Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
- mdziak
- Rodzynki Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2013-01-13, 15:00
- Model: 2011 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
nie wiem dokladnie co ma byc w Jastrzebiu - o szczegoly ma dopytac Wiesiek Kuby - ale plan byl ze ma to byc doskonalenie jazdy, a nie wyscigi
a Mustangow bedzie cos kolo 40-45 (o ile wszyscy pojada na tor)
a Mustangow bedzie cos kolo 40-45 (o ile wszyscy pojada na tor)

- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
ile już planow:) spokojnie wszyscy będą zadowoleni
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
MAmy ambicję, aby przygotować w Jastrzębiu mikro imprezę, która miałaby być nowym otwarciem w naszych klubowych imprezach torowych. Jak sami widzicie z frekwencją bywa różnie, czego nie można powiedzieć o zlotach, spotach czy Mustang Race. Trzeba wyciągać z tego wnioski... Moje (teraz opiszę je na szybko) są następujące. Musi się dziać coś więcej niż tylko akcja na torze. Zbyt wiele osób stoi i czeka. Trzeba dla nich jak i dla tych, których nie interesują czasówki przygotować coś jeszcze. Poza samym terenem toru też jakaś atrakcja, połączona z noclegiem i wieczornym spotkaniem.
I tak krok po kroku sprzedawać bakcyla osobom, które wcześniej nawet nie myślały o doskonaleniu jazdy czy wręcz szybkiej jeździe na torze.'
'Rozmawiałem z Alustarem i Muarahem, aby przygotować coś wspólnie. Chłopaki mają chyba największe doświadczenie
I tak krok po kroku sprzedawać bakcyla osobom, które wcześniej nawet nie myślały o doskonaleniu jazdy czy wręcz szybkiej jeździe na torze.'
'Rozmawiałem z Alustarem i Muarahem, aby przygotować coś wspólnie. Chłopaki mają chyba największe doświadczenie
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
Bielek,
dzięki, z tymi wnioskami to dobra droga , trzeba probowac lekkich modyfikacji.
Prawdopodobnie jak ktoś mieszka dalej (Gdańsk, Szczecin, Wrocław, Białystok) to musi mieć nocleg żeby jakoś normalnie dotrzeć i choć trochę wypocząć... to zrozumiałe i tego nie przeskoczymy.
Kiedyś 'Ułęż z instruktorami" to był sukces - było ok. 20 Mustangów i z 8 innych, ale i instruktorzy byli i czas mierzony także perfekt. (nie ma nic lepszego niż poscigac się z b. porównywalnymi autami, jak ktoś jedzie o 3 sek. szybciej to od razu widac, ze można 'wycisnąć' z auta dużo więcej).
Mi tam wystarczy przyjechać na tor na 9 godzin, jest masę czasu żeby pogadać o autach a potem wieczorem 'do domu' : ) Ale może większość chce wieczorem skoczyć do hotelu...
dzięki, z tymi wnioskami to dobra droga , trzeba probowac lekkich modyfikacji.
Prawdopodobnie jak ktoś mieszka dalej (Gdańsk, Szczecin, Wrocław, Białystok) to musi mieć nocleg żeby jakoś normalnie dotrzeć i choć trochę wypocząć... to zrozumiałe i tego nie przeskoczymy.
Kiedyś 'Ułęż z instruktorami" to był sukces - było ok. 20 Mustangów i z 8 innych, ale i instruktorzy byli i czas mierzony także perfekt. (nie ma nic lepszego niż poscigac się z b. porównywalnymi autami, jak ktoś jedzie o 3 sek. szybciej to od razu widac, ze można 'wycisnąć' z auta dużo więcej).
Mi tam wystarczy przyjechać na tor na 9 godzin, jest masę czasu żeby pogadać o autach a potem wieczorem 'do domu' : ) Ale może większość chce wieczorem skoczyć do hotelu...
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
to może zawody typu GymkhanaBielek pisze:MAmy ambicję, aby przygotować w Jastrzębiu mikro imprezę, która miałaby być nowym otwarciem w naszych klubowych imprezach torowych. Jak sami widzicie z frekwencją bywa różnie, czego nie można powiedzieć o zlotach, spotach czy Mustang Race. Trzeba wyciągać z tego wnioski... Moje (teraz opiszę je na szybko) są następujące. Musi się dziać coś więcej niż tylko akcja na torze. Zbyt wiele osób stoi i czeka. Trzeba dla nich jak i dla tych, których nie interesują czasówki przygotować coś jeszcze. Poza samym terenem toru też jakaś atrakcja, połączona z noclegiem i wieczornym spotkaniem.
I tak krok po kroku sprzedawać bakcyla osobom, które wcześniej nawet nie myślały o doskonaleniu jazdy czy wręcz szybkiej jeździe na torze.'
'Rozmawiałem z Alustarem i Muarahem, aby przygotować coś wspólnie. Chłopaki mają chyba największe doświadczenie
dwa takie same tory przeszkód, połączenie jazdy sprawnościowej z driftem

i dwa rodzaje rywalizacji na czas i widowiskowość


- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
Fajne ale moze tam byc za mako miejsca i zbyt trudne to bedzie dla wiekszosci 

muarah
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
Jakby ktos nie wiedzial to CA tutaj publikuje wyniki:
http://classicautocup.pl/app/download/5 ... inku+6.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Coz, nie ma sie czym chwalic
http://classicautocup.pl/app/download/5 ... inku+6.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Coz, nie ma sie czym chwalic

muarah
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
ja tam jestem zadowolony - przyjeżdzam standardowym Mustangiem pierwszy raz w życiu na poważniejsze zawody i zajmuję miejsce w pierwszych 45% : )
I za sobą mam z 7 Porszaków , też miło
I za sobą mam z 7 Porszaków , też miło

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 410
- Rejestracja: 2014-09-08, 21:15
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: żółty
- Lokalizacja:: warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
Witam
Jako nowy forumowicz i posiadacz konika popieram wypowiedż Bieleka,spoty i zloty nie powinny sie opierać na wyścigach i czasówkach(musi się dziać cos wiecej).Powinny to być spotkania integracyjne,i zgłebiajace wiedzę techniczną każdego posiadacza swojego modelu konika.
Jeżeli dla posiadacza auta ze znaczkiem konika jest to pasja,to powinien o swoim modelu wiedzieć jak najwiecej.Spotkania zloty moga slużyć(poza wieczorkami rozrywkowymi) zgłębianiu wiedzy technicznej oraz konsultacjach i wymianach pogladów na temat każdego modelu KONIA.
Jako nowy forumowicz i posiadacz konika popieram wypowiedż Bieleka,spoty i zloty nie powinny sie opierać na wyścigach i czasówkach(musi się dziać cos wiecej).Powinny to być spotkania integracyjne,i zgłebiajace wiedzę techniczną każdego posiadacza swojego modelu konika.
Jeżeli dla posiadacza auta ze znaczkiem konika jest to pasja,to powinien o swoim modelu wiedzieć jak najwiecej.Spotkania zloty moga slużyć(poza wieczorkami rozrywkowymi) zgłębianiu wiedzy technicznej oraz konsultacjach i wymianach pogladów na temat każdego modelu KONIA.
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
dyskusje techniczne zawsze się przy okazji zlotów na torze toczą zażarte: a bo Ty masz slicki, a bo ja mam mniej mocy itp itd
Mnie najbardziej dziwi jedna rzecz: wiadomo, że na naszych drogach nie ma sznas, żeby pojeździć szybko i bezpiecznie. Wiele osób z forum wykręca w swoich koniech jakieś straszne moce na kompresorach itp. 400/500/700KM, szaleństwo
A gdy zbieramy się na tor to chętnych jak na lekarstwo i to z reguły więcej seryjnych niż modyfikowanych
To gdzie u licha ludzie te dzikie moce wykorzystują ???



Mnie najbardziej dziwi jedna rzecz: wiadomo, że na naszych drogach nie ma sznas, żeby pojeździć szybko i bezpiecznie. Wiele osób z forum wykręca w swoich koniech jakieś straszne moce na kompresorach itp. 400/500/700KM, szaleństwo

A gdy zbieramy się na tor to chętnych jak na lekarstwo i to z reguły więcej seryjnych niż modyfikowanych

To gdzie u licha ludzie te dzikie moce wykorzystują ???
muarah
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
O Muarah jedziesz co po niektórymmuarah pisze:dyskusje techniczne zawsze się przy okazji zlotów na torze toczą zażarte: a bo Ty masz slicki, a bo ja mam mniej mocy itp itd![]()
![]()
![]()
Mnie najbardziej dziwi jedna rzecz: wiadomo, że na naszych drogach nie ma sznas, żeby pojeździć szybko i bezpiecznie. Wiele osób z forum wykręca w swoich koniech jakieś straszne moce na kompresorach itp. 400/500/700KM, szaleństwo![]()
A gdy zbieramy się na tor to chętnych jak na lekarstwo i to z reguły więcej seryjnych niż modyfikowanych![]()
To gdzie u licha ludzie te dzikie moce wykorzystują ???


