[Rafał.T] Mach 1 1971
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
Re: Mach 1 1971
LOL- kolektor ssacy to weiand X-celerator znajdz numer jak 7516 to masz 2V a jak 7517 to masz 4V- ja mam osobiscie 7516 i nowy gaznik Holley Avenger 670 cfm 4 gardzielowy z elektrycznym ssaniem. Poprzedni gaznik to potwor ponad 900 CFM ale nie kupilem go z autem.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Mach 1 1971
No to przecież wiadomo, że jest 4V...
Te rurki to prowizoryczny układ PCV.
Gaźnik 900cfm to nieporozumienie do takiego silnika.
600-650 jest ok
Te rurki to prowizoryczny układ PCV.
Gaźnik 900cfm to nieporozumienie do takiego silnika.
600-650 jest ok
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
Re: Mach 1 1971
przeciez wiadomo? skad wiesz? bo ma 4 gardzielowy gaznik? 900 cfm w modyfikowanym silniku to niekoniecznie nieporozumienie.
- Rafał.T
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
- Model: Mach 1, 351C, 1971
- Silnik: inny V8
Re: Mach 1 1971
Trzeba było nie wygaszać, jak ktoś odpowie to będzie dla potomnych... co do pytania, to sorry, ale na mnie nie licz, dopiero zaczynam zabawę w te klocki.
Chętnie jednak posłuchałbym opinii.
Chętnie jednak posłuchałbym opinii.
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Mach 1 1971
W starym gaźniku miałem elektryczne, ale popsute (ciągle było włączone). W nowym mam mechaniczne ręczne, ale nie mam linki, więc żeby załączyć/wyłączyć trzeba się zatrzymać, otworzyć maskę i wyłączyć ręczniePiotrek86skc pisze:Wygaszam, żeby nie było offtopu.
Zaciekawiła mnie sprawa automatycznego ssania. Ja w swoim 66 mam mechaniczne, a gaźnik 2 gardzielowy motocrafta( rura z kolektora wydechowego ). Już trochę mnie męczy ustawianie go. Tzn jak włączam silnik to odpala bez problemu, ale za chwilę kłęb czarnego dymu( za bogata mieszanka). Jak rozgrzeję się to jest spoko, ale z kolei zaczyna gasnąć przy zwalnianiu( albo np na skrzyżowaniu szczególnie gdy nie zrzucę na P), czyli jakby mieszanka była za uboga a to znaczy za dużo powietrza. Czy automatyczne ssanie jest tak dobre jak piszecie?

Co do gaśnięcia to wcześniej gasł mi przy zatrzymaniu się (musiałem cisnąć gaz) i nie szło tego uregulować. Teraz po remoncie skrzyni i silnika już nie gaśnie w ogóle i ładnie pali. Strasznie go skrzynia muliła i na postoju i przy przyspieszaniu, teraz to jak inny samochód i dwa razy więcej mocy


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Mach 1 1971
Wygaś Stang jak coś.
http://www.google.pl/imgres?q=choke+mus ... ,s:0,i:273" onclick="window.open(this.href);return false;
Chyba ja czegoś nie zrozumiałem, ale chodziło mi częśc, której obudowa widnieje na zdjęciu tzw choke. Steruję to otwieraniem motylka. Jak ty to sam wyłączasz?
http://www.google.pl/imgres?q=choke+mus ... ,s:0,i:273" onclick="window.open(this.href);return false;
Chyba ja czegoś nie zrozumiałem, ale chodziło mi częśc, której obudowa widnieje na zdjęciu tzw choke. Steruję to otwieraniem motylka. Jak ty to sam wyłączasz?
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Mach 1 1971
Nie zrozumieliśmy się. Te oznaczecia kolektora weiand i różnice pomiędzy 2V i 4V dotyczą głowic do jakich kolektor jest przeznaczony czyli bazowej wersji silnika a sam gażnik mocowany do kolektora jest zawsze 4V.madmax87 pisze:przeciez wiadomo? skad wiesz? bo ma 4 gardzielowy gaznik? 900 cfm w modyfikowanym silniku to niekoniecznie nieporozumienie.
Większe w tej dziedzinie wcale nie znaczy lepsze. Gaźnik 900cfm do silnika 351 nawet bardzo zmodyfikowanego to za dużo.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Rafał.T
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
- Model: Mach 1, 351C, 1971
- Silnik: inny V8
Re: Mach 1 1971
Rafał pisze żeby nie wygaszać... najwyżej edytuję
Nie wiem co to jest na tej aukcji, to do elektrycznego ssania??
Ja mam mechaniczne czyli jest taka dźwigienka coś jak do gazu, tylko po drugiej str gaźnika i do tego przychodzi linka ssania(której nie mam) z kabiny
O mam fotkę nawet jak to wygląda u mnie
Wygląda na taki jak u mnie...tylko u mnie brakuje tej śrubki, jak na fotce:

Nie wiem co to jest na tej aukcji, to do elektrycznego ssania??
Ja mam mechaniczne czyli jest taka dźwigienka coś jak do gazu, tylko po drugiej str gaźnika i do tego przychodzi linka ssania(której nie mam) z kabiny

O mam fotkę nawet jak to wygląda u mnie
Wygląda na taki jak u mnie...tylko u mnie brakuje tej śrubki, jak na fotce:
Re: Mach 1 1971
To jest poziom paliwa w komorze plywakowej czesto w miejscu srubki jest taki plastik/szkielko do podgladu poziomu paliwa. Z ciekawosci to jaki jest numer na kolektorze ssacym? 6t07t- masz racje poprostu nie zrozumielismy sie;]
- Rafał.T
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
- Model: Mach 1, 351C, 1971
- Silnik: inny V8
Re: Mach 1 1971
sorki, że tak szybko...madmax87 pisze: Z ciekawosci to jaki jest numer na kolektorze ssacym? ]
numer to: 7516.
- Rafał.T
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 2013-01-06, 15:49
- Model: Mach 1, 351C, 1971
- Silnik: inny V8
Re: Mach 1 1971
Chciałbym zainstalować kit, żeby zmienić ssanie na elektryczne... cena w granicach 60 zielonych + przesyłka itd., więc pewnie jakaś stówka się z tego zrobi.
Jednak tu w UK mogę dostać w tej cenie używany(ok 2000 mil) Edelbrock 1411 z ssaniem elektrycznym, tylko pytanie czy nie będzie on za duży (750cfm) do mego silnika, i nie będzie to przerost formy nad treścią?
Jednak tu w UK mogę dostać w tej cenie używany(ok 2000 mil) Edelbrock 1411 z ssaniem elektrycznym, tylko pytanie czy nie będzie on za duży (750cfm) do mego silnika, i nie będzie to przerost formy nad treścią?
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Mach 1 1971
750 jest za duży.
600-650 bedzie ok.
600-650 bedzie ok.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007