[Arek900] 67 coupe

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
PETEK
Młodszy Forumowicz
Posty: 28
Rejestracja: 2011-02-04, 13:29
Model: Fastback 66
Silnik: inny V8
Kolor: Red

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: PETEK » 2011-10-03, 20:50

Według tego co padają w książce silnik z automatem należy wyciągać razem. Ja zrobiłem jak przy tradycyjnej skrzyni czyli silnik odseparowałem od skrzyni i następnie go na wyciągarce do góry a samochodem powoli odsuwałem się w tył i wyszło bez problemu.
Uczulam jednak na to żeby konwerter ze skrzyni rozmontować od koła zamachowego bo istniej możliwość uszkodzenia go jak i pompy oleju a to już idzie w tysiące.
Piotr



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: rick » 2011-10-03, 21:12

góry lub od dołu, zależy co jest łatwiejsze. W innym poście pokazałem ze wziąłem silnik alskiego z transmisji jako jeden. Nie miałem wyboru. Silnik został zatrzymany i nie mogłem wyjąć transmisja jak bylo w samochodzie

Tutaj możesz zobaczyć reinstalacji przebudowany silnik sam. Skrzynia biegów jest w samochodzie. To było dla mnie łatwiejsze, ponieważ wspomaganie kierownicy był w drodze.

Obrazek
Obrazek



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: arek900 » 2011-10-29, 10:51

wczoraj prace ruszyły mocno do przodu ;), obawiam sie tylko czy pod deską połapie się ze wszystkim
Pytanie do Was, na zdjęciu poniżej sa częsci które poprzedni właściciel wrzucił mi do bagażnika, czy to jest komplet do wspomagania?
Obrazek
Obrazek



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: rick » 2011-10-29, 15:32

to części hydrauliczne wspomaganie kierownicy, śrubokręt, uszczelka gaźnika 4V, baza oświetlenie sufitowe, klucz nakrętki koła

no, I te łapy psa



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: arek900 » 2011-10-29, 19:17

nie nie łapy są polskie ;)
Mudźina miałem w bagażniku i jak się dobrze przyjrzycie na poniższych zdjeciach to pod autem nawet krew widać ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: arek900 » 2011-11-04, 01:21

pojechał do piaskowego spa ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: PaniC » 2011-11-04, 21:50

Jestem cholera pelen podziwu Twojej cierpliwosci i odwagi. Projek naprawde trudny i czasochlonny. I jak tam piaskowanie poszlo? Efekt?


Mariusz :)

Obrazek

arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: arek900 » 2011-11-05, 05:08

PaniC pisze:Jestem cholera pelen podziwu Twojej cierpliwosci i odwagi. Projek naprawde trudny i czasochlonny. I jak tam piaskowanie poszlo? Efekt?
Dzięki PaniC :) motywująco działają takie słowa. To mój pierwszy projekt więc niewiedza plus brak czasu nie działa na korzyść staruszka, staram się powoli i z pomocą ludzi z forum doprowadzić go do ideału. Nie jestem mechanikiem więć serce zawiozłem do mechanika (gość który silniki w evolution i WRXach składa na codzień) więc o to nie muszę się martwić, blacharzem również nie jestem więc poleciłem to znajomemu sprawdzonemu blacharzowi. Jak już wiadomo na pierwszy ogień poszło piaskowanie. Na początku tygodnia powinien być wypiaskowany i zabezpieczony przez korozją po piaskowaniu. Postaram się podrzucić zdjęcia. Dalej blacharz->lakiernik i powrót puzzli do garażu ;). Nie spodziewałem się takiej frajdy z renowacji stanga :ok:



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: arek900 » 2012-01-03, 01:25

mały progress ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: rick » 2012-01-03, 02:04

Ja widze ktoś spędził kilka godzin w garażu z pomocą wiertarki i koła z drutu. Jeśli masz w Polsce, proszek do prania Tide i goroncej wody czyści brud i olej bardzo dobrze

transmisji wygląda świetnie :super:



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: MAX » 2012-01-03, 08:31

No chłopaku jest dobrze.
Zaczynasz pomału dokopywac się do warstw fabrycznych .
Długa droga przed wami ale z pewnością dasz radę , nie poddawaj się pomimo braku czasu ,trzymaj tak dalej, wspomne ze ja rowniez każda wolna chwile spędzi w garażu pomimo tego ze mój fastback slni jak choinka na święta Lubię to :ok:
Ostatnio zmieniony 2012-04-01, 22:13 przez MAX, łącznie zmieniany 1 raz.


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: Damian Konieczny » 2012-01-03, 23:35

oo a co to za huska na sm ? :D



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: arek900 » 2012-01-04, 00:00

Damian Konieczny pisze:oo a co to za huska na sm ? :D
aaa oczko w głowie poprzedniego sezonu ;) TE510 na zestawie SM :)



Kariot
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2011-06-01, 13:54

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: Kariot » 2012-02-17, 17:08

Jak idą prace?



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: [Arek900] 67 coupe

Post autor: arek900 » 2012-02-17, 20:34

Kariot pisze:Jak idą prace?
Na dzień dzisiejszy gotowa jest skrzynia biegów (jutro jade odebrac oczywiście pochwalę się zdjęciami ;) ).
Niestety trochę prace wstrzymała paczka z częsciami, CJ miał 3tyg opóźnienia z dosłaniem kompletu, no i wysłałem morską, lada dzień powinny fakty dotrzeć.
Z silnikiem troszkę zaszalałem bo kupiłem na dzień dzisiejszy:
- pompę wody
- pompę oleju
- wszystkie panewki
- panewki główne (jeśli dobrze mówie) 5 ich było
- tłoki z pierścieniami molly sealed power/speed pro
- wałek rozrządu z popychaczami
- łańcuszek rozrządu
- wszystkie zawory
- komplet uszczelek z korkami do silnika
- śruby do korbowodów firmy ARP
- śruby do głowic firmy ARP
- drążek pompy oleju ARP
mam nadzieje że te graty dojdą lada dzień, kupiłem tez szczotki do czyszczenia silnika w środku.
jutro powsadzam trochę zdjęc, bo dziś już PIĄTEK! :super:



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”