[tripower] Mustang 66 conv 351 Windsor

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-04, 12:40

Witam
rozebralem silnik i po wstepnych ogledzinach wyszlo ze mam wszystkie panewki do wymiany widac na nich wyrazne slady wytarcia dodatkowo tloki maja slady lekkiego przytarcia i blok tez.Wal korbowy nosi slady lekkiego zyrzycia rowniez
Jesli z mojego 351 zostalo wybrane dodatkowo 40 over to czy w takim wypadku bede musail wymienic blok?
pozdrawiam



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: rick » 2011-11-04, 16:30

małe, lekkie ślady na tłoka jest normalne. To sie nazywa "piston scuff". Lekko przetrzeć z trochę 1000grit papierem ściernym. W bloku, jeśli znaki nie są głębokie używamy tego narzędzia http://www.stridetool.com/tools/autospe ... _eh101.gif" onclick="window.open(this.href);return false; zeby wygładzić. Troche znaki, bardzo lekkie, to ok. Jeśli są one głębokie,twoj blok jest na złom. On już jest większy niż ja bym zrobil. Jest mało metalu pomiędzy cylindrami, nie chcemy, aby było za cienkie.



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-04, 17:39

tak to wyglada od strony wizualnej
Załączniki
IMG_0178.jpg



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-04, 17:41

ten tlok wyglada najgorzej
Załączniki
IMG_0177.jpg



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-04, 17:42

blok
Załączniki
IMG_0176.jpg



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-04, 17:44

cylinder
Załączniki
IMG_0175.jpg



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-04, 17:46

kolejny cylinder
Załączniki
IMG_0173.jpg



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-04, 17:47

wal korbowy
Załączniki
IMG_0170.jpg



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-04, 17:49

wal
Załączniki
IMG_0169-1.jpg



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-04, 17:51

wal
Załączniki
IMG_0168.jpg



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: rick » 2011-11-04, 17:55

tlok nie jest tak źle. wygładz lekko z papierem ściernym, będziesz ok

cylinder
kupić lub wypożyczyć tego narzędzia. upewnij się, że cylinder jest gładki. Myslę, to nie jest codzienne samochod, więc powinno ono trwać wiele lat.

wal
jeśli można czuć rysy, dostać obrobione. zmierzyć aby sprawdzić, czy został obrobione wcześniej.albo spojrzeć na tył łożyska należy powiedzieć std lub + 0,010, lub +020. jeśli rysy są małe to 1000grit papieru ściernego i w gładzic



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-07, 21:47

na panewkach jest nr .010 wiec wyglada ze wal jest juz po szifie
Załączniki
IMG_0180.jpg



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-07, 21:48

panewka glowna
Załączniki
IMG_0181.jpg



tripower
Młodszy Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 2011-07-31, 21:26
Model: 1966 GT kabriolet
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: tripower » 2011-11-07, 21:53

dodatkowo musze wymienic popychacze hydrauliczne bo dwa z nich wygladaja tak jak ten z lewej strony
Załączniki
IMG_0182.jpg



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang 66 351 Windsor

Post autor: rick » 2011-11-08, 00:06

można szlifować jeszcze 0.010. Nie lubię łożyska grubsze niż to. Upewnij się, aby zamuwic odpowiednie wielkości łożysk.

Kup wszystkie nowe popychacze(lifters). Trzeba zrobić odpowiednie przerwy w jakikolwiek z cam(proper cam break in), kup nowe popychacze.

Sprawdź, że żaden z popychaczy(push rods) są wygięte.

Zmierz rozrządu płatami( cam lobes). Nie więcej niż 0,005 różnica między płatami(cam lobes)

Ktoś nienawidził tego silnika z wszystkich szkód posiada.



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”