Panowie nie ma się co wstydzić że ktoś nas objedzie. Trzeba zmierzyć się ze swoim Ego i dawać na torze z siebie wszystko

- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
To najpierw poczytaj co nico na forum, a potem pisz co myślisz. Nigdy odwrotnie.harry pisze:Witam
Jako nowy forumowicz i posiadacz konika popieram wypowiedż Bieleka,spoty i zloty nie powinny sie opierać na wyścigach i czasówkach(musi się dziać cos wiecej).Powinny to być spotkania integracyjne,i zgłebiajace wiedzę techniczną każdego posiadacza swojego modelu konika.
Jeżeli dla posiadacza auta ze znaczkiem konika jest to pasja,to powinien o swoim modelu wiedzieć jak najwiecej.Spotkania zloty moga slużyć(poza wieczorkami rozrywkowymi) zgłębianiu wiedzy technicznej oraz konsultacjach i wymianach pogladów na temat każdego modelu KONIA.
To jest wątek stricte o spotkaniach w celu uczestnictwa w imprezach torowych. Innych imprez MKP ma pod ostatkiem.
Postać przy samochodach i "pokopać w oponki" można co weekend

- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
Muarah - poczekaj cholerko, kupie seryjnego GT 412 KM i wtedy zobaczymy
A tak serio, to też mnie dziwi to , że w dyskusjach to masę jest uwag różnych 'ulepszaczy' a jak przyjdzie co do czego to na imprezie typu "postać i sweet focie zrobić" jest multum ludzi a na tor to jadą 3 osoby....
Wydaje mi się, że część z konkretnych osób po prostu nie wie o danym evencie, bo rzadko wchodzi na Forum i do takich to trzeba po prostu wysłać PW... (ja np. to tak mam, że 'przesypiam' (naprawdę nie wiem dlaczego : ( pół roku i budze się we wrześniu , że "trzeba coś zrobić przed zimą!" i stąd tylko na Ułęż przyjeżdzałem od 3 lat..)
Jak jeszcze Cargo było w W-wie to człowiek co tydzień 'się ruszał' a teraz to nie ma tak dobrego miejsca... : (((
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
A tak serio, to też mnie dziwi to , że w dyskusjach to masę jest uwag różnych 'ulepszaczy' a jak przyjdzie co do czego to na imprezie typu "postać i sweet focie zrobić" jest multum ludzi a na tor to jadą 3 osoby....

Wydaje mi się, że część z konkretnych osób po prostu nie wie o danym evencie, bo rzadko wchodzi na Forum i do takich to trzeba po prostu wysłać PW... (ja np. to tak mam, że 'przesypiam' (naprawdę nie wiem dlaczego : ( pół roku i budze się we wrześniu , że "trzeba coś zrobić przed zimą!" i stąd tylko na Ułęż przyjeżdzałem od 3 lat..)
Jak jeszcze Cargo było w W-wie to człowiek co tydzień 'się ruszał' a teraz to nie ma tak dobrego miejsca... : (((
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
czemu mam dziwne wrażenie że masz na myśli mniemuarah pisze:dyskusje techniczne zawsze się przy okazji zlotów na torze toczą zażarte: a bo Ty masz slicki, a bo ja mam mniej mocy itp itd![]()
![]()
![]()

ale chłopaki obiecuję że w przyszłym roku jak będzie okazja to przyjadę na zwykłych starych kapciach by nie było teorii spiskowych typu slick daje -20 sek. i ze +200KM


Muarah już ci mówiłem że tak to jest jak nie dają rady w seryjnym aucie to zaczyna się wyścig zbrojeń w moc zawieszenie i co się okazuję że efekty są jeszcze gorsze bo nie dają rady wogule takiej mocy opanować i przez to jest coraz większe zniechęcenie do jazdy, w końcu nikt nie chce by go ktoś objeżdżał byle gratem.muarah pisze:Mnie najbardziej dziwi jedna rzecz: wiadomo, że na naszych drogach nie ma sznas, żeby pojeździć szybko i bezpiecznie. Wiele osób z forum wykręca w swoich koniech jakieś straszne moce na kompresorach itp. 400/500/700KM, szaleństwo![]()
A gdy zbieramy się na tor to chętnych jak na lekarstwo i to z reguły więcej seryjnych niż modyfikowanych![]()
To gdzie u licha ludzie te dzikie moce wykorzystują ???


- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Team MKP na Novol Classic Auto Cup 2014
A może to jest bardziej tak, że dla niektórych najwazniejsze jest MIEĆ MOC pod maską, ale niekoniecznie jej używać.
Bart tez ma rację w jednym, niektóry moga obawiać się konfrontacji.
Ja wiele razy byłem na szarym końcu, nadal popełniam poważne błędy i spadam z miejsc mnie satysfakcjonujących ale z każdym eventem czegoś się uczę więc jest przynajmniej szansa, że na starość zostanę dobrym kierowcą
Spróbujemy też poprawić dostep do informacji o tym co się dzieje na różnych torach. Nam też pewnie sporo fajnych imprez umyka.
Bart tez ma rację w jednym, niektóry moga obawiać się konfrontacji.
Ja wiele razy byłem na szarym końcu, nadal popełniam poważne błędy i spadam z miejsc mnie satysfakcjonujących ale z każdym eventem czegoś się uczę więc jest przynajmniej szansa, że na starość zostanę dobrym kierowcą



Spróbujemy też poprawić dostep do informacji o tym co się dzieje na różnych torach. Nam też pewnie sporo fajnych imprez umyka.
muarah