![Jezyk :P](./images/smilies/tongue.gif)
![Mruga ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Moderator: Hans
A co się tu chwalić założyłem w trzy godzinki i powajchowałem sobie w garażuMadasek pisze:O ty i nic sie nie chwalisz ze shiftera zalozyles.... ja czekam na moje kotecki zobaczymy co wymysla na cle wszystko oczywiscie z faktura i na firme idzie, zeby sie tylko nie zawiesili jak nie beda wiedziec co to
Czy fajna to zobaczę dopiero w jeździe ale chodzi bardzo króciutko i jest mocna sprężyna spychająca na trojkę także tylko pcha się do przodu i wchodzi za każdym razem płynnie a z trójka są problemy w GT przy mocnym przyspieszaniu i agresywnej zmianie biegów czasami zgrzytnie.AluStar pisze:Ale mowisz ze fajna sprawa - warto - znowu mi doradziles - dzieki . A jeszce cos dzis sprobuje zamontowac ( jak znajde czas silowniki maski, bo stozek czeka na program ) - Ciekawe kiedy sie skoncza te zakupy . Chyba wszyscy jestesmy troche zboczeni bo jak cytam to cos kazdy kupuje i nie zwracamy uwagi juz tak bardzo na kurs.
W GT jest inna skrzynia niż w waszych konikach model 3650 - nie spotkałem się na forach z żadnymi przykładami rdzewienia. Natomiast podobno jakaś wada była w rocznikach 2007-2008 chyba z dwójka i trójką usuwana na gwarancji.AluStar pisze:Wlasnei na forum pisza o skrzyni . Nasz rocznik ma wade ( w moim przypadku sprawdzilem to ) Walek nie wychdzi calkowicie po wysprzegleniu i skrzynie sie sypie dlatego wyjme skrzynie przesmaruje walek i go wyczyszcze bo podobno jest nie nasmarowany i koroduje. Czyli zmieniasz biegi jak bys nie nacisnol sprzegla ( moze dlatego zgrzyta ) . To w USA jest naprawiane w ramach gwarancji u nas tylko tyle mozna zrobic aby temu zapobiec ( koszt naprawy jak sie sypnie to okolo 4800$ ). Wiec w wolnej chwili to zrobie - Piotr PMN z Bialego GT500 to zrobil i pokazywal zdjecia walka ( gniazdo i walek wielowypustowy przyrdzewialy,
SeaBiscuit pisze:
W GT jest inna skrzynia niż w waszych konikach model 3650 - nie spotkałem się na forach z żadnymi przykładami rdzewienia. Natomiast podobno jakaś wada była w rocznikach 2007-2008 chyba z dwójka i trójką usuwana na gwarancji.
A problem wyżej wspomnianej trójki pojawia się na wysokich obrotach, agresywnym przyspieszaniu i zmianie biegów.
Spokojnie tym problemem nie było dotknięte każde auto - tam tylko jakaś partia była walnięta. A z trójką nie masz problemu bo jeździsz jak baba ot coMadasek pisze:SeaBiscuit pisze:
W GT jest inna skrzynia niż w waszych konikach model 3650 - nie spotkałem się na forach z żadnymi przykładami rdzewienia. Natomiast podobno jakaś wada była w rocznikach 2007-2008 chyba z dwójka i trójką usuwana na gwarancji.
A problem wyżej wspomnianej trójki pojawia się na wysokich obrotach, agresywnym przyspieszaniu i zmianie biegów.
ty mi tu nie wyskakuj z takimi rzeczami
uff wyglada że u mie wszystko wporządku i nawet nie ma tego problemu "rattling" co chlopcy na forum shelby mają.
Narazie nie mialem zadnego problemu z wrzucaniem 2 i 3 , raz sie zrzgytnalem na 4ale to z mojej winy
![]()
kuzwa zas o 4 mi sie na pisanie zebraloale musialem pozalatwiac pare rzeczy w usa
![]()
a i przyszedl dzisiaj grilik z filtrem z Joe Heck Racingjakos im szybciutko poszlo 19lutego wyslane a 3 marca doszlo
nawet tracking dziala
Your item was delivered in POLAND at 10:00 AM on March 3, 2009.