LPG w V8 i V6
Moderatorzy: stang232, celibad, stang232, celibad
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8 i V6
Od razu hana, sterownik lpgtech, jeżeli będzie potrzeba, to przelew zamiast emulatora, kolektor ściągać. Pierdoła a nie gazownik jak nie wie jak go nawiercić.
Re: LPG w V8 i V6
Lepiej u niego nie rób. Ja mialem taki zestaw i mi auto gasło. Dobrze że Ci oddał auto zamiast zepsuć :-)8pln8 pisze:Witam wszystkich forumowiczów![]()
Mam problem i proszę o pomoc![]()
Mianowicie noszę się z zamiarem odesłania swego Ogiera do gazunawet to dziś zrobiłem tylko że mój gazownik okazał się na tyle uczciwy
że oddał samochód spowrotem
![]()
Stwierdził że nie jest na 100% pewny jak to zrobić i czy to będzie działać więc nie bedzie robił tego w ciemno, najpierw popyta troche kogoś może ktoś robił już taki gaz, zorjentuje się co i jak i wtedy będzie robił jak będzie wiedzia wszystko na100%.
miałó być:
KME gold
Stag300
i próba na dobrze skalibrowanych Valtekach, jeśli niewyda to hana
Robił ktoś może w Stangu 3.8 2000r taki gaz?
Emulator do listwy paliwowej w tym silniku terz chyba potrzebnytylko jaki??
Wspominał jeszcze coś że niewie na 100% gdzie kolektor nawiercać bo każdy zawór ma oddzielny kanałczy coś takiego![]()
Błagam o pomoc. bo chciabym żeby to dobrze działalo wszystko więc dlatego wole rozpytać się teraz wszystko co i jak niż potem poprawiać.
Pozdrawiam!!
Lepiej daj to zrobic komu kto sie zna, bo partacze jak Ci fuszerke odwala to sie poplczesz :-) u mnie nawet zbiornik na gaz źle zamontowali.....
Cannigia Ci to zrobi raz a dobrze :-)
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2012-06-29, 22:06
- Model: 00' V6
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: black
Re: LPG w V8 i V6
Jutro zasuwam do Białegostoku na gazowanie
Znajomi co śmigają amerykańcami polecili mi gościa na ul. Matejki
Mam ponad 100km więc mam nadzieje że bedzie warto
a tak na marginesie to jest ktoś na forum z podlasia??

Znajomi co śmigają amerykańcami polecili mi gościa na ul. Matejki
Mam ponad 100km więc mam nadzieje że bedzie warto

a tak na marginesie to jest ktoś na forum z podlasia??

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2012-06-29, 22:06
- Model: 00' V6
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: black
Re: LPG w V8 i V6
Wiem wiem, ale gościu chyba najlepszy u nas na podlasiu
założył wróciłem, wszystko chodzi jak narazie ok, różnica gaz/benzyna nie odczuwałna choć wiadomo tych kilku koni raczej się nie odczuje. wszystko płynnie przechodzi;) dał emulator czujnika ciśnienia paliwa i niestety po 60mp na moment wskazówka paliwa opadła zapaliło się low fuel ale po chwili wróciło do normy.
jeśli problem będzie się powtarzać to coś będe działać. mówił że na pierwszym przeglądzie po 1000mp dopracuje wszystko, chyba że coś będzie się dziać poważnego to dawć do niego odrazu. gościu naprawdę sprytny, wszystko zajęło mu 8.5 godziny.
Komponenety wszystkie włoskie LPIgass. Troszku zgarną bo 3900 ale narazie wszystko ok;)
Mam nadzieje że kiedyś dane mi będzie spotkać cannigia to żuci okiem na to wszystko

założył wróciłem, wszystko chodzi jak narazie ok, różnica gaz/benzyna nie odczuwałna choć wiadomo tych kilku koni raczej się nie odczuje. wszystko płynnie przechodzi;) dał emulator czujnika ciśnienia paliwa i niestety po 60mp na moment wskazówka paliwa opadła zapaliło się low fuel ale po chwili wróciło do normy.
jeśli problem będzie się powtarzać to coś będe działać. mówił że na pierwszym przeglądzie po 1000mp dopracuje wszystko, chyba że coś będzie się dziać poważnego to dawć do niego odrazu. gościu naprawdę sprytny, wszystko zajęło mu 8.5 godziny.
Komponenety wszystkie włoskie LPIgass. Troszku zgarną bo 3900 ale narazie wszystko ok;)
Mam nadzieje że kiedyś dane mi będzie spotkać cannigia to żuci okiem na to wszystko

