardzo zmodyfikowanego to za dużo.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Rafał.T
Młodszy Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
Model: Mach 1, 351C, 1971
Silnik: inny V8

Re: Mach 1 1971

Post autor: Rafał.T » 2013-01-26, 11:44

Rafał pisze żeby nie wygaszać... najwyżej edytuję ;)
Nie wiem co to jest na tej aukcji, to do elektrycznego ssania??
Ja mam mechaniczne czyli jest taka dźwigienka coś jak do gazu, tylko po drugiej str gaźnika i do tego przychodzi linka ssania(której nie mam) z kabiny ;)
O mam fotkę nawet jak to wygląda u mnie


Wygląda na taki jak u mnie...tylko u mnie brakuje tej śrubki, jak na fotce:
Załączniki
dsc00987ehi.jpg



madmax87
Posty: 7
Rejestracja: 2013-01-17, 00:30
Model: '71 Mach 1
Silnik: inny V8

Re: Mach 1 1971

Post autor: madmax87 » 2013-01-26, 12:13

To jest poziom paliwa w komorze plywakowej czesto w miejscu srubki jest taki plastik/szkielko do podgladu poziomu paliwa. Z ciekawosci to jaki jest numer na kolektorze ssacym? 6t07t- masz racje poprostu nie zrozumielismy sie;]



Awatar użytkownika
Rafał.T
Młodszy Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
Model: Mach 1, 351C, 1971
Silnik: inny V8

Re: Mach 1 1971

Post autor: Rafał.T » 2013-01-28, 16:26

madmax87 pisze: Z ciekawosci to jaki jest numer na kolektorze ssacym? ]
sorki, że tak szybko...
numer to: 7516.



Awatar użytkownika
Rafał.T
Młodszy Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
Model: Mach 1, 351C, 1971
Silnik: inny V8

Re: Mach 1 1971

Post autor: Rafał.T » 2013-02-12, 19:16

Chciałbym zainstalować kit, żeby zmienić ssanie na elektryczne... cena w granicach 60 zielonych + przesyłka itd., więc pewnie jakaś stówka się z tego zrobi.
Jednak tu w UK mogę dostać w tej cenie używany(ok 2000 mil) Edelbrock 1411 z ssaniem elektrycznym, tylko pytanie czy nie będzie on za duży (750cfm) do mego silnika, i nie będzie to przerost formy nad treścią?



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Mach 1 1971

Post autor: 6t07t » 2013-02-13, 08:30

750 jest za duży.
600-650 bedzie ok.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Rafał.T
Młodszy Forumowicz
Posty: 48
Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
Model: Mach 1, 351C, 1971
Silnik: inny V8

Re: Mach 1 1971

Post autor: Rafał.T » 2013-02-13, 11:45

Właśnie tak myślałem, dzięki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”