
[Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
- Tomasz78
- Forumowicz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
- Model: 68 coupe, 65 Coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BLACK
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Jest moc;) kolorek na kabrio i tej tapicerze- piękny. Gratulacje !
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Dziękuję wszystkim za miłe słowa
Cieszę się że zostałem przy oryginalnym kolorze (początkowo myślałem o zmianie)... fajnie jest zobaczyć mustanga w Sunlit Gold, tym bardziej, że tylko w 1968 roku był ten kolor stosowany a convertów wyszło w nim tylko 1978 sztuk, w połączeniu z tym kolorem tapicerki jedynie 164 sztuki.
Pewnie każdy znalazłby coś do czego można by się przyczepić, co można by zrobić lepiej, ale ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolony z projektu. Chociaż znając siebie pewnie przez najbliższe miesiące będę ciągle coś poprawiał (właśnie dlatego musiałem sobie zorganizować drugi projekt który właśnie zaczynam
)
Odnośnie polerowania to robiłem to oczywiście polerką elektryczną, ale z uwagi na brak doświadczenia używałem mało agresywnych past (Menzerna 1100 potem 2500 i 3500 na koniec). Dlatego musiałem na cały proces poświęcić dużo więcej czasu (za to czułem się bezpieczniej że niczego nie spieprzę). Mustang to trudne nadwozie do polerki (dużo ostrych krawędzi i krzywizn na małych łukach).
Ceramika to Gyeon Q2 MOSH... na nią dodatkowo preparat CURE, też Gyeon. Podobno wytrzymuje do dwóch lat (jeśli się ją zabezpiecza tym drugim preparatem).
Na razie raz myłem samochód i powiem Wam, że ta powłoka to rewelacja, mycie to czysta przyjemność (właściwie to nie mycie tylko spłukanie brudu). Lekkie przetarcie wody mikrofibrą wystarcza i samochód lśni.

Cieszę się że zostałem przy oryginalnym kolorze (początkowo myślałem o zmianie)... fajnie jest zobaczyć mustanga w Sunlit Gold, tym bardziej, że tylko w 1968 roku był ten kolor stosowany a convertów wyszło w nim tylko 1978 sztuk, w połączeniu z tym kolorem tapicerki jedynie 164 sztuki.
Pewnie każdy znalazłby coś do czego można by się przyczepić, co można by zrobić lepiej, ale ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolony z projektu. Chociaż znając siebie pewnie przez najbliższe miesiące będę ciągle coś poprawiał (właśnie dlatego musiałem sobie zorganizować drugi projekt który właśnie zaczynam

Odnośnie polerowania to robiłem to oczywiście polerką elektryczną, ale z uwagi na brak doświadczenia używałem mało agresywnych past (Menzerna 1100 potem 2500 i 3500 na koniec). Dlatego musiałem na cały proces poświęcić dużo więcej czasu (za to czułem się bezpieczniej że niczego nie spieprzę). Mustang to trudne nadwozie do polerki (dużo ostrych krawędzi i krzywizn na małych łukach).
Ceramika to Gyeon Q2 MOSH... na nią dodatkowo preparat CURE, też Gyeon. Podobno wytrzymuje do dwóch lat (jeśli się ją zabezpiecza tym drugim preparatem).
Na razie raz myłem samochód i powiem Wam, że ta powłoka to rewelacja, mycie to czysta przyjemność (właściwie to nie mycie tylko spłukanie brudu). Lekkie przetarcie wody mikrofibrą wystarcza i samochód lśni.
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Za kolejną zmianę pewnie mi się dostanie od purystów
Chodzi i modyfikacje tylnych kierunkowskazów... wiem, że te migające stopy mają amerykański klimacik, ale ze względów bezpieczeństwa postanowiłem z tyłu zrobić jednak "europejskie" kierunki. W słoneczny dzień podczas hamowania przy tych standardowych żarówkach większość kierowców zupełnie nie rozpoznawało o co chodzi. Bałem się, że wcześniej lub później ktoś by mnie najechał na lewoskręcie lub zmianie pasa.
Zmiana z zewnątrz jest zupełnie niewidoczna, kierunkowskazy są umieszczone w lampkach cofania z zachowaniem białych szybek i bez rezygnacji ze świateł cofania.
Tak to wygląda w praktyce:

Chodzi i modyfikacje tylnych kierunkowskazów... wiem, że te migające stopy mają amerykański klimacik, ale ze względów bezpieczeństwa postanowiłem z tyłu zrobić jednak "europejskie" kierunki. W słoneczny dzień podczas hamowania przy tych standardowych żarówkach większość kierowców zupełnie nie rozpoznawało o co chodzi. Bałem się, że wcześniej lub później ktoś by mnie najechał na lewoskręcie lub zmianie pasa.
Zmiana z zewnątrz jest zupełnie niewidoczna, kierunkowskazy są umieszczone w lampkach cofania z zachowaniem białych szybek i bez rezygnacji ze świateł cofania.
Tak to wygląda w praktyce:
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
I bardzo ladnieGobo pisze:Za kolejną zmianę pewnie mi się dostanie od purystów![]()
Chodzi i modyfikacje tylnych kierunkowskazów... wiem, że te migające stopy mają amerykański klimacik, ale ze względów bezpieczeństwa postanowiłem z tyłu zrobić jednak "europejskie" kierunki. W słoneczny dzień podczas hamowania przy tych standardowych żarówkach większość kierowców zupełnie nie rozpoznawało o co chodzi. Bałem się, że wcześniej lub później ktoś by mnie najechał na lewoskręcie lub zmianie pasa.
Zmiana z zewnątrz jest zupełnie niewidoczna, kierunkowskazy są umieszczone w lampkach cofania z zachowaniem białych szybek i bez rezygnacji ze świateł cofania.
Tak to wygląda w praktyce:

- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
TomS pisze:łaaa.... Ale czad
Czad to z rury wydechowej!
To wymaga zaawansowanej wiedzy inżynierskiej (dwóch inżynierów) oraz wpięcia się w OBD!
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
wojtek, piona z+. Jest za....ście.!!!
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Twoje auto ma być dla Ciebie a nie dla purystów
Pomysł i wykonanie

Pomysł i wykonanie

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Xwili
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 647
- Rejestracja: 2016-01-17, 02:12
- Model: ecoboost '16
- Kolor: race red
- Lokalizacja:: Dębica
- Stajnia: Stajnia Podkarpacka
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Świetny pomysł z tymi kierunkami - jest super 

Dziecko od mężczyzny odróżnia wyłącznie cena jego zabawek.
- Tomasz78
- Forumowicz
- Posty: 262
- Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
- Model: 68 coupe, 65 Coupe
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: BLACK
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Pomyslowe. Podeslij jakis schemat tej skomplikowanej instalacji jak to ie jest wiedza tajemna 
Sam juz tez pare razy miałem sytuacje ze z lekka trwoga patrzyłem w lusterko wsteczne...

Sam juz tez pare razy miałem sytuacje ze z lekka trwoga patrzyłem w lusterko wsteczne...
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Tu nie ma żadnej skomplikowanej instalacji tylko żarówka led z "priorytetem i opóźnieniem" tzn pomarańczowe światło ma zawsze priorytet, jesli pomarańczowe zgasnie, to białe jeśli jest włączone zapali się po około 1-2s (ąby przy miganiu nie migało naprzemiennie z pomarańczowym)Tomasz78 pisze:Pomyslowe. Podeslij jakis schemat tej skomplikowanej instalacji jak to ie jest wiedza tajemna
Sam juz tez pare razy miałem sytuacje ze z lekka trwoga patrzyłem w lusterko wsteczne...
u siebie dokładnie tak samo zakładałem, z przodu można nawet to jako światła dzienne wykorzystać

ja kupowałem takie:
http://allegro.pl/dual-color-led-p21-5w ... 62442.html" onclick="window.open(this.href);return false;
może być potrzeba tylko dołożenia/zmiany oprawki w kloszu na dwu stykową.
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold
Dokładnie lamina wyjaśnił o co chodzi. Oczywiście z aparatu stopu do tylnych świateł musisz pociągnąć dodatkowy przewód (do stopów).
Z przodu też mam takie żarówki (tu jest plug and play). Ich jedyna wada jak dla mnie to białe światło (ale nie ma niestety odmiany ciepłej).
Z przodu też mam takie żarówki (tu jest plug and play). Ich jedyna wada jak dla mnie to białe światło (ale nie ma niestety odmiany ciepłej).