Piotrek86skc pisze:Nie wygaszaj. Niech ludzie, którzy planują kupić klasyka zobaczą jakiego rzędu wielkości jest to zabawa. Czyli wyjdzie cię między 80k a 90k. No to jesteśmy w tym zgodni. A co ci pozostało??
Po kupnie zrobione jest tak:
1.blacharka, doły błotników, podłogi
2.lakier
3.generalka silnika+gaźnik
4.remont skrzyni
5.milion innych drobiazgów z serii 'too much to list'
Do zrobienia:
1.wał i most(most później bo jest ok; wał lata)
2.zawieszenie razem z pneumatyką(regulowana wysokość kompresorem-mod, ale podoba mi się i zostanie)
3.wydech (jest w miarę nowy ale spaprany-wisi 2cm nad ziemią)
4.wnętrze(spaprane przy renowacji przez poprzedniego właściciela-największa tragedia w tym samochodzie, wyrzucone deluxe w najrzadszym kolorze i wsadzona wersja dla plebsu- nie da się kupić takiego wnętrza, nigdzie!

)
5.felgi
6.klima(była fabrycznie, teraz wyrzucona)
7.milion małych pierdół