Dźwigniowy układ sterowania do kick-down-em skrzyni mam6t07t pisze:Tutaj jest ładnie pokazana zabudowa i elementy dla gaźnika 2V z wczesnym układem sterowania.
Jest amortyzatorekoraz sprężyna z uchwytem mocującym.
http://hurtle.com/cars/mustang/fixes/carb/PB160020.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Zwróć uwagę na dźwigniowy układ sterowania do kick-down-em skrzyni.
Później była stosowana linka bezpośrednio od pedału gazu.


Co widać częściowo na zdjęciu aktualnego gaźnika. Dzięki temu jest bardzo prosto ustawić, przy jak mocno wciśniętym gazie skrzynia ma redukować (proste jak konstrukcja cepa

Ten amortyzatorek mam nadzieje że tak jak rozmawialiśmy wysłałeś i może znalazłeś mocowania do sprężyny i sprężynę

Jeśli nie to damy radę i dorobimy a amortyzatorem odnowimy

Jestem w blokach startowych do tej zmiany bo chciałbym dowiedzieć się co się zmieni i jak to będzie pracować