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8 i V6
Raczej nie ma takiego systemu, może chodzi o elpigaz?
Jak jest tak sprytny, ze w 8.5h to zrobił, to nazwał bym to inaczej niż spryt, bo w tyle to można założyć na odp...ol jedynie, choć gdy robi 2-4 osoby to nie reguła.
Jaki warsztat?
Jak jest tak sprytny, ze w 8.5h to zrobił, to nazwał bym to inaczej niż spryt, bo w tyle to można założyć na odp...ol jedynie, choć gdy robi 2-4 osoby to nie reguła.
Jaki warsztat?
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2012-06-29, 22:06
- Model: 00' V6
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: black
Re: LPG w V8 i V6
no dokładnie elpigaz. sorki za błąd ale wczoraj niedokońca trzeźwy to pisałem;)
we 3 to robili, wyleciała mi nazwa warsztatu z głowy a dopiero wieczorem będe w domu to napisze, pamiętam że na ul. Matejki w Białymstoku.
we 3 to robili, wyleciała mi nazwa warsztatu z głowy a dopiero wieczorem będe w domu to napisze, pamiętam że na ul. Matejki w Białymstoku.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2012-06-29, 22:06
- Model: 00' V6
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: black
Re: LPG w V8 i V6
Zakład Usługowy Gazowe instalacje samochodowe Marek Sochoń 15-196 Bialystok ul. Matejki 45
Reduktor FIORE FORTE
Wielozawór ELPIGAZ AT02 200/30-TOR
Zespół wtr. gazu 3 sekcyjny ROSSO IGR 3 Ohm 6V 6W
Komputer sterujcy Exclusive 6-8 cyl. STELLA
FiltrD11 fazy lotnej z odstojnikiem-typ XF.301.01
Sensor ciśn. gazu STELLA AE025
Dysza kalibrowana D 2.4
wlew udało się schować pod klapke a przełącznik gaz benzyna w podłokietniku, także z zewnątrz niewidać nic;)
Caniggia proźba do Ciebie żebyś powiedział coś nieco o tych częściach
Reduktor FIORE FORTE
Wielozawór ELPIGAZ AT02 200/30-TOR
Zespół wtr. gazu 3 sekcyjny ROSSO IGR 3 Ohm 6V 6W
Komputer sterujcy Exclusive 6-8 cyl. STELLA
FiltrD11 fazy lotnej z odstojnikiem-typ XF.301.01
Sensor ciśn. gazu STELLA AE025
Dysza kalibrowana D 2.4
wlew udało się schować pod klapke a przełącznik gaz benzyna w podłokietniku, także z zewnątrz niewidać nic;)
Caniggia proźba do Ciebie żebyś powiedział coś nieco o tych częściach

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8 i V6
Wytryski niższej półki jeżeli chodzi o elpigaz, i-plus to jest to co powinno się wybrać, jak się lekko zabrudza, to mogą mieć problemy z przejściem na gaz, reduktor syfi się często i zacina, do 150 koni i normalnej jazdy jazdy się nadaje.
Montaż emulatora ciśnienia nie jest najszczęśliwszym pomysłem, bo pompa cierpi, trzeba sprawdzić ciśnienie czy nie jest za duże , bo może być z 6 barów i może np dojść do rozerwania przewodów.
Strojenie auta z emulatorem czy przelewem ogólnie na systemie bez powrotu paliwa jest trudniejsze, na żadne mapki się nie zrobi.
Oczywiscie na afr powinno być wystrojone.
Zwykły użytkownik lpg nie jest w stanie prawie wyczuć czy auto jest dobrze wystrojone czy nie i odczucia w mocy nie są tu wyznacznikiem.
O tym warsztacie nie słyszałem ani minusów ani plusów.
Montaż emulatora ciśnienia nie jest najszczęśliwszym pomysłem, bo pompa cierpi, trzeba sprawdzić ciśnienie czy nie jest za duże , bo może być z 6 barów i może np dojść do rozerwania przewodów.
Strojenie auta z emulatorem czy przelewem ogólnie na systemie bez powrotu paliwa jest trudniejsze, na żadne mapki się nie zrobi.
Oczywiscie na afr powinno być wystrojone.
Zwykły użytkownik lpg nie jest w stanie prawie wyczuć czy auto jest dobrze wystrojone czy nie i odczucia w mocy nie są tu wyznacznikiem.
O tym warsztacie nie słyszałem ani minusów ani plusów.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- joleńka
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 169
- Rejestracja: 2012-08-07, 09:37
- Model: GT 2014
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Mińsk Mazowiecki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: LPG w V8 i V6
ile ludzi tyle opinii a zawsze na stacji ktos negatywnie skomentuje posiadanie gazu... tez kilka lat temu twierdzilam ze to zbrodnia na ludzkosci... ale pojezdzilam przez 1,5 roku "pozyczonym" nissanem 350z i sie do tego przekonalam w lipcu kupilam stanga v6 a w sierpniu zaprowadzilam go "na gaz" zalozona instalacja stag 300 6-premium na listwie hana... nie mam sie do czego przyczepic nie swieca sie zadne bledy, zaden check engine, nie ma zadnego spadku mocy, szarpania czy czego kolwiek. zobaczymy jak na razie jestem zadowolona 

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8 i V6
Zestaw przyzwoity. Skoro check się nie świeci, to założyli emulator (na którym sporadycznie błąd jest i czasem szarpie przy przejściu) albo przelew paliwa, na tym nie szarpie i check się nie pokaże - lepsze rozwiązanie. Hana zielone powinny być. Jaki reduktor? Stroili na AFR (konieczność)?
- joleńka
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 169
- Rejestracja: 2012-08-07, 09:37
- Model: GT 2014
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Mińsk Mazowiecki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: LPG w V8 i V6
reduktor gold. generalnie nie chcialam oszczedzac, a cala operacje przeprowadzal znajomy i wiedzial ze jak cos bedzie nie tak to bede mu codziennie siedziec na glowie 